Hakutulokset

  1. K

    1v unet

    Meillä nukutaan vielä kahdet päikkärit. Yö unet klo.20-7.00, ekat päikkärit klo.10-11.30 toiset päikkärit klo.15.30-17.00. En tiedä kauanko herra aikoo vedellä kaksia päikkäreitä, mutta nyt on tarpeen, muuten meillä asuisi iltapäivästä iltaan "sähköjänis".
  2. K

    Hyvinkään sairaalassa synnyttäneitä?

    lokakuussa 2000 ja elokuussa 2005
  3. K

    käynnistämisestä kysyisin...

    Minulla puhkaistiin suoraan kalvot ja kahteen tuntiin ei tapahtunut mitään. Sitten laitettiin tippa ja kolmen tunnin päästä oli syntynyt poika.Ponnistus vaihe ei kestänyt kuin 5 min. Kaikki kävi nopeasti ja tuntui ,että käynnistäminen oli mukavampi kuin itsestään lähtenyt synnytys. Esikoista...
  4. K

    Onkohan mahdollista että lapsi ripuloi koska pelkää isää?

    \ Ei toi sunkaan purkautuminen ihan tervettä ole. Mietippä pikkasen mitä tuli kirjoteltua. Taidat olla itse aika väkivaltainen luonne kun pitäis tappaa ja piestä........
  5. K

    Missä vauva nukkuu?

    Meidän pikku mies 9kk nukkunut aina omassa sängyssä. Sinne kun sen laittaa illalla niin se on silmin nähden onnelinen. Mytistää omaa uniluutuansa ja mönkii peiton kanssa hetken. Ottaa sitten uniasennon ja käy nukkumaan. Ei ole ikinä tarvinnut nukutella, vaikka välillä kun katsoo sitä "ilta...
  6. K

    Mami ja poika 05/05 Kuopio

    Minulla on myös poika 05/05. Lisäksi on tyttö 04/01. Asumme Espoossa.
  7. K

    Espoolaiset äidit pinoon

    Täällä 32v kahden lapsen äiti Tuomarilasta. Tyttö 04/01 ja poika 05/05 =)

Yhteistyössä