Hakutulokset

  1. B

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Pieni poika syntyi 11.11. klo 21.35. 49 cm, 3055g, py 33,5cm. :heart: osastolle jäin silloin 9.11. lievän raskausmyrkytyksen vuoksi. ti ja ke välisenä yönä meni lapsivesi ihan spontaanisti. seuraavana yönä supisteli lupaavasti, mutta ei kauaa. torstaina 11.pv käynnistettiin. laitan...
  2. B

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Mulla on ollu paineet neuvolassa tota luokkaa mitä sulla on nyt tällä hetkelllä, kotona on ollu tuollaisia mitä sullakin tähän asti, ehkä hiukan enemmän mutta ei paljoa. Tänään oli 163/103 ja prot +. Mä lähden äitipolille käymään ja ehkä ottavat sisälle. Ollaan kuitenkin hyvillä viikoilla. Kai...
  3. B

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Huomenta. mulla taitaa olla tämän ryhmän kaikkein muhkein painonnousu, eilen neuvolassa +2380g eikä aikaa viime käynnistä ollut kuin 5 pv!!! Olin kyllä syönyt jokunen aika sitten oikein ruoan, yleensä mulla käynnit on ollutkin aamulla. No, turvotusta on ja on, ei häivy yön aikana ollenkaan. Ja...
  4. B

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Vauvansa saaneille Onnea! :heart: Tänään oli neuvola: painoa nyt +525g/vko (viime viikolla olikin huimat +1488g).. Turvotusta on. Prot taas +-, RR koholla, on aina ollu neuvolassa, mutta hiukan enemmän nyt. Sf 35, sykkeet 150. Paino arvio 3,7kg nyt. Pää heiluu vielä hiukan, mutta ei paljoa...
  5. B

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    En ole oikein jaksanut kirjoitella viime aikoina tänne, mutta lueskellut olen juttuja joka päivä. Onnittelut vauvansa saaneille ja tsemppi niille jotka ovat saamassa tai saavat nyyttinsä piakkoin syliin! :) TB: täälläkään ei tiedetä vauvan sukupuolta. monia veikkauksia on tullut, ja tyttöä on...
  6. B

    Marraskuun muruset *lokakuussa*<3

    minäkin saavuin eilen yllätys vauvajuhliin! hyvä ystäväni ja äitini olivat järjestäneet. mieskin juonessa mukana. :) mulle tehtiin jalka ja käsihoito, vieraat taiteili ruokalappuja. mukavaa oli. Liirah: kovasti jaksamisia, ja toivotaan parasta! :hug: tänään oli neuvola, kaikki ok...
  7. B

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Olen lukenut teidän juttuja tässä aamupäivän aikana niin ja näin, enkä muista mitä kysymyksiä kelläkin oli, joten en lähde kommentoimaan sen kummemmin. Keskiviikkona olin neuvolassa. Kaikki hyvin. Vauveli rt:ssa. :) Millä viikoilla ekaa oottavat olette käyneet tutustumassa sairaalassa? Sain...
  8. B

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Tylsää kun on sadepäivä. :( no, nyt voi ainakin siivoilla täällä sisätiloissa.. liirah: täällä on selkeä rytmi ja olen itsekin miettinyt jatkuuko tämä myös ulkomaailmassa. Täällä herätään 9-10 ja sit ollaan noin parin kolmen tunnin välein hereillä, ja ihan vakio on että illalla klo 22 jälkeen...
  9. B

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    mulla ei nyt ihmeempiä asioita ole joten tulin vain ilmoittamaan, että rv 30 täynnä!! =) :heart: synnytys lähenee ja sitä enemmän sitä miettii.. millaisia ajatuksia muilla ensisynnyttäjillä on? mulla alkaa täällä suursiivous. eilen vietiin pari huonekalua muualle säilöön kun haluan sotkasta...
  10. B

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Kurpitsa: Puhuit niistä vaunujen kopasta, miten saa hyvin kiinni..siitä on aikaa kun niitä vaunuja olen viimeksi hipelöinyt. Mutta eikös ne kahvat vaan laitettu jonnekin sinne sivulle. luulisi sen pysyvän siinä. joo, se hyttysverkko ihan huippu. kiva ku se on valmiiks siinä, niin saa vaan vetää...
  11. B

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Ihanaa syksyistä aamua! Nyt on toinen päivä ilman töitä. =) Eilen nukuin tosi pitkään. Kohta ajattelin lähteä tuonne raikkaaseen syysilmaan lenkille tai kävelylle, millasta tahtia nyt pystyykin menemään. Kurpitsa :wave: täällä ainakin on ostettu Oran Taiga yhdistelmävaunut. Tosin harmaan...
  12. B

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Heippa taas. Tulin hetki sitten lääkärineuvolasta. Kaikki hyvin. Sf 28 cm. Paino noussut taas hippasen enemmän. Olen syönyt ihan normaalisti, eikä suuria herkutteluja ole ollut sitten kesän kuumien kelien jolloin vedin jäätelöä enemmänkin. Painoa tullut nyt 7,9 kg. Mulla on tänään viimeinen...
  13. B

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Neuvolassa käyty ja kaikki hyvin. :) Vaatteista: kun en tiedä sukupuolta, olen ostellut vaatteita, jotka väritykseltään sopivat kummallekin. jatkossakin kiva, jos tulee toista sukupuolta että saa käyttää samoja vaatteita. Kukas täällä kirjoittikaan töiden loppumisesta nyt elokuussa...
  14. B

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    Terese Itsekään en ole koskaan joutunut asioita hoitelemaan työttömyyden vuoksi. Mulla myös tilanne, että sopimus loppuu elokuun lopussa ja olen ilmoittanut etten halua tulla sen jälkeen töihin. Olen loppu töiden suhteen, haluan siis pitää lomaa ja häärätä kotona kaikenlaista. Olen päättänyt...
  15. B

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    nyt on vaunut. ostettiin eilen Oran Taigat. Harmaan värisenä. :) turvakaukalo ostetaan tutulta luultavasti. oltiin eilen reissussa koko päivä ja iltapäivän puolella alkoi tulla huono olo kuumuuden vuoksi. ei paljon auttanut vaikka olikin ilmastointi autossa. tahtoi mennä niskat jumiin...
  16. B

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    ultrassa käytiin eilen. kaikki hyvin. kova liikkumaan on, ultran ajan touhusi koko ajan. hyvä että saatiin kaikki jutut katsottua. sukupuolta ei kysytty sittenkään. itse koitin kovin kurkkia jalkoväliin aina kun sen siltä liikkeeltä näki, mutta vaikea sanoa. sen näkee sit marraskuussa...
  17. B

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    Nallu: voin kuvitella että näillä ilmoilla juomatta oleminen ei ole mitää mukavaa. toivottavasti sulle ei tule sitten kovin huonoa oloa. kuvittelen itseni samaan asemaan nyt, niin varmasti pyörtyisin. mullakin sokerirasitus tulossa, mutta toivottavasti ilmat kerkeis siks viileneen hiukan...
  18. B

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    ohhoh..on tainnu koneet temppuilla kun muarin teksti on tullut monta kertaa. mutta siis.. Eveny meillä sama tilanne näköjään. mullakin työsopimus elokuun loppuun, vielä ei ole ollut puhetta enkä ole kysellyt voisiko jatkua syyskuun. itseki voisin olla kotona sen muutaman viikon ennenkuin...
  19. B

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    kurpitsa, mäkään en tunne liikkeitä joka päivä. voi olla pari kolme päivää väliä ja sitten tuntuu muksahdus. välillä tuntuu että onko kaikki ok.. otan kuitenkin rennosti, odottelen neuvolaan, joka parin viikon päästä. yhdet kesäcaprit tekee jo tiukkaa, eli vatsan kasvua havaittavissa vaikka...
  20. B

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    Mä olen vanhustyössä, eli nostelua ym tulee. nyt olin 3 vk lomalla, ja tänään töihin paluu olis edessä. Ite olen hyvin jaksellu. Tosin nyt viime aikoina alaselkä välillä vihloo ja iskias vaivaakin taitaa olla kun oikealta puolelta takamusta repii välillä kivasti.. No, saa nyt nähdä miten...

Yhteistyössä