Hakutulokset

  1. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Huomentaa! Itse ainakin lueskelen ja kirjottelen ihan kummallakin puolella. :-) pistäkeehän syntyneisiin maaliskuun pinoa joku.. :-) vai joko on? Niin ja aurinkoista huhtikuun ekaa päivää
  2. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Pyyntö ryhmään laitettu. :-) ja onnittelut vauvan saaneille! eipä nyt oo paljoo kerenny kirjotella kun vauva-arki vieny mukanaan. :-) Kirjottelen synnytystarinaa sitten myöhemmin tuonne toiseen ryhmään. Lauantaina 16.3. päästii kotiin ja arki lähteny rullaamaan hyvin, vauva syö kokoajan...
  3. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Perheeseemme syntyi tänään rv. 39+2 poika 3860g, pituutta en tiiä ja pipo 36cm. Jemimi ja pikku-ukko
  4. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Nuskalle voimia :hug: toivotaan,että pian pääsee vauvakin kotiin. ja Karoanna onnea pojasta =) Ja minä se odotan huomista. =) Sektiopäivä... huih...nyt alako jännittään... Jemimi ja pikku-ukko 39+1
  5. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    onnea leolle ja kovasti tsemppii sone ja rena jännät paikat molemmilla:)
  6. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    PikkuM Sulla varmaan jo nyytti sylissä =) ja Becca tervetulloo,kyllä tänne mahtuu näin loppumetreilläkin! =) Jemimi ja pikku-ukko 39+0 POKSPOKS
  7. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea HP pikku prinsessan johdosta Pepper Juu yritän nauttia =) Kohta on jo tiistai...
  8. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    sdaa Lisäravinne kun kerran tarkoitettu raskauteen ja imetykseen,niin eiköhän sitä voi syödä ihan vapaasti. Voi tietysti neuvolassa mainita,että sellaista syöt. Minä raskauden aluusa söin sitä raskaus plus-monivitamiinia ja mainitsin vaan siitä neuvolassa. eipä siinä mittään.
  9. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea SMV78 pikkuisesta! Ja Leo ja Nuska tsemppii tälle päivää Niin ne vauvat vaan lisääntyy. =) Hurjaa aatella,että itselläkin viimeinen viikonloppu ilman vauvaa... Ensi viikolla on vauva tähän aikaan jo maailmassa ja tiiä vaikka olisin jo kotonakin =) Toivotaan... Mukavaa ja...
  10. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    HP,menehän sairaalaan jo..HOP HOP. Alisalla myös vaikuttaa hyvältä tilanne =) Tsemppii molemmille! Jemimi
  11. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea cl( ihana kuva pienestä), tyntti ja anncarol vauvoista. Anncarol siellä pääsee jo aikaseen pois sektion jälkeen. Itse varaudun ainakin kolmeen päivään...mitenhän sitä jaksaa... Itse odottelen päivien kulumista... vielä 9 päivää sektioon... Jemimi 38+0 POKS POKS
  12. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Iltaa! =) Onnea CL pikku prinssistä:heart: ja Kiitos Kwaidanille Meidän kuun listan päivityksestä =) Juuh..tänään käytiin siis synnytystapa-arviossa ja leikkauspäivänkin sain tietää...eli meidän pojun pitäsi syntyä leikkauksella 12 pvä (viikot silloin 39+2) hui...nyt alko jännittämään...
  13. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Julkinen ryhmä vielä ny viimeisen kuukauden ja sitten salainen niinkun joku tuolla jo laittoi. Ja onnea vauvan saaneille ja tervetuloa uudet. =) Jemimi
  14. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Kwaidan Minun puolestani voit ottaa tuon ketjun,etkös sinä aloittanutkin sen ekan elokuun ketjun? Ei toimi nuo kaikki edelliset ketjut,niin en voinut asiaa tarkistaa. Ja mulle käy se yleinen ketju.
  15. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Moikkelis! Aatelkaas...Se on HUOMENNA maaliskuu :heart: oi oi... ja siitä tulikin mieleeni,onko halukkaita ottamaan meidän kuun ketjun? Haluaako Nanna jatkaa,vai otanko minä vai??? Olen kyllä toisaalta sen salaisen ryhmän kannalla,niin jokainen voi sitten rauhallisin mielin kirjotella...
  16. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Ensiksi Tsemppii Särölle Siellä on jännät paikat...hui... =) Täälläpä sitä muiden kanssa jännäillään =) jajajaja Onnea jo nyyttinsä saaneet Mamiko, Emsuli (onneksi sinulla loppuunsa kaikki hyvin) =) , Viude ja Muumis Itellä oli neuvola tänään,muuten siis kaikki hyvin,mutta painoa oli...
  17. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Paljon Onnea Pihlaja78 pikku prinsessan johdosta =) Jemimi
  18. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Tsemppii Emsulille koitahan jaksaa! ja Tervetulloo uudet :wave: Vali,vali... Minä se joudun vielä leikkauspäivää oottelemaan,en saanut sitä vielä nyt perjantaina,kun neuvolatäti oli sen laittanu tänne aluesairaalaan,vaikka sen olisi pitänyt se KYS:iin laittaa.Nii kun täällä ei leikata,nii...
  19. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Paljon Onnea Nipalle isosta pienestä prinssistä. Komean kokoinen ollu noihin viikkoihin =) Jemimi
  20. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Onnea Omppulimu pienestä prinsessasta ja olipa mukava lukea tuo sinun synnytyskertomus,kiitos =) Hyvin mennyt koko homma. =) Jojona Kyselit tuttipullojen sterilointi laitteesta,joskus oli kanssa siitä keskustelua. Mielestäni ihan turha kapistus,saman asian ajaa kun kattilassa steriloi...

Yhteistyössä