Hakutulokset

  1. H

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Pitkästä aikaa tänne tulin kurkkimaan kuulumisia. Omasta raskaasta tulosten odotteluajasta on kulunut jo 2 vuotta, mutta edelleen muistan sen kuinka tuskallista oli odottaa vastauksia punktiosta ja ultrista. Meillä vauvalla oli aikanaan turvotusta 4,6mm ja turvotusta lisäksi kauttaaltaan...
  2. H

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Ihania uutisia Delfin! Tiedän niin tuon helpotuksen tunteen, kun saa hyviä uutisia!=) Me käytiin ylimääräisessä ultrassa viikolla 16 sikiötutkimusyksikössä Naistenklinikalla. Ja se tarjottiin ihan sieltä suunnalta silloin, että ei tarvitse odottaa sitä oikeaa rakenneultraa. Kun silloin näkyy...
  3. H

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Josko minäkin vielä kävisin kertomassa meidän viimeiset kuulumiset.:) Meille syntyi 10.9 terve pieni poikavauva. Rv39+2 käynnistettiin synnytys vähäisen lapsiveden takia ja kaikki meni synnytyksessä hyvin. Lääkärintarkastuksessa kotiinlähtiessä kaikki oli pienellä hyvin ja näinollen näyttäisi...
  4. H

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Jospa minäkin vielä päivittäisin tänne meidän eiliset rakenneultrakuulumiset. Saimme hyviä uutisia, vauvalla näyttäisi kaikki olevan hyvin. Tunnin verran sikiötutkimusyksikön lääkäri ultrasi vauvaa ja kaikki mitä nyt näillä viikoilla (rv 20+5) voidaan katsoa näytti normaalilta. Aika uskomaton...
  5. H

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Soitin tänään Nkl:lle ja kysyin, josko se pikatestin vastaus olisi valmis. Ja olihan se, meidän vauvalla ei ole 13/18/21- trisomiaa. Olin niin ääretttömän huojentunut tuosta uutisesta! Meillä ne koittaa saada ne laajat kromosomitutkimukset siitä niukasta istukkanäytteestä, mutta se jää...
  6. H

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Toncil toivottavasti saatte yhtä mukavan henkilökunnan Nkl:lla vastaan kuin mitä meillä oli. Mä olen viime yön valvonut ja pyöritellyt tätä juttua. On niin epätoivoinen olo myös. Se lääkäri näytti siellä sellaista taulukkoa, jota varmasti teillekin näytetään. Siinä oli muistaakseni niin, että...
  7. H

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    TonCils oletko mihin sairaalaan menossa noihin jatkotutkimuksiin? Tuolla Nkl:lla oli kaikenkaikkiaan tosi helpottavaa käydä. Meillä oli ihana lääkäri ja hoitaja. Ja juttelemiseen oli aikaa ja mahdollisuus. Oliko teillä myös tuota turvotusta vartalolla ja jos oli niin paljonkin? Siihen...
  8. H

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    On jäänyt viikonlopun jälkeen kirjoittelematta. Mulla oli silloin la sitä aika runsasta veristä vuotoa, mutta sitten se sunnuntain aikana pikkuhiljaa loppui. En päässyt minnekään näytille, soitin kylläkin sairaalaan, mutta kehoitettiin arkena ottamaan yhteyttä omaan neuvolaan, jos kivut ja vuoto...
  9. H

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Mulla alkoi tänään aamulla verinen vuoto. :( Varmaan ns."luonto hoitaa" tämän parhain päin. En ole vielä soitellut ´minnekään, kun rauhallisesti vuotelee, mutta pitää seurailla tilannetta. Eilen vielä löytyi vahva syke, mutta ilmeisesti pieni elämä voi päättyä hyvinkin äkkiä...:( Eipä tässä...
  10. H

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Minäkin joudun suureksi surukseni tänne kirjoittamaan. Mietin tässä, että onkohan sitä jo aavistanut jotain, kun olen tätä ketjua tässä raskauden alkumetreillä lueskellut "ihan muuten vaan". Kävin tänään nt-ultrassa rv 11+5 ja niskaturvotusta oli 3.4-4.1mm. Laittoi noihin papereihin...
  11. H

    Joulukuiset 2010

    Josko minäkin jonkun sanan kirjoittaisin...=) Meillä poika on nyt jo 2vkoa ja 2 päivää vanha, miten tuo aika joutuukaan niin nopeasti. Tämän kolmannen lapsen kanssa on ollut tähän saakka niin ihanaa vauva-aikaa. Poika on niin älyttömän tyytyväinen ja pääasiassa syö ja nukkuu. Nyt ihan viime...
  12. H

    Joulukuiset 2010

    Lillikka: Meillä on tuo Hug-a-bub kantoliina. Mun mielestä se on aivan ihana liina! Toisen lapsen kanssa käytettiin sitä ihan hirveästi, nyt tämän kolmannen kanssa ei olla vielä kuin vasta kokeiltu. Mutta voin suositella lämpimästi sitä!:) Tänään käytin pojan kanssa ekassa neuvolassa. Täällä...
  13. H

    Joulukuiset 2010

    Minäkin ilmoittaudun tälle puolelle. Hopsuliina - poika - 3735g - 51cm - 39+0 - (la 21.12.) Elikkä tänään olisi ollut laskettu aika, mutta poika nyt siis viikon ikäinen. Meillä napatynkä roikkuu tällä hetkellä puolittain irrallaan eli varmaan irtoaa tässä pian. Esikoisella irtosi se...
  14. H

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Hei vaan kaikille pitkästä aikaa! Ja onnittelut kaikille vauvan saaneille!:flower: Meidän poika syntyi 14.12. rv 39+0. Painoa oli 3735g j pituutta 51cm. Silloin tiistaiaamuna mulla oli aika äitipolille raskausdiabetekseni takia. Samalla käynnillä katsottiin sitten verenpaineet ja pissa ja...
  15. H

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 SYYSKUUSSA***

    Neuvolasta juuri kotiuduin ja kaikki oli massussa hyvin. Painoa on vaan tullut itelle kamalasti ja se ahdistaa ihan hulluna... Pitäis vaan välttää kaikkea ylimääräistä.:ashamed: Hb oli laskenut yhtäkkiä 145:stä 102, eli rautakuurin aloitan pikimmiten. Murunen: Hyvin on itellä muistissa...
  16. H

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    Nimenhuuto: Hopsuliina, LA 21.12, synnäri KOS ja poikalupaus. Mulla on viimeinen neuvola ollut kesäkuun alussa... Nyt ensi to on seuraava, että eipä noita täällä turhan usein ole ollut. Toki oli ultrat tuossa välissä ja verenpaineita oon ite seuraillut. Mulla on aamut ihan kauheita tuon...
  17. H

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Minäkin kuuluin niihin 10-kerholaisiin ultran puolesta, mutta vasta nyt pääsen koneelle ekaa kertaa sen jälkeen. Mulla oli aivan ihana ultraaja ja kertoi kaikki tosi tarkkaan, kun katseli vauvaa. Kaikki oli hyvin, ihan kauheasti jännitti mennä sinne...
  18. H

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

    Hei pitkästä aikaa kaikille! Mukava, kun on tullut vielä paljon uusia mukaan. Meillä mennyt lomaillessa ja uutta kotia maalatessa kesä nopsaan, että on vähiin jäänyt kirjoittelut, lukemassa kyllä on käynyt teidän kuulumisia väliin. Mä liityn myös 10.8. rakenneultrakerhoon. B) Aika monelle...
  19. H

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    Hei vaan kaikille pitkästä aikaa! Paljon tullut surullisia uutisia :hug: teille ja paljon voimia tulevaan! Meillä oli tänään nt-ultra ja jännitin sitä aivan kamalasti. KAikki oli onneksi hyvin. Ainoa minkä takia menen uudelleen kontrolliin kuukauden päästä kätilöopistolle oli se, että...
  20. H

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

    Heippa kaikille pitkästä aikaa ja tervetuloa uusille! Meillä on ollut tässä muuton myötä piitkä nettikaktkos ja ihana on taas päästä lukemaan muiden kuulumisia! Mulla nyt menossa neuvolan mukaan rv 8+0, mutta ei taida kuitenkaan pitkän kierron takia noin pitkällä olla. Sain ekan neuvolan...

Yhteistyössä