Hakutulokset

  1. K

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Siitä onkin aikaa kun olen omaa tuplamasuani tänne päivitelly: Rv 33+0 Rv 37+0 :heart: Vimpula ja Vampula 37+0 *poks* :heart:
  2. K

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

    :flower: Onnea vauvan jo kotiin saaneille :flower: Pientä hiljaiseloa olen viettäny tämän palstailun kanssa. Väsymys on vaivannu ihan urakalla katkonaisten yöunien vuoksi. Viime poli käynnillä sainkin nukahtamis lääkkeet, että tulisi nukuttua edes jokunen tunti kunnolla. Taannoin lämmitin...
  3. K

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

    Jenna Mulla oli sf-mitta 33 jo rv27+6 :O Edellistä mittaa en tiedäkkään, kun meni jotenki ohi ja neuvolan täti ei sitä korttiin merkinny. On kyllä jännä juttu, kun tosiaan meidän muksuilla yhteispaino on aikalailla sama. Mulla on molemmat rt, mitenkäs sulla? Tämän hetkinen unettomuus taitaa...
  4. K

    Uusia kaksosten odottajia?

    Jaksamisia SKE. Toivottavasti tilanne paranisi ja pääsisit lopulta kotiin kasvatteleen masua. Voima hali täältä :hug: Ei mene enää kauan kun meilläkin pienokaiset voivat syntyä. Päivä päivältä jännittää enempi ja enempi. Tänään kävin neuvolassa ja kaikki hyvin. SF mitta oli jo huikeat 40...
  5. K

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

    Onnea Kaz prinsessasta :flower: Ei ole tullu pitkään aikaan kirjotettua, jotenki ei vaan ole saanut aikaiseksi. Tänään oli neuvola ja sf mitta oli jo 40!!!!! Hui kauhea :eek: Hemppa on nyt pysyny hyvänä, viimeksi 130 ja nyt 124. Verenpaine oli hieman kohonnu, 120/68. Painoa tullut reilut...
  6. K

    Uusia kaksosten odottajia?

    En olekkaan käynyt näillä sivuilla piiiiitkään aikaan ja tännehän on tullut tekstiä ihan mahottomasti =) Minäkin kannatan tuota äitipolia. Itse olen sopinut myös, että lääkärin tarkastukset tehdään siinä samalla ja minun ei tarvitse käydä neuvolalääkärillä ollenkaan. Eihän näillä normi...
  7. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Kyllä on tosiaan tämä sivu hiljentyny! :( Jos toissayönä pystyi nukkuun todella hyvin (tarvi vaan 2kertaa käydä vessassa), niin viimeyö menikin taas persiilleen. Jostain sain taas sellaisen extra närästyksen :mad: ja kolmeenasti yötä piti nukkua istaaltaan. Sitten oli olo helpottanu ja...
  8. K

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

    Pitää se sitten minunkin poksua tänne =) POKS POKS 30+0!!!!! =) Synnytyksestä ei ole viellä ollut mitään puhetta lääkärin kanssa ja seuraavalla kerralla siellä onkin joku muu, kun vaihdoin käyntipäivän päivää aikaisemmaksi. Miehellä silloin myös käynti roissa niin ei viitti peräkkäisinä...
  9. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Ei tosiaan mene enää kauan, kun meidänkin pinoon alkaa pienokaisia syntyyn =) Aivan uskomattoman äkkiä tämä aika on kyllä vierähtänyt. Itse olen tässä miettinyt, että kun sais viellä 6-7 viikkoa pidettyä pienet masussa, niin kaikki olis hyvin. Viellä ei mitään ongelmia ole ollut ja kaksviikkoa...
  10. K

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

    Onneksi olkoon kaikille vauvan saanneille :flower: (.) Eilen oli äitipolikäynti (taas). Painoero oli "pikkuisilla" hieman tasoittunut. A:n painoarvio oli 1400gr ja B:n 1800grn ja molemmat rt. Kuitenkin kahdenviikon päästä jälleen näytille. Fysioterapeutilta sain toisenlaisen tukivyön...
  11. K

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

    Pinville ihan hirmuisesti voimia ja :hug: . Kuinka voikaan yhden ihmisen elämään tulla yks kaks kaikenlaisia vastuksi! Ihan niinkuin pienten menetyksessä ei olisi jo ollut tarpeeksi! Jenna En nyt muista ja en viitti alkaa selaamaan kaikkia juttuja läpi, niin oliko teillä identtiset kaksoset...
  12. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Manna8 Yksi äitipolin lääkäri sano, että kaikkia närästyslääkkeitä saa ottaa. Sitten kävin seuraavalla ja se anto reseptin Ranixal-merkkiseen (saa ihan hyllystäkin apteekista) ja seuraava lääkäri anto reseptin Zantac- merkkiseen, mutta en ole sitä hakenut. Ystäviltä ja neuvolasta sain ohjeen...
  13. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Närästyksen kanssa EI kannata kotona kärvistellä! Itse olen saanut sen nyt onneksi aisoihin Gavisconilla ja Ranixalilla. Itse pidän Rennietä käsilaukussa, jos asioilla tulee yhtäkkiä polte kurkkuun. Auttaa sen verran, että voin käyttää "ensiapuna". Itse en uskaltanu juuri syödäkkään mitään...
  14. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Kyselin tätä jo tuolla FB:n ryhmässä, mutta laitetaan nyt tännekkin: Onko teillä muilla kotona kuivausrumpua ja käytättekö sitä vauvojen vaatteiden kuivaamiseen?? Me meinaama sellaisen hankkia, kun tuota pyykkiä varmaan kertyy aika paljon. Mutta eilen huomasin, että melkein jokaisessa vauvan...
  15. K

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

    Meillä oli myös eilen ensimmäinen perhevalmennus =) Me ei vaan meinatakkaan käydä kuin kahdessa neljän sijaan. Eilen oli aiheena synnytys ja se seuraava mihin mennään ois sitten imettämiset yms. Oli hauskaa olla siellä valmennuksessa, kun ensin katteli sitä porukkaa, niin kaikilla samankokoiset...
  16. K

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

    Moikka :wave: (.) Taas käytiin reissu äitipolilla. Nyt mulla on 2,5kg:n edestä vauvoja masussa :O . A:n paino 1020gr ja menee nätisti keskikäyrää, kun taas B:n paino 1480gr ja menee nätisti yläkäyrää =) Lääkäri kyselikin, että onko sukupuolet selvitetty ja kun sanoin että tytöiksi on kummatki...
  17. K

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

    :flower: Paljon onnea prinsessasta Uivelolle :flower: Jenna : kyllähän minäkin liikkeitä tunnen ja luulin ennen tietäväni, että kumpi siellä myllertää. Viimekerralla ultrassa he olivatki ihan vierekkäin vasemmassa laidassa ja raajat oikealla puolen, että otappa siinä sitten selvää kumpi...
  18. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Älä huoli Siisami: Mustakin on jotenkin mukavampi kirjoitella kuulumisiaan tänne vaikka nyt ihan kukavaan nää näkeekin. Ei ole pakko kirjoittaa sellaista mitä ei halua muille kertoa. Toki myös tuo fb:n ryhmä kiinnostaa, että varmaan liityn myös siihenkin =) Joku kyseli närästyksestä?? Itsella...
  19. K

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

    Elli : Rakenneultrassa annettiin jo seuraava aika ja kun kaikki oli silloin hyvin, niin seuraava käynti oli 5viikon päästä. Viikko sitten kävin ultrassa ja kun vauvoilla oli sen 200gr painoeroa, niin laittoivat uuden ajan jo 2viikon päähän. Ja varmaan jatkossakin väli on sen 2viikkoa... Meillä...
  20. K

    **2010 loppu- ja 2011 alkuvuonna lapsettomuushoidoista plussanneet**

    Kyllähän me kaikki yksilöitä ollaan. Moni on ihmetellyt, että miten olen niiiiin aikasten jääny sairaslomalle ja kun en oikein pysty mitään tekeen jne. Nämä henkilöt vertaavat minua itseensä ja heidän odotuksiin. Kappas vaan, kun heillä on siellä masussa ollut/on VAAN yksi!!!! On ihan eri...

Yhteistyössä