Hakutulokset

  1. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Onnea piinapäiville kaikille toiveilijoille, täällä ollaan hengessä ja toiveissa mukana myös! Toivotaan nyt sormet ja varpaat ristissä joulun taian ulottuvan näihin päiviin!!! Vertaisryhmässä fb.ssa on tällä hetkellä neljä jäsentä joten mukaan vaan hyvät naiset, viides on vielä harkitsemassa...
  2. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Moikka, Ryhmä on pystyssä ja siellä on tällä hetkellä kaksi henkilöä jäsenenä, yksi olisi kiinnostunut tulemaan mukaan pian mikäli muutakin porukkaa ilmaantuu. Olisi kiva saada sinne ihmisiä koolle, koska nokakkain tapaaminenkin kummasti helpottuu sen myötä kun netissä pääsee vaikka...
  3. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Tuumasta toimeen, juuri perustettu salainen facebook-ryhmä etsii jäseniä Joensuun seudun vertaisryhmän keskusteluun. Keskustelu on ehdottoman luottamuksellista ja jokainen mukaan tulija siihen toki sitoutuu. Voitte laittaa minulle mukaan tullaksenne sähköpostia osoitteeseen...
  4. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Moikka palstalaiset, En tiedä muistaako kukaan minua enää vuosien takaa? Taisin kirjoitella viimeksi vuonna 2010 ja 2011. Silloin lopetimme yrityksen inseminaation ja clomien epäonnisen kokeilun jälkeen ja siirryimme suunittelemaan häitä kesälle 2011 tarkoituksena jatkaa hoitoja sitten...
  5. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Kiitos, te ootte kyllä tosi ihanan kannustavia! Joo, mie testasin sen negan, joten sellanen joulun ihme täällä, mutta siis se meni ihan vasemmalla kädellä ohi ensimmäistä kertaa pariin vuoteen. Eipä paljoa ravisuttele jotkut negat, ajatukset on jo ihan muualla. :) Minäpä teen nyt sellaisen...
  6. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Ihanaa mammy, voi että voin kuvitella miten riemuissaan siellä ollaan!!! Oikein paljon onnea! Johan nyt pomppas. Toivon todella, että nyt tulee hyvää onnea kaikille tässä ketjussa oleville, olette ajatuksissani. Nyt on kyllä hyvä virtaus meneillään! Lähetän rukouksen meidän kaikkien puolesta...
  7. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Tulin taas kurkkaamaan kuulumisia, vaikka tauolla ollaan. Täällähän on hienoja uutisia! Oikein paljon onnea ensinnäkin Danita joka toi toivotun plussatuulahduksen :) Oikein hienoa, hyvä hyvä! Paljon Onnea odotukseen ja käyhän kertoilemassa kuulumisia myös täällä välillä. LMLB, hyvä että...
  8. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Voi että, ikävä kuulla Garfield että kävi niin. Tunnistan ajatuksesi, tiedän että mieli muodostaa vaikka minkämoisia kiekuroita, että suojelisi itseään pahimmalta. Se, mikä olisi todellisuus on aina sitten toinen juttu, voihan sitä aina ajatella mielessään mitä hurjimpia ajatuksia, mutta...
  9. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Hei Ladies, I´m back in business! Täällähän on tapahtunut paljolti, piinailijoita on siis useampia kohta kun LMLBkin saa inssin käytyä. Garfieldille paljon hyvillä ajatuksilla varustettuja onnentuulia matkaan, rauhallisesti siis pitää vaan odotella mitä tämä kierto tuo tullessaan. Voimia...
  10. M

    Clomifen vai Menopur, vaiko mitään?

    Hei, Olemme pariskunta Nainen 30.v ja mies 27.v. Lasta on yritetty saada aikaan kaksi vuotta. Miehellä on todettu teratozoospermia ja agglutinaatiota, jotka omalta osaltaan huonontavat luomuonnistumista. Minulla kaikki ok, munatorvet auki ja olen ovuloinut joka kuukausi, paitsi nyt on...
  11. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Woe elämä tuota elämää, miten se voi heitää kasvoille aina juuri ne tilanteet joita ei todellakaan toivoisi! Carpalolla on vähän samaa elämän jatkumoa kuin minulla, yleensä juuri kun saan itseni kasaan jotenkuten, tulee puskasta joko "Raskaana"-pallo tai joitain karmeita kysymyksiä jonkun...
  12. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Voi carpalo, I feel you! Tee vielä uusi testi, ennekuin katse taas eteenpäin... ei ole helppoa ei. Tosi harmi, jos nyt ei onnistanut. :hug: joo, samaa mieltä olen tuosta Fb.n maailmasta, aivan hirveitä juttuja siellä. Huomasin kun yksi kaveri oli raskaana, niin aina 72 ihmistä tykkäsi heti kun...
  13. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Tervetuloa LittleMissLadyBird , toivottavasti saatte hommat vauhdikkaasti alulle, me taidetaan mennä aika samoilla yrityskuukausilla kun meilläkin tulee vuodenvaihteessa täyteen 2 vuotta. Inssiä yritellään myös seuraavaksi. Tuo mammyn tilanne argh ... voin kuvitella kun kuvioihin lisätään...
  14. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Täällä taas, pakon edessä takaisin ... Ei onnistunut multa tuo rento lapsettomuus, ei sitten laisinkaan. Kaksi viikkoa meni ihan ok, ja sitten taas loppukiertoa kohti tuntui että maailmaa pullistuu, pullistuu, pullistuu ... ja poks. Ammuttiin taas alas, vaikka tiesin ettei luomukierrolla...
  15. M

    G: Todella väärien tilanteiden tätivierailut

    Itse elän taas näitä ihania piinapäiviä luomukierrossa, vailla onnistumisen mahdollisuutta. Elän päiviä, jolloin on oivaa aikaa taas sääliä itseään ja jo kohta kahdeksi vuodeksi kääntynyttä lapsettomuustaivalta. Monesti on tuntunut, että menkat on aina sitten lopulta tulleet ihan väärään aikaan...
  16. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Ei tule äitienpäivävauvaa tänne siis. Nega oli nega ja clomit siirti kiertoa neljällä päivällä. Olin siis siellä työmatkalla, eikä clomiresepti sattunut mukaan eikä mieleen pakatessa kamoja joten tämä kierto mennään ilman lääkkeitä ja ilman tuloksia myös siis. Olen nyt vähän niinkuin...
  17. M

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    Heip, luonto se selvitti oman kantansa asiaan ja kp1:lla pistetään tämä kuukausi käyntiin. Nyt on vähän pölähtänyt olo! Ihan että mitä! Tuntuu että tämä tie alkaa olla jo nähty, nyt taidan pitää vähän taukoa tästä lapsitouhusta kun ei tästä näytä tulevan mitään, aivan sama lopputulos käyttipä...
  18. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Tervetuloa vain joukkoon Danita! Voi tytöt, kun oliskin hyviä uutisia, vielä ei ole ... viime viikolla testattu yksi haamu ja yks nega. Sitten loppu hermot testeihin negan jälkeen ja elämässä tuli kiireinen vaihe, etten kerinny testata. Tänään heräsin todellisuuteen, että mennään...
  19. M

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    Kiitos kaikille ihanille naisille myötätunnosta! Ei se negan tuijottaminen koskaan ole mitään huvia, se riipaisee niin syvältä sydänalaa myöten. Sunburned ja linnuton puu - myötatuntoinen halaus teille naiset! Ilmeisesti ainakin linnuton puu sulla oli clomit käytössä? Oliko sulla...
  20. M

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    Tänään testattu kp28 uusi Clear Blue. Nega oli. Et se tais olla siinä sitte.

Yhteistyössä