Hakutulokset

  1. I

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Ai mutta piti kysyä tämmöistä vielä.. Eli onko teidän lapset saanu calmette(tubi)rokotusta? Meidän vauva sai sen pyynnöstämme jo synnytyssairaalassa, ja nyt muutaman päivän ajan on pistoskohta ollut aivan tummanpunainen ja kova patti. Ajattelin soitella tänään neuvolaan asiasta, mutta jos...
  2. I

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Väsyttääääää... |O Viime yön vauva ähisti jatkuvasti jotain, hirvee kiemurtelu ja ähkiminen, että eipä sitten äitikään paljon nukkunut.No, jospa ehtis päikkärit nukkua jossain vaihees, vaikka saa nähä kun on niin paljon vielä tekemistä huomisia nimiäisjuhlia varten. Kotona pidetään kemut, ihan...
  3. I

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Tervist! Heti ekaksi onnittelut Tiinuz!!:flower: Joku joskus kyseli noista rintaraivareista. Meillä oli semmoista joku aika sitten, ja vieläkin välillä, mutta helpottanut tosi paljon. Sain kaverilta vinkin alkaa tarjota maitoa tytölle jo ennen kuin hän sitä pyytää, ja tosi hyvin auttanut tuo...
  4. I

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Jospa ehtisin pitkästä aikaa tänne jotain kirjotella, tuntuu nää päivät vaan menevän ihan hirveellä vauhdilla eikä meinaa vuorokaudessa tunnit riittää kaikkeen mitä tekemistä olis. Meidän pikkutyttö on osoittautunut melko tempperamenttiseksi tapaukseksi, aikamoisia konsertteja järjestää välillä...
  5. I

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Mietin täällä, että kun tuo meidän tytsy on parina päivänä pulautellu aika runsaasti, että onkohan se ihan tavallista pienillä vauvoilla? Äskenki pulautti syömisen jälkeen 3 kertaa kunnon isot puklut, tai ihan maitoohan se oli ku samantien tuli ylös. Tiedän kyl että kaikki vauvat joskus...
  6. I

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Edda, meidän tyttö on yleensä hereillä pari aika pitkää ajanjaksoa jopa ihan 1-2h yleensä aamupäivällä ja sitten toinen pirteysjakso valitettavasti tuntuu ajoittuvan puolenyön tienoille. Sit noi mahavaivat pitää hereillä ja saa tosiaan kantaa hyssytellen ympäri huushollia jopa kolmekin tuntia...
  7. I

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Mä myös ilmoittaudun tähän pinoon, terve vaan! :wave: =) Katjuska, Meidän tytöllä olii myös liian kireä kielijänne ja se katkastiin jo Kättärillä. Ihan pikkujuttu oli, vauva ei paljon ollut moksiskaan, mutta äiti sen sijaan itki ihan kamalasti.:snotty: Sen jälkeen sai heti paremmin...
  8. I

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Mennis, kiitti vinkistä, pitääpä kokeilla tuota lypsämistä. Empä olis tullut ite edes ajatelleeksi moista. =) Tässäpä synnytyskertomusta, rohkaisuksi teille keitä pelottaa synnytys. Nimittäin tosi positiivinen kokemus oli ja jäi hyvä maku suuhun, että voisin vielä uudelleenkin ryhtyä tuohon...
  9. I

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Pikainen tervehdys! =) Yritin kahlata teidän juttuja läpi, mutta en kyllä mitenkään kaikkia jaksa/ehdi lukea. Tuo meidän uusi pieni perheenjäsen nimittäin aika tehokkaasti vie kaiken ajan. Maitoa pitää saada ihan koko ajan ja sitten lipittää vaan jotain 5-10min ja taas puolen tunnin/tunnin...
  10. I

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Nyt en ehdi lukea teidän juttuja, kun on vähän muita kiireitä. Nimittäin meille syntyi lauantaiaamuna 7.8. pikkuinen tyttövauva, painoi 3365 ja pituutta 48cm. Ihan täydellinen vauva, niin kaunis ja ihana! :heart: :heart: :heart: Me päästiin jo tänään kotiin, vauva voi hyvin, imee rintaa tosi...
  11. I

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Noista vauvan liikkeistä, tää kans liikkunu nyt eilisen ja tänään vähä laiskemmin. Mutta liikkuu kuitenkin, ettei nyt aivan täysin hiljaa oo. En kyl sinänsä oo huolissani kuitenkaan, ku sitä ennen se jytäski melkein vuorokauden putkeen ihan hillitön meno päällä, että kyllähän semmoisen jälkeen...
  12. I

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Onnittelut vauvoista Sunshine ja Vilivet!!! :flower: :flower: Mä päätin nyt toden teolla alkaa hoputtaa tätä vauvaa... Äsken kävin tosi reippaalla kävelylenkilä, ihan hiki päässä taapersin tuolla ympäriinsä, ja nyt meinaan alkaa suursiivouksen, vaikkei kyllä edes olis tarvetta. :laugh...
  13. I

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Laitoin muuten liittymispyynnön äsken sinne fb-ryhmään. :attn:
  14. I

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Hurjan paljon onnea vauvoista Jonetta, Maijamehi, Iippanen, Neitim ja jos vielä joku unohtui! :flower: :flower: :flower: =) Neitim:llä oli kyllä hurja tarina, varmasti ihan kamalaa kun ei tiedä onko vauva kunnossa ja leikkaukseen noin äkkiä joutuu. Onneksi kuitenkin meni sitten kaikki...
  15. I

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Mulla on myös samaa vaivaa, mutta oon ajatellut että johtuu vaan tästä turvotuksesta, ja että siksi ei kunnolla veri kierrä? Yölläkin välillä oon herännyt, kun menee ihan turraksi ja tosiaan täytyy ravistella käsiä. Mun piti tänäänki kysyä terkkarilta tuosta, mutta hitto ku aina unohdan...
  16. I

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Jaaha, piti sit nähdä tää POKSAHDUSKIN eli 40+0 :p Neuvolassakin käyty sen kunniaksi, vauvan pää niin syvällä, ettei terkka meinannut millään saada näppituntumaa. Sinänsä hyvä merkki, suunta ulospäin ennen pitkää. Tosin jos äitiinsä tulee, niin vielä jumittaa monta päivää. :/ Alkaa...
  17. I

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Onnea Sintyli ja Lämminsydän!!! :flower: :flower: Ja Mpv, Tervetuloa! :wave: Tää meinaa uskaltautua kohta baariin kuuntelemaan, kun tän pirpanan tuleva kummitäti laulaa... :D
  18. I

    Vauvan pään kiinnittymisestä!

    Ehkä on kaikkein varminta vaan soittaa heti synnyttäjien päivystykseen, niin ne varmasti puhelimessa sitten neuvoo ja osaa kysyä oikeat kysymykset. Mä ainakin aijon soittaa ohjeita heti, jos sattuis lapsivesi menemään tms, vaikka tän vauvan pää onkin kiinnittyny. Kuitenkin sillä hetkellä...
  19. I

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Huomenta! :wave: Täällä nukuttu piiiiiiitkästä aikaa kunnon yöunet! Aivan toisenlainen olo on nyt. :D Eilen illalla tuli taas muutama aika tiukka supistus, mutta eipä sit edelleenkään mitään sen kummempaa. Huomenna sitten poksuukin laskettu päivä ja neuvolakäynti olis myös. Että ei pidä...
  20. I

    missä on se ketju jossa meitä elokuussa synnyttäviä haukutaan...

    Sepä se, ainakaan mun mielestä ei ollut edes mitään syytä siihen mollaamiseen. Siksi yritinkin silloin puollusta häntä, tosin olin harmaana, joten en osaa sitä ketjua enää löytää. Mua välillä korpeaa ihan hirveesti ihmisten ilkeys!! :kieh:

Yhteistyössä