Hakutulokset

  1. L

    Eromurinaa väkivaltaisesta (?) miehestä

    Kiitos, laitan :)
  2. L

    Eromurinaa väkivaltaisesta (?) miehestä

    Olisi kiva, jos jaksat kirjoitella asiasta yv:llä. Juttelen mielelläni lisää :)
  3. L

    Eromurinaa väkivaltaisesta (?) miehestä

    ---
  4. L

    OULUsta kavereita??

    Heips! Täällä 4- ja 6-vuotiaiden lasten sinkku-äiti etsii kavereita Oulusta. Sähköpostia saa lähettää osoitteeseen kadenssi@hotmail.com , ja mese toimii samalla osoitteella =)
  5. L

    Oululaiset äidit!

    Täälläkin ois yksi äiti, joka olis kiinnostunu uusista ystävistä Oulun alueelta. Yhteyttä saa ottaa sähköpostiin (tai myös meseen) osoitteeseen kadenssi@hotmail.com =)
  6. L

    Oululaiset äidit!

    Mullekin on tosiaan vähän vaikea yrittää sopia yhteistä aikaa, joten saa ottaa yhteyttä sähköpostitse tai mesellä: kadenssi@hotmail.com Facebookissa, olen myös, mailin kautta voi pyytää nimeä =)
  7. L

    Oululaiset äidit!

    Minä en pääse paikalle :( Mutta seukki kerralla yritän mukaan!
  8. L

    Oululaiset äidit!

    Me tavattiinki jo mammäis:in kanssa :) mutta isommalla porukallakin ois kiva!
  9. L

    Oululaiset äidit!

    Niin ja minut tavoittaa myös mesestä (ja sähköpostista) osoitteella kadenssi@hotmail.com :)
  10. L

    Oululaiset äidit!

    Ja me Haapalehdossa :) Ja minä olen 23v. Lapset 3v. ja 5v. Ja sinkku olen :D
  11. L

    Oululaiset äidit!

    Täällä yks oululainen äiti joka haluis kavereita :D
  12. L

    OULU - kavereita kaipaillaan!

    23v. äippä toivoo löytävänsä täältä kavereita =) Lapset ovat 3- ja 5-vuotiaita. Jos olet uusien ystävien tarpeessa niin laita yksityisviestiä tai kirjoita sähköpostiin tai lisää messengeriin: kadenssi@hotmail.com
  13. L

    Oulu!:)

    Pistin yksityisviestiä :D

Yhteistyössä