Hakutulokset

  1. K

    Onko muita purijoita?

    Äidin mieltä taas painoi alaspäin,kun tarhassa poika oli puraissut toista poikaa,oli tullut riitaa lelusta. Poikani aloitti 3-5v.ryhmässä nelisen viikkoa sitten.Muuten on mennyt aivan loistavasti,poika sopeutunut uuteen ryhmään hyvin,mutta näitä puremisia on sattunut nyt pari kertaa ja se kyllä...
  2. K

    G:Millaisissa baareissa/klubeissa viihdytte?

    Nuorekkaissa paikoissa,jossa soi suomipop ja rock. Terassit,pubit,Onnela jne..
  3. K

    Minkä ikäisiä lapsia ja oma ikänne?

    Poika,2v10kk ja oma ikäni 33 v. En tiedä vielä haluanko toista lasta..
  4. K

    huomenna se alkaa...

    Muistakaa syödä, ettei tule repsahduksia. Kroppa ei kuluta rasvoja, jos vedätte liian tiukalle dieetille. Itse olen monipuolisella ruokavaliolla ja liikunnalla sulattanut neljässä kuukaudessa persaukset koosta 46 kokoon 40 (olen 174 pitkä) ja 38 koon housut taidan joutua ostamaan ensi viikolla...
  5. K

    tonalin ym. jutut

    :laugh: Kaikille ihmepillereille aina nauraneenä SYÖN nyt SANANI. Parin muksun jälkeen viimeiset läskit ovat olleet todella tiukassa. Lihakset ovat treenatessa kasvaneet ihan kivasti, mutta päällä oleva rasvakerros on ollut sen verran ällöttävän näköistä, että täytyi pitää pitkähihaisia. Yks...
  6. K

    atoopikolle ruokarajoitukset?

    Hei! Pojalla, 2v6kk, on atooppinen iho. Nyt ihottumat jalan taipeissa ja sivuilla röyhähtäneet punaisiksi ja isommiksi. Ajattelin laittaa omppu ja appelsiini-kiellot päälle hoitoon ja kotiin. Kysyisinkin vaan, minkäaikaa menee, että ihottuma rauhoittuu, jos kyse juuri niistä allergisoivista...

Yhteistyössä