Hakutulokset

  1. K

    Ei oireita mutta "tietaa" etta raskaana : tuliko ++?

    Minulla :) ! Ja vielä kolme kertaa, siis joka raskauden olen aavistanut ennen kun olen tehnyt testin. On ollut sellanen erittäin varma ja erilainen olo.. Vaikea selittää... Toivottavasti sun fiilinki olisi oikea =) !
  2. K

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    :wave: kaikille! Saatiinhan se vauva ulostautumaan vaikka aika tuntu loputtomalta =). Elikkä suunniteltu sektio tehtiin 26pvä. Torstaina aamuyöstä heräsin johonkin outoon ja ennen tuntemattomaan kipuun kunnes ymmärsin, että mua SUPISTI :O. Mua ei edellisissä raskauksissa ole IKINÄ ollut...
  3. K

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Ai että minuu jännittää aina vaan enemmän :). Tänään pitäis kassi pakata ja huomen aamuna ennen kukon pierasua tarttee lähtee sairaalaan nykeröä hakemaan :heart:. Tuntuu jotenki niin hassulta omat fiilikset. Ekaks tuntuu siltä, että 40 viikkoa on aivan julmettoman pitkä aika, eikä se täyty...
  4. K

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    :wave: Muutama päivä olis vielä jäljellä ennen kun mennään sektioon. Jännittää valtavasti! Alaselkä ja alakerta olleet aivan mielettömän kipeät ja eilen tuli pieni veriviiru pöksyyn, mutta siihen sitte jäikin. Kerkesin jo henkisesti varautua sairaalaan lähtöön :D . Väsyttää koko ajan ja...
  5. K

    Apua, jälkivuoto riehaantui! :O

    Mulla ne oli kyllä ihan menkat. Mutta mä en tosiaan imettänyt lainkaan ni ehkä sen takia tulivat... Kannattaa varmaan tarkistaa asia lääkäristä.
  6. K

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Tere :wave: Onnea kaikille vauvan saaneille! Ja kiitokset synnytystarinoista, niitä on kiva lukea. Välillä tulee itku ja toisinaan naurattaa. Hormoonit kai hyrrää ku ei tiedä aina kumpaa tekis... Synnytystavassa käyty ja leikkauspäivä merkattu kalenteriin. Samalla poikaolo vaihtui...
  7. K

    Apua, jälkivuoto riehaantui! :O

    Mulla oli viime synnytyksen jälkeen sama juttu. Jälkivuotoa ei kovin hurjasti ollut ja kun luulin vuotojen loppuneen, heräsin yhtenä aamuna valtavaan veri määrään. Soitin lääkäriin ja siellä onniteltiin ensimmäisistä kuukautisista synnytyksen jälkeen :). Eli ei välttämättä oo mitään vakavempaa.
  8. K

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Paljon on täällä taas uutisia, sekä hyviä, että huonoja. Dinolle paljon voimia jatkaa eteenpäin :hug: Huh hellettä! Olisin sitä mieltä, että piisais jo! Onneks pari päivää sitten löydettiin ilmastointivehje ni yöt on ollu huomattavasti mukavampia! Masu kasvaa kasvamistaan ja suonenveto...
  9. K

    **** ELOKUISET 2010 TOUKOKUUSSA ! **** 1 vauva syntynyt !!!!

    Heipat vaan pitkästä aikaa :wave: Kaikenmoista tässä olevinaan ollut kun ei ole kerennyt kirjottelemaan =) . Lämmintä on piisannut ja oloki sen takia ollut ehkä vähän kurja. Tai ei se lämmöstä johdu, vaan ilmankosteudesta. Ihania masukuvia ootte laitellut. Oma pömppäkin alkaa pikkuhiljaa...
  10. K

    ***** ELOKUISET 2010 Huhtikuussa ! ****

    Rakenne ultra kuulumisia =) ! Kaikki oli hyvin ja vaavi vasti mukavasti viikkoja. Sukupuoli jäi kyssäriksi. Kätilö sanoi ensin, että näyttäisi tytöltä, mutta vauvan liikuttua sanoikin, että voi myös yhtä hyvin olla poika... Eli nyt eletään jännityksessä =) . Uusia juttuja oli ultraan tullut...
  11. K

    ***** ELOKUISET 2010 Huhtikuussa ! ****

    Moiks! Koko myötätuntoni annan sappivaivoista kärsiville! Mulla on sappi poistetti -04, mutta se oli työn ja tuskan takana että lähtivät operoimaan. Monta kertaa sain ensiapuun mennä kun mikään kotona ei auttanut, ei edes Litalgin loppuvaiheessa. Edelleen tuntuu toisinaan jotakin kipua sapen...
  12. K

    *** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

    Mun asukas pitänyt myöskin hiljaiseloa muutaman päivän ja kohta ehkä jo huolestun :/ . Istukka on etuseinässä ja se vissiinkin vaimentaa tuntemuksia. Rakenneultraan vielä liian pitkä aika, reilu 2 viikkoa. Täytyy mennä sängylle ihan kippuraan js yrittää kuulostella liikkeitä. Olen pohtinut...
  13. K

    *** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

    Ihania nuo masukuvat ! Oman raskauden huomaa vasta kun lapsi on vaunuissa :( . Alavatsassa kyllä tuntee 'kovuutta' kun kokeilee, mutta varmaan ei näy. Mukava kun meitä isoja tyttöjä on enemmänkin =) . Millä viikoilla muilla on alkanut vauvavatsa näkymään? Mulla jäi laihdutusoperaatio...
  14. K

    *** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

    Ok. Neuvola on ens kuussa ni pitää kysellä. Tuli vaan mieleen ja silloinhan vastauksen tarttee heti =) . Onko täällä isojankin odottajia? Itelläni BMI on 38 ja painoa siis löytyy.
  15. K

    *** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

    Kiitos Marlin vastauksesta! Eli viikot vaihtelee suuresti... Tehtiinkö sulle ylipainon takia vai jonkun muun?
  16. K

    *** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

    Virkistäkää arvon naiset miun muistia ja kertokaa millä viikoilla tehdään sokerirasitus? Viime kerrasta ei ole kuin pari vuotta aikaa, mutta en muista kirveelläkään :ashamed: . Joku kutina olis, että joskus vkon 20 tiennoilla?!? Se tehdään siis ylipainon takia. Kiitokset jo etukäteen :) .
  17. K

    *** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

    Meilläkin herättiin jo 6.30 . Olis kyllä voinut nukkua vielä pidempääkin :) . Ehkäpä kohta pääsee "päikkäreille". Tissit on armottoman kipeät. Oli välillä ei niin kipeet ja nyt taas niiiiin arat. Ihme kun niin vaihtelee. Liikkeet alkanut tuntumaan selvemmin, en kylläkään joka päivä ole...
  18. K

    *** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

    Heip, ikää on kertynyt 28 vuotta ja synnytyssairaala tulee olemaan näillä näkymin Hyvinkää. Niin ja luulen, että tulokas on poika =) Käväsin punttisalilla ja aika pahasti repi alavatsaan vatsalihasten teko. Oisko ne niitä kiinnikekipuja!?!
  19. K

    *** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

    Moi! Olen hetken verran sivusta seurannut teiän keskusteluja ja kuulostaa niin mukavalta porukalta, että uskallan nyt itsekin ilmoittautua :) . Elikkä kolmatta ootellaan ja laskettu aika olisi 30.8. Päivä tulee varmaankin muuttumaan kun edessä on suunniteltu sektio kahden aikasemman...

Yhteistyössä