Hakutulokset

  1. A

    Huhtikuun hurmurit 2016 *lokakuussa*

    Täällä ei olla enää raskaana. 23.9 NP-ultrassa ei löydetty sikiöltä sydänääniä. Oli 12+0 viikon ikäinen. Sairaalassa sitten lääkkeelliseen tyhjennykseen, jossa lopuksi jouduttiin tekemään kohtuontelon kaavinta. Josta seurasi liian runsas verenvuoto ja hemoglobiinin tippuminen ja verensiirto...
  2. A

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Moikka Itse olin huhtikuussa hammaslääkärillä ja en vielä ollut muistanutkaan että pitäisi tilata. Ehkä sitten ensi viikolla. Tapana on muutenkin kerran vuodessa käydä tarkistuttamassa. Käyn tosin yksityisellä että ehkä vaan tilaan sieltä toisaalta voisi kunnalliselle soitella. Lapsille...
  3. A

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Moikka Aika vierähtänyt taas viime käynnistä, onnellisesti ollaan edelleen raskaana :) Eilen käytiin ekassa neuvolassa, samat vanhat asiathan siellä ja varhaisultra oli jo viime perjantaina ja siellä kaikki oli oikein mallikkaasti. Seksielämä on kyllä täälläkin vähän kuihtunut, hirnu väsynyt...
  4. A

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Pitkästä aikaan jälleen! Meillä on perjantaina varhaisultra ja 28.8 ensimmäinen neuvolakäynti. Olo on ollut todella väsynyt, mitkään unet ei meinaa riittää, lisäksi masun turvotus on hurjaa.. Näyttää välillä ihan 20+0 mahalta..Onneksi on lämmin sää niin voi huoletta olla noiden tunikoiden...
  5. A

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Moikka Erittäin yllätys plussa täällä tikutettu maanantaina! Lapsiluku oli täynnä ennen plussaa, esikoisemme on 15 vuotias tyttö, toinen on 5 vuotias poika ja kuopus on 2 vuotias tyttö. 2003-2009 vuosina kärsittiin selittämättömästä lapsettomuudesta ja poika saikin alun...
  6. A

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    Moikka Oltiin tiistaina varhaisultrassa, voi taivas, siellä oli pikkuinen :heart: Erikoislääkäri joka on tehnyt meille vuosien aikana monet hedelmöityshoidot ja ollut aina tukena, jopa hän hyppäsi tuoliltaan ja halasi tiukasti. Todellinen ihme! Fiilis on jännittynyt, iloinen mutta...
  7. A

    Elokuun Epelit 2015 *Joulukuussa*

    Ei pysty vieläkään ymmärtämään :heart: Ensi viikon tiistaina varhaisultraan, saadaan selvyys raskaudesta:) Oireita ei ole meinaan täälläkään, ehkä pientä masun nipistystä ei muuta. Ollaan miehen kanssa niin ihmeissään tästä, tässä on viikko yritetty ymmärtää asiaa. Joulu valmistelut on...
  8. A

    Elokuun Epelit 2015 *Joulukuussa*

    Moi Taustoja esikoiseni syntyi 14 pian 15 vuotta sitten täytenä yllätyksenä. 2v myöhemmin alkoi lapsettomuushoidot, diagnoosi: PCOS ja Endometrioosi. Ensimmäiset kolme inseminaatiota ei tuottanut tulosta, toisesta ICSI alkoi raskaus meni kesken rv 9+0. Ensinmmäinen IVF sai alun joka...
  9. A

    Elokuun Epelit 2015 *Joulukuussa*

    Tämä on uskomatonta :heart: Tein raskaustestin lauantaina ensimmäisen kerran ja tänään uuden, kyllä se viiva siinä on :heart: Esikoiseni on 14v varhaisteini, rankkojen lapsettomuushoitojen jälkeen saimme toisen lapsen vuonna 2010 ja yllätys vauva lapsettomuushoitojen jälkeen keskosena...
  10. A

    Helmikuun helmet 2014 *tammikuussa*

    Kiitos kaikille onnitteluista! :) Tytön vointi on kohentunut hurjasti ja kotiin pääsee ensi viikolla! :) Ihan uskomatonta että 2kk lähes o mennyt sairaalassa. Välillä on mennyt huonommin ja välillä paremmin. Syntyessä paino oli 1604g, kauan paino jumitti samassa. Nyt kuitenkin paino on...
  11. A

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Ei sitte syyskuu jälkeen ole tullut käytyä täällä ollaan jakauduttu! Pieni tyttö syntyi 5.12.2013 klo 05.01. Raskausviikot oli 31+4 :) Painoa hänellä oli 1604g ja pituutta 37cm. Synnytys oli pitkä ja vaikka olikin jo kolmas lapsi. Olin ollut vuodelevossa 3 viikkoa, verta tihkutti ja...
  12. A

    Helmikuun Helmet 2014 *joulukuussa*

    Ei sitte syyskuu jälkeen ole tullut käytyä täällä ollaan jakauduttu! Pieni tyttö syntyi 5.12.2013 klo 05.01. Raskausviikot oli 31+4 :) Painoa hänellä oli 1604g ja pituutta 37cm. Synnytys oli pitkä ja vaikka olikin jo kolmas lapsi. Olin ollut vuodelevossa 3 viikkoa, verta tihkutti ja...
  13. A

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Heipsan Pitkästä aikaa ja kiitos pinosta. Välillä tuntuu ettei syksy tullutkaan,viikko on ollu aurinkoinen välillä + 22 astetta!! Mutta aamusin +7 astetta hyrr. Aamulla laittaa päälle takin ja neulejakun mutta iltapäivällä t-paita. Ihan kiva tosin. Nyt olen ostanut ensimmäiset...
  14. A

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Heipsan Välillä tuntuu ettei syksy tullutkaan,viikko on ollu aurinkoinen välillä + 22 astetta!! Mutta aamusin +7 astetta hyrr. Aamulla laittaa päälle takin ja neulejakun mutta iltapäivällä t-paita. Ihan kiva tosin. Nyt olen ostanut ensimmäiset äitiysvaatteet. Tai tulevat n. Keskiviikkona...
  15. A

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Huomenna poksuu JO 15+0! Pahoinvointi alkaa vihdoin helpottamaan! :) Ihan tähän asti on menty oksentamalla aamuisin ja närästänyt on ihan hirveästi. Viime kuussa olinkin sairaalassa 20pv kunnes siellä todettiin että mahalaukku on erittäin ÄRTYNYT ja minulla on jokin "Raskausajan refluksi" :s...
  16. A

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Pitkästä aikaa!! Olen ollut viime kuussa 20pv sairaalassa. Aloin yksi ilta kärsimään hirveistä ylämaha ja pää kivuista. Sitte mentii lääkärille ja siitä tutkimuksia lisää. Sieltä paljastui, että mahalaukku on erittäin ärtynyt mikään ruoka ei pysy sisällä ja kaikki nousee ylös sampalla...
  17. A

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Hop! Alina ja 8+3
  18. A

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Varhaisultrassa kaikki oli hyvin! Oli niin helpottavaa ja ihana kuulla pikkuisen sydänäänet, itku siinä tuli. Nyt vain peukut pystyssä että jaksaa pysyä mukana. Oireita on nyt ollu viikon kunnolla, vessanpönttö on todella kiva javeri. Aamuisin vietetään aikaa pöntön vieressä. Lisäksi...
  19. A

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Varhaisultrassa oli kaikki hyvin! :) Kyllä se itku pääsi jälleen kun ne sydänäänet saatiin esille, nyt vain pelottaa niin hirveästi jos jälleen tulee keskenmeno :/ Mutta täytyy koittaa olla positiivinen . Juhannus meni täällä mökillä missä vieläkin ollaan :) Mulla on töitä vielä...
  20. A

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Tänään poksui 7+0 Jännittään paljon torstai kun ensimmäinen varhaisultra on silloin. Toivon kovin että pikkuisen sydän lyö ja muutenkin on kehittynyt. 2pv ollut raskausoireita kunnolla. Oksentanut olen joka aamu ja pöntön vieressä saa kykkiä 15-30 minuuttia. Rintojen arkuutta on välillä...

Yhteistyössä