Hakutulokset

  1. S

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    ai niin ja sitähän mun piti viel kertoa, että neuvola käynnillä laskettuaika siirtyi 4.4. mutta ei sitä tarvi muuttaa, koska sitten ekassa ultarassahan se vasta suunnilleen varmistuu.
  2. S

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    morjensta kanssa odottajat! mulla on alkanut työt maanantaina ja niin kiirettä on koko viikon pitänyt ettei ole koneen ääreen juuri ehtinyt istua. nyt tässä on hetki aikaa kun esikoinen katsoo lastenohjelmia isänsä kanssa. eli siis meillä oli jo eka neuvola keskiviikkona vaikka viikkoja oli vaan...
  3. S

    keskenmeno kotioloissa

    joo mullakin tuli kotioloissa... ja lääkäristä (oli sunnuntai) vaan sanottiin, että ei voi mitään, kun noin paljon vuodat. että jos ei vuoto lopu viikon sisällä niin sitten pitää tulla. oli AIKA tosi #&%?$!* fiilikset! mä olisin silti halunnut käydä siel lääkärissä, mut niiden mielestä se oli...
  4. S

    Koliikki!

    jeps meillä auttoi kans vyöhyketerapia kolikkiin. käytiin kolme kertaa, jonka jälkeen tytöllä tuli sellainen vihreä/"pihkainen" kakka ja kaikki vatsa vaivat olivat menneisyyttä!!! toivottavasti auttaa!
  5. S

    Minäkin olen SYNNYTTÄNYT

    mä olen kyllä sitä mieltä, sanoi muut mitä tahansa, että kaikki synnytystavat oli se sitten leikkaus, alatiesynnytys tai imukuppisynnytys on SYNNYTYKSIÄ!!! Itse olen synnyttänyt alatietse, mutta olen syntynyt keisarileikkauksella, kuten myös kaksi veljeäni! eli tästä voisi todeta, ettei minun...
  6. S

    LKS:ssa todella surkeaa synnytyksen "hoitoa"

    voivoi:lle; no siis mun kokemukset, ja tais olla joku toinenkin, olivat positiivisia alusta loppuun. Eli kyllä mä silti suosittelen, ett meet sinne synnyttämään ihan vaan avoimin mielin ja esität toivomuksia kätilöille. Mä itse olin synnyttämässä yöllä... että onkohan tässä syy "hyviin...
  7. S

    Apgarin pisteet?

    meillä oli sitten se harvoin syntynyt kympin vauva. ei ollut kätilön vaan lastenlääkärin antamat pisteet. Oli siinä synnytyksen loppuvaiheessa hälinää, kun piti kuitenkin ottaa imukuppi apuun. Mutta se ei kuitenkaan laskenut pisteitä meidän neidillä. mutta kaikki vauvat on varmasti niitä...
  8. S

    LKS:ssa todella surkeaa synnytyksen "hoitoa"

    mulla on taas aivan päinvastaiset kokemukset. synnytyin LKS:ssa viime elokuussa ja palvelu ja kätilöiden ja lääkäreiden toiminta sekä salissa että sitten osastolla oli aivan ihanaa ja ammattitaitoista... kuka kätilö sulla oli? (siis etunimi riittää) ja mitä sulle tapahtui, jos saa kysyä?

Yhteistyössä