Hakutulokset

  1. M

    Molluskoja!!!!

    Kiitos! Voin näköjään rauhoittua... olen laittanut niihin paksusti vasiliinia ja lapun päälle, ne kuulemma "tukehtuvat". Hain myös osterivinokaskapselit. Katsotaan kuinka käy =)
  2. M

    Oltiin jokerilla!

    Terveiset Gran Canarialta! Nappasin viikon jokerimatkan nelivuotiaan tyttäreni kanssa ma.6.2. ja lähtö oli heti ke aamuna...lyhyt oli varoitusaika siis. Täytyy sanoa, että kaikki odotukset ylittyivät moneen kertaan. Pääsimme Inglesiin tosi kivaan huoneistohotelliin, oli omat altaat, lyhyt matka...
  3. M

    Molluskoja!!!!

    Argh! Olimme juuri viikko sitten Kanarialla hoitamassa neli-vuotiaan tyttäremme pahan atooppisen ihon kuntoon, niin nyt hänelle on tullut molluskoja! Ei voi olla todellista :( Googlasin asiasta ja kyllä niin kirjavaa ohjeistusta oli, että kiinnostaisi nyt kuulla ihan OIKEITA käytännön...
  4. M

    RUNSAUDENPULA!

    Me ollan tykätty hurjasti Espanjan Aurinkorannikosta, Costa del Solista. Ollaan oltu Malagan molemmin puolin.
  5. M

    Rokotuksia pelkäävät

    .Nimim. murumli, todennäköisesti lapsellasi on niin hyvä vasta-aineen muodostuskyky, että hän on saanut oireita jo niin pian. Yleensäkin haittavaikutukset rokotuksen jälkeen, jo edellä mainitut paikallisoireet tai MPR:n jälkeen mahdollisesti tulevat kuume ja ehkä ihottumaoireet, johtuvat siitä...
  6. M

    Rokotuksia pelkäävät

    Käytiin viikko sitten torstaina ottamassa 1,5v tarkastuksen yhteydessä mpr-rokote. Terkka sanoi, että viikon päästä voi tulla kuumetta. Poika oli lauantaina todella korkeassa kuumeessa koko päivän, mitään muita oireita ei ollut ja päivässä meni ohi. Saattoiko se olla jo siitä rokotuksesta...
  7. M

    Mistä johtuu?

    :) eipä kestä =) =) =)
  8. M

    Matkajokeri???

    Hei! Olen lähdössä äkkilähdöllä 4-vuotiaan tyttäreni kanssa Teneriffalle tai Gran Canarialle. Onko kukaan ollut reissussa, ettei ole etukäteen tiennyt hotellia? :attn: Millaisia kokemuksia? :wave: Olemme lähdössä ennen hiihtolomia, parin viikon sisään... =)
  9. M

    Mistä johtuu?

    Antibiootit tekevät minulle aina hiivatulehduksen, jos en käytä maitohappobakteereja. Otan kuurin aikana sekä suun kautta maitohappoja, että käytän näitä "alapää"-kapseleita. En ihmettele yhtään, jos 2 kuuria aiheuttaa kiusallisia vaivoja ;) ;) ;)
  10. M

    Miksi äänestää Saulia?

    No onhan sillä merkitystä, kertoohan se ihmisen arvoista!!! Niinhän sitä luvattiin eu-kansanäänestyksessäkin, että eurosta tulee myös kansanäänestys...eipäs tullutkaan! Ihan samalla tavalla voi käydä natonkin kanssa :(
  11. M

    Mistä johtuu?

    Ehkä se on näitä varoituksia tyyliin "älä kuivata kissaa mikroaaltouunissa".. =) en ainakaan ymmärrä mitä se voisi skordarille tehdä??? =)
  12. M

    Rokotuksia pelkäävät

    Mua kiinnostais nyt kuulla rokotuksia vastustavien kanta lintuinfluenssaan? Jos pandemia tulee, jätättekö itsenne ja lapsenne rokottamatta, vai? :( Pandemia leviää koko maapallolle, eikä sitä pääse pakoon mihinkään. Eikö rokottamiseen liittyvät "ehkä" haitat ole lieviä siihen verrattuna, mitä...
  13. M

    Miksi äänestää Saulia?

    Tarja puolustaa hyvinvointiyhteiskuntaa, eli kaikilla olisi jonkunmoinen toimeentulo ja sais peruspalvelut, kuten terveydenhuollon yms. Sauli on finanssimies. Siinä mun mielestä oleellisin ero.
  14. M

    poikaystävälle yöksi?

    ...tuli tosta mieleeni, että tokihan seksiä voi harjoittaa muuallakin kuin yökylässä, mutta jos yökyläilyyn antaa luvan, helpottaa itse asiaa kovasti ja periaatteessa "antaa suostumuksensa" asialle. Kun siihen on mahdollisuus, sitä saatetaan käyttääkin turhan helposti..
  15. M

    Mistä johtuu?

    ...en tiedä onko siitä muuta haittaa, kuin että se on kiusallista... MUTTA apua on saatavilla apteekista : GynOcaps tai Vivag. Molemmat ovat maitohappobakteerivalmisteita. Toimivat =) =) =)
  16. M

    Kuukuppi

    Lisää tietoa saa osoitteesta www.kuppikunta.fi. Suosittelen lämpimästi ....toi linkki meni ainaskin Leville =) ...tuskin sitä kuppikuntaa tarkoitit... ;) ;) ;) Mitä kupit maksaa? Sopiiko ne lateksi-allergiselle?
  17. M

    seksikerho

    ..mutta luuletko, että tokaluokkalainen voisi keksiä noin erikoisen jutun? Jos et kehtaa ottaa muitten vanhempien kanssa puheeksi, selvitä ainakin omalle lapsellesi, ettei mene moisiin puuhiin mukaan, koska se on vahingollista itselle ja muille. Uskomattomia juttuja lapset keksivät kokeilla...
  18. M

    Ekaluokkalaisen päänsäryt

    www.paansarkyni.com löytyy hyvin tietoa eri päänsäryistä. Toi yhden silmän takana oleva särky viittaisi "horton-särkyyn". On todella kova särky ja vaatii kunnon särkylääkkeet!
  19. M

    poikaystävälle yöksi?

    Olet oikeassa, ei 14-vuotiaan kuulu vielä yöpyä poikakaverin luona! Kysehän on vielä "lapsista", vaikka itse ovatkin eri mieltä. ;)

Yhteistyössä