Hakutulokset

  1. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Me käytiin tänää tossa miehen veljellä kylässä ja taas alkoi utelu, että koskas ajattelitte lisääntyä ymym...vaikka hyvin tietävät että yritystä on...tää veljen vaimo sitten tokas että kyllähän te tiedätte miten niitä lapsia tehdään...että eikun hommiin vaan... Tunsin taas kun sydän muljahti...
  2. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Löysin tieni taas tänne TODELLA pitkän tauon jälkeen! Meillä ei edelleenkään ole tärpännyt.. Viime viikonloppuna sain kuulla, että ystäväpariskuntamme saa lapsen...en enää oikeasti tiedä miten päin olisin kun kuulen muiden uutisista! tämä kaveri oli sitten avautunut baarissa miehelleni että hän...
  3. H

    Miesten dödö hukassa, nimi siis

    Hei löysitkö koskaan tuota kyseistä tuotetta? jos niin mistä, mä oon kans kissojen ja koirien kans ettiny sitä..mun mielestä sitä ei kyllä helposti suomesta enää löydä lainkaan...
  4. H

    Pitääkö koiralla olla koko ajan vettä saatavilla?

    Entäs kun meidän koira ei oo juonu mun nähden viime perjantain jälkeen kun pari kolme kertaa..aluks meinattii että juo pöntöstä mutta nyt on kansi kiinni..pissaa kuitenki ihan normaalisti..Vettä on koko ajan tarjolla eikä se hupene siitä, vaikka kissakin siitä latkii..vielä viime viikolla sai...
  5. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Menkathan ne sieltä taas yllättäen tuli, en jaksa enää ees yrittää!!! :'( Kattokassinen samat tuntemukset mulla ku sullakin, meillä tosin yritystä jo kohta vuosi... tsemppiä kaikille :flower:
  6. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    ei tärppää niin ei tärppää... :( taidan heittää hanskat tiskiin ja luopuu koko touhusta.. :'( Onnea Amp2 :flower:
  7. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    No niinpä..itse olen sukulaisille esimerkiksi sanonut että olemme käytettävissä kummeiksi..mutta se että vaan ilmoittaa asiasta..huh huh sanon minä..sanoinki tossa muille ystäville, että taidan sanoo adios tolle ystävyydelle.. Voimia kaikille! :heart:
  8. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Tämä mun ystävä ILMOITTI minulle tässä joku aika sitten että hän on minun kaasoni ja on aina puhunut että haluaa sitten kummiksi kun ja jos joskus lapsen saan, eli luultavasti parantamaan hänen kroonista vauvakuumettaan (omien sanojensa mukaan), tämä kummi asia tuli myös ilmi sillä että hän vain...
  9. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Juuri näin, voi sanonko mikä!! tää ei kyllä liity mitenkään lapsentekoon tai vauvakuumeeseen, mutta tämä minun niin kutsuttu yatäväni (josta kerroin viestiketjun alussa) on mennyt tänään naimisiin ilmeisesti maistraatissa ja pitänyt tietysti juhlat!!! ja tiesinkö siitä, saati olenko saanut...
  10. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    me asutaan vuokrakaksiossa, mutta ens vuonna olis tarkotus ostaa omakotitalo.. :)
  11. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Mä täytän ite kohta 25v ja meillä juuri sama tilanne kun teillä sansu86! Mie teen sijaisuuksia ja mieheni on ollu työtön jo toista vuotta, mutta me ei anneta muiden kommenttien lannistaa! Yritetty on jo viime syksystä ja yristystä jatketaan, sanoi kuka siihes sitte mitä tahansa! Tsemppiä...
  12. H

    Olen epätietoinen

    Kyllä ne menkat alko, mutta oudot ovat ku ei koske yhtää ja on superniukat..tosi päinvastaset mitä normaalisti..parit edellisetki ollu samanlaiset, en tiiä pitäskö lekurilla käyä vai vaan olla tyytyväinen niukkoihin ja kivuttomiin menkkoihin..
  13. H

    Olen epätietoinen

    kierto on kyllä reippaasti yli puolen välin, mul on kyllä nykyää niin epäsäännöliset menkat että..no täytyy tehä eka vaik ovistesti..tänää ei oo tullu mitää, ehkä aavistuksen rusehtavaa.. Kiitos vastauksista! =)
  14. H

    Olen epätietoinen

    Hei vaan, mulla on tullut nyt pari päivää sellasta limasta vuotoa mut siinä on aavistuksen verran verta..Onkohan se ovulaatioo vai vaan menkat tulossa? En oo ainakaa mielestäni tässä kierrossa bongannut ovista.. Onko kellää ollu vastaavaa?
  15. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Mulla välillä itselläni tulee sellanen turhautumisen tunne, että turha tässä on ees mitää enää yrittää ku ei tuu ni olkoo tulematta..olen sen myös miehelleni sanonu, mutta tuntuu et se vaan viittaa kintaalla koko asiaa..eli ei halua siitä puhua. Sanoi kyllä mulle että syksyllä mennään sitte...
  16. H

    Poppaskonsteja avoimin mielin kokeilevat pinoon!

    Voiko muuten käyttää tota vitamorea ja Multivitan raskausvitamiinia samaan aikaan?
  17. H

    Poppaskonsteja avoimin mielin kokeilevat pinoon!

    Mäkin laitoin eilen miehen cokiskieltoon. :laugh: ja sano että lopettaa kokonaan se juonnin.. Täytyy ensi viikol lähtee sinkki ja rasvahappokaupoille. :D Kiitos kovasti
  18. H

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Huoh...mä en taija jaksaa enää ees yrittää, enkä jaksa enää ees olla surullinen kun joka kuuakusi joutuu näköjään pettymään.. :'(

Yhteistyössä