Hakutulokset

  1. L

    paniikkihäiriö, kokemuksia....

    kuinka helposti te olette lääkkeet saanu? mulla todettiin paniikkihäiriö ja ahdistus -05 enkä ole saanut tuohon paniikkiin varsinaista lääkettä, kuin vasta nyt kun sitä todellakin vaadin. Olen vaatinut ennenkin, mutta on vain sanottu että sen kanssa pitää oppia elämään. Millaista se elämä...
  2. L

    2 suuntanen mielialahäiriö...onko "kohtalotovereita"?

    Mulla todettiin kaksisuuntainen -05.. lähti liikkeelle synnytyksen jälkeisellä masiksella, mutta sit tajus lekurit tehdä sen mielialatestin ja todettiin kakkostyypin kaksisuuntainen. Nyt tän toisen raskauden olin ilman lääkkeitä ja voin sanoa ettei todellakaan ollut helppoa!! Hormoonit heitti...
  3. L

    Jorvin pysäköinti

    Kiitos! :) Ei se haittaa vaikka vähän joutuisi kävelemään. Voihan mies käydä siirtämässä auton, kun vauva on saatu maailmaan tai jo odotellessa. Laskeskeltiin, että aika kalliiksi tulisi jos perhehuone saadaan ja auto pidettäisiin 2-3 vuorokautta parkkihallissa..
  4. L

    Eppari: montako tikkiä tuli? Onko se mielestäsi paljon?

    Mulla ei puudutus vaikuttanut kunnolla kun eppari tehtiin. Oli aikamoinen rääkäisy jonka päästin! ja se tikkaaminen sen jälkeen, huh huh!! Arpi vaivasi pitkään! siihen jäi jonkinlainen "kieleke" enkä voinut vuoteen käyttää tampoonejakaan, kun sattui.. puhumattakaan seksistä. :( Nyt rv 36+3...
  5. L

    Jorvin pysäköinti

    Onko kellään tietoa onko Jorvin lähettyvillä ilmaisia parkkipaikkoja? Siellähän on kaikki paikat maksullisia arkisin ja parkkihalli vasta kallis onkin. Ei siinä muuten mitään, vaikka joutuukin maksamaan ulkoalueella arkisin klo 7-16 euron tunnilta, mutta muistaako sitä käydä laittamassa...

Yhteistyössä