Hakutulokset

  1. S

    --------

    sama ketju olikin ja ei lähtenyt poista jutulla, joten viivailin sit otsikkoa... siis turhis...................
  2. S

    Kokemuksia bussikuskeista

    Pakko avata kokeiluna tällainen ketju :laugh: Itse vaikutin vuosia kyseisellä alla ja näin/kuulin/koin kaikenlaista mitä ei voisi edes uskoa todeksi :p Paljon lokaa saanut ala, mut itse onneksi saanut lähinnä vain ja ainoastaan ruusuja .... No, ehkä pari negaa ja nekin kun ajoin liian...
  3. S

    Kadonnut / Estintäkuullutus

    Moni hukkaa kaikkea, varsinkin kesällä... Kenellä mies hukassa, kenellä rahat... Vai törmäsitkö kaupankassalla ehkä vastakkaiseen sukupuoleen joka vei "jalat" alta?? Itsellä on kadonnut jännitys, sitä etsitään ja ehkä kesä nyt tuo sitä "elämänsuolaa" mitä itse tarvitsen :D
  4. S

    Mistäs löydän pikkuiselle lastenkiikun(keinun)

    Asustelen pääkaupunkiseudulla... Vois kiinnostaa myös aikuisen painoa kestävä =) Googletin, mutta aika huonosti löytyi....
  5. S

    Kuka on osallistumassa Extremerun tapahtumaan Hakunilassa 22.5

    Itse olen mukana ja muutaman kaverin sain houkuteltua mukaan... Naiset saa nähtävää sillä paras asu palkitaan "ei niin tosissaan" sarjassa :laugh: Sitä odotellessa, viikonloppuja kauniimmalle sukupuolelle :wave: Ja nettios. tapahtumaan oli http://www.extremerun.fi
  6. S

    Meilikaveri hakusessa

    Heipähei! Asustelen eteläsuomessa, olen mies ja ikää 31. En rajaa sisältöä ja voit ihan itse pienessä päässä miettiä mitä kirjoittaa vai kirjoitatko mitään... Olen kaikkiruokainen :D Jotain itsestäni... varattu, spontaani, itsevarma, sosiaalinen, huumtajuinen ja iloinen..Siinä se...
  7. S

    Mietiskelyä mihin baariin Järvenpäässä lauantaina

    kaverin synttäreitä pitäisi juhlistaa poikaporukalla.... Paikka ei nyt oo niin tuttu että osaisi sanoa mihin suunnataan, mut eiköhän sekin selviä viimeistään kun on juonut itsensä mukavaksi :p
  8. S

    Naisia ja naisia, mutta paljon täällä käy miehiä???

    Ihan mielenkiinnosta lähinnä... Aiheet on kyllä aika "naisellisia", mutta kiva on aina kommentoida miehenkin näkökulmasta =) Aloitin ensin alapääosastolta, mutta nyt olen uskaltanut tänne normi ihmistenkin sekaan.. Ja kiva meno täälläkin on, vaikkakin hieman vaisumpaa =D
  9. S

    "Vapaa" suhde

    -

Yhteistyössä