Hakutulokset

  1. J

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Moi! Minäkin uskaltaudun ilmoittautumaan tähän ryhmään, toki vielä toooosi varovaisin mielen kun edellinen raskaus kesällä oli kohdunulkoinen ja aiemmilta ajoilta löytyy varhainen keskenmeno ja tuulimunaraskauskin. Nyt kuitenkin siinä mielessä näyttää hyvältä että mitään kipuja tai vuotoja ei...
  2. J

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Ai olihan tuolla auroran viesti, josta ilmenee että päivitys on tulossa kyllä, vois ensin lukea ja sitten vasta huudella :) Tänään olis täynnä 6+0, ihanaa, saa sanoa että 7. viikolla ja tuntea niinkuin olis pitkälläkin. Oikeasti en kyllä uskalla luottaa ja ajatella mitään ennenkuin sykkeet...
  3. J

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Huomenta, Minun tietoja ei näy ollenkaan vaikka toissapäivänä sellaiset pyysin päivittämään eli LA 27.9 Juliaana82/31v/3.lapsi/SEKS
  4. J

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Heippa! Täällä uusi odottelija ilmoittautuisi remmiin mukaan :) Päivityksiin LA 27.9.2014/ Juliaana82 / 31/ 3 / SEKS Kolmatta lasta siis odottelen ja vielä on todella epävarma olo koska minulla on monta alkuraskauden keskenmenoa takana. 10.2 olen menossa alkuraskauden ultraan...
  5. J

    Mies aloittaa isyysloman ens ma, mihin päivään asti se kestää kun pitää täydet 18 arkipäivää?

    Tässä kun on näitä pyhiä niin paljon niin mitkä päivät nyt katsotaan arkipäiviksi ja mitkä ei? Eli ens viikoltako kuluisi 4 päivää (ei pe 24.12 eikä la 25.12?) Sitä seuraavalta viikoltako viisi päivää vai kuusi? Eli kuluuko 1.1? sitä seuraavalta viikolta viisi (eli ei loppiainen 6.pv)? Omien...
  6. J

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Meille syntyi poika (rv 41+3) tiistaina 7.12 klo 23.07. 3650g 51cm, pipo 35,5cm. Synnytys käynnistyi lapsiveden menolla viiden aikana aamulla (ei tarvinnutkaan mennä äitipolille).. Kaikki meni hyvin. Juuri kotiuduttiin. Poika on rauhallinen ja kiltti vauva :) Tulen kirjoittamaan...
  7. J

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Hyvää itsenäisyyspäivää täältäkin! :) Ja kasassa mitäs muuta.. itsenäisyyspäivä olisi kyllä ollut hyvä vauvalle syntymäpäiväksi.. aina olis synttäreinä liputettu ja juhlat olisi helppo järjestä kun joka kerta olisi pyhä.. mutta eipä näytä tulevan tällekään päivälle meidän vauva.. Jenspalle sen...
  8. J

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea petitelle!! Täällä edelleen yhtenä palana.. rv 41+1 huokaus.. noh.. tiistaina pääsee sinne äitipolille, joskaan tuskin vielä käynnistelevät, mutta kuitenkin.. Tänään sen sijaan pääsen pikkujouluun, kun ei kerran synnärillekään tarvi lähteä.. jotain kivaa sentäs tiedossa. Eipä sitä...
  9. J

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    41 plus nolla ja yhtenä palana on "ihanaa" olla :headwall: Vielä näin ennen kolmea yöllä kun ei saa nukuttuakaan vaikka väsyttäisi kuinka. Onnittelut vauvautuneille!! Ainakin Siilinlapsi, uc1, elina-87, Aavee, Mirtsu-78 viime kirjoitteluni jälkeen. Aika monta meitä taitaa loppujen lopuksi...
  10. J

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Heippa täältäkin pitkästä aikaa!! Olen kirjoitellut pitkään pelkästään tuolla facebookin puolella, en tiedä miksi en ole saanut äntiin tänne tulla käymään. Mutta oikein kovasti onnea vauvautuneille, joita en ole fb:n puolella onnitellut. Täällä myöskin vahvasti yhtenä palana rv 40+4...
  11. J

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    Heipsistä! Minäkin tulin vaan pikaisesti moikkaamaan ja poksumaan eli rv 15+0 POKS :heart: Kävin keskiviikkona siellä äitipolilla ja kyllä se lääkäri oli sitä mieltä että ihan normaalia hormoneista johtuvaa päänsärkyä. Sitä kyllä itsekin ajattelin kun ei sitä enää ole niinkään ollut...
  12. J

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    Huomenta! Taas monta päivää vierähtänyt etten ole kirjoitellut. Just muistin että eilenhän mun olisi pitänyt käydä poksumassakin mutta unohtui :D On se hauskaa kun tässä vaiheessa raskautta raskaus etenee kuin huomaamatta eikä sitä tarvi ajatella koko ajan kun on jo näin "turvallisilla"...
  13. J

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    Huomenta! Monenlaista gallubbia on ollut menossa Paino: Mulla on tässäkin raskaudessa niinkuin esikoisen aikanakin paino alkanut tippua.. Oon käynyt melkeimpä viikon välein neuvolassa ja aina on paino laskenut. Jos menee samoin kuin esikoisen aikana niin hetken päästä kun vauva kasvaa...
  14. J

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    Moikkelis! En oo taas muutamaa päivään ehtinyt kirjoitella ja nytkin taitaa tulla aika pikaiset omat navat kun töitäkin olisi kovasti. Kävin tiistaina siinä kauan odotetussa niskapoimu-ultrassa ja kaikki oli hyvin. Pieni siellä kovasti liikkui ja meille vilkutteli :heart: Turvotus oli 1,2...
  15. J

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    Mä tulin vaan poksumaan. Nyt en jaksa kirjoittaa sen enempiä, kun aivan järkytävä olo. Pitikin flunssan iskeä nyt kun olisi ihana ilma olla pihalla, rantasaunoa ja grillailla.. pöh.. kohta mennään esikon kanssa päikkäreille, toivottavasti sitä väsyttäisi pitkään.. Mitenkäs muuten nuo...
  16. J

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    Heipsistä! Taas useampi päivä vierähtänyt kun viimeksi tänne ehdin.. tai olenhan minä päivittäin lukenut mutta kirjoittamiseen ei ole muka riittänyt aikaa.. Pitihän munkin tuo testi tilata kun kerran muutkin :D Nyt sitten jännityksellä odotetaan kun nyt saapuisi sitten ensin.. itsellä ei...
  17. J

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    Lillimenninkäinen: Mulla on kans vaaltava maha.. josta tietysti on paljon läskiäkin mutta ei se nyt normaalisti tällainen ole.. ja nyt vielä kun rupesin käyttämään mammahousuja niin ne kun tekee mahasta tasaisen niin vielä vauvamaisemman näköisen.. Huomenna ajateltiin kertoa appivanhemmille...
  18. J

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    Huomenta! En ole tänne muutamaa päivään ehtinyt.. Töissä on kova hoppu kun alv-päivä lähestyy ja kotona sitten menee maatessa, hyvä kun ruoan jaksaa laittaa.. eilenkin mentiin esikoisen kanssa kahdeksalta nukkumaan :D Maanantaina kävin neuvolassa ja sillä niiden (tooosi vanhalla)...
  19. J

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    Huomenta! Mä tulin vaan poksumaan, kuulumiset kun ehdin just kirjoittaakin. Vaikka aika tuntuu menevän niiiiin hitaasti muistan kyllä kun odotin sitä ensimmäistä poksumispäivää viikoilla 4+ ja tuntui että sekään ei tule ikinä.. silloin se että viikot on kaksi numeroisia tuntui olevan vielä...
  20. J

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    Hyvää vappua kaikille!! :) Mä en ole tänne ehtinyt muutamaan päivään kirjoitella, lukemassa olen käynyt kyllä. Ehkä on parempi etten ole kirjoittanutkaan olisi tainnut tulla turhan raivokasta tekstiä :D tämä mamma on täällä ollut tiistaista asti aika tuohtuneella tuulella liittyen tästä...

Yhteistyössä