Hakutulokset

  1. H

    Elloksen tilauksista tietävät?

    Kun usein saa niitä ale kuponkeja niin voiko niitä ikinä käyttää huonekaluihin? Onko kukaan tilannut huonekalua ale kupongilla toisinsanoen esim -40%? alesta
  2. H

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Zaijuska minä olen ollut vuodelevossa jo melkein kuusiviikkoa, ainoastaan kohdunkaulan lyhenemisen takia, paikat toistaiseksi pysynyt kiinni :) Aika erilaisia suosituksia tuntuu tulevan tapauskohtaisesti mutta minulla on hyvin supistusherkkä kohtu, vähänkin kun kävelee kohtu kovettuu mutta ei...
  3. H

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Plasebo Mitään rajaa eivät sanoneet ottivat nopeasti osastolle kun kaulaa oli jäljellä enää 0,5 cm ja supistuksia vaikkakin täysin kivuttomia tuli tiheään, 2 viikkoa ehdin osastolla olla vuodelevossa ja niin että ensimmäisen viikon makasin vain sängyssä pääalaspäin ilman vessalupaa :(...
  4. H

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Heipsan!! Siitä onkin kulunut aikaa kun viimeksi olen tänne kirjotellut, mutta olen käynyt kyllä lueskelemassa teidän juttuja ja näin pysynyt ajantasalla =) Itselläni on ollut niin sanottu "ongelma" raskaus, tässä ollaan nyt viimeiset kuusi viikkoa pötkötelty totaali vuodelevossa aluksi...
  5. H

    MARRASKUUN MURUSET 2010

    Ultraan menijöille onnea rutkasti, toivottavasti kaikilla asukit voivat hyvin :heart: Itsekkin sitten päätin varata ajan tuohon varhaisultraan ja sainkin ajan ensi tiistaiksi, tuntuu vain että siihenkin olisi ikuisuus |O Täällä on ainakin iskenyt kauhea pahoinvointi 24/7, jouduttiin...
  6. H

    MARRASKUUN MURUSET 2010

    Hyppäisin mukaan varovaisesti mutta kuitenkin <3 Takana muutama keskenmeno joten syystäkin hieman pelottaa mutta toivotaan että tämä toukka pysyisi matkassa nyt loppuun asti. Eli laskettuaikani olisi luultavasti 10.11 ja synnytyspaikkana tays ja pikkukakkosta odotellaan :) Kaikille onnea...

Yhteistyössä