Hakutulokset

  1. Z

    Inseminaatio

    Miten Toivotonta ja nannah86 teidän inssit meni? PP14 ja meillä näyttää Clearblue "raskaana" . plussattu siis on, jälleen toinen inssi onnistui. Nyt vaan sit toivotaan, et pikkunen pysyy matkassa mukana :)
  2. Z

    Inseminaatio

    ^Ei kaikilla käytetä irrotuspiikkiä, ovis voidaan myös tikuttaa. Mä en tiiä miten lääkärin sen päättää, mut meillä on ollu Pregnyl käytössä. Kai ne vähän kattoo minkälainen oma kierto on. Mulle tehtiin useita ultria ennen hoitojen aloittamista ja aina sanottiin ettei kasva johtofillia, ei tuu...
  3. Z

    Inseminaatio

    Pahoittelut elohopealle menkoista. nannah86 meille tehtiin eka kiertoon inssi kp 18 ja tähän kiertoon kp 17. Meillä eletään pp12. Vuotoa tai tuhrua ei vielä näy minkäälaista, ei edes valkovuotoa. Viime kierrossahan pp12 alko vuoto. Aamulla olin kyllä jo ihan varma et menkat alkaa, maha...
  4. Z

    Inseminaatio

    toivotonta ja Soulmama: Tsemppiä piikittelyihin niin ja Soulmamalle onnea talokaupoista! Toivottavasti saatte sinne pienen uuden tuvan Jussin ;) Meillä on rakennusprojekti meneillään, runkoa rupeavat maanantaina pystyttään. Et uuden tuvan jussia meni tässä yritetään :) Meillä on...
  5. Z

    Inseminaatio

    Onnea Sharona! Jännä et viivat on vielä noin haaleita, mut digitaalinen sen taas kertoo =) Mahtava juttu!! Matroskinille tsemppiä inssiin! Hyvä, Vesimies, et sait vielä yhden inssin ennen kesää. Kummasti ne hoitajat vaan voi niitä aikoja taikoa kun vaan haluavat :) Me vaan...
  6. Z

    Inseminaatio

    Kyllä sen täytyy jo Sharona olla ihan se oikee haamu. Ei voi enää Pregnyl näkyä, johan sulla on luvallinen testipäiväki.
  7. Z

    Inseminaatio

    ^Mä en oikeesti tiedä voiko näkyä enää. Ajattelin vaan sen perusteella mita olit tuosta tupla-annoksen näkymisestä kirjottanu. Luulis kyllä et ei voi enää näkyä, pitäähän sen testin jossaki vaiheessa muuttua ihan oikeestiki positiiviseksi. Toivon niin kovasti et tää olis nyt sitä itteään. Eikös...
  8. Z

    Inseminaatio

    Pahoittelut vesimiehelle :hug: Vaadi vaan se yksi inssi vielä ennen kesätaukoa, onpahan sitten parempi mieli jäädä lomalle ku tietää tehneensä kaikkensa, jos ei sittenkään tärppää. Sharonalla on kyllä ihan selvä haamujen haamu. Mut tuo voi olla vielä Pregnyl, samanlainen haamujen haamu...
  9. Z

    Inseminaatio

    Sharona mulle sano lääkäri viimeksi ku käytiin, et 5000 KY Pregnyliä näkyy testissä noin viikon. Tuon perusteella ei siis pitäs sulla enää näkyä. jännityksellä jäämme odottelemaan huomisen testin tulosta =)
  10. Z

    Inseminaatio

    ^ Käsittääkseni Lugesteron aloitetaan aina IVF:n tuoresiirron ja PAS:in jälkeen, mut ylleensä se käytetään emätinkapseleina ja on tosi sotkusta hommaa ku sitä tavaraa valuu. Joskus sitä määrätään myös inssin jälkeen jos luteaali vaihe on lyhyt tai sen kans on ongelmia. Me neuvoteltiin lääkärin...
  11. Z

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Piti vielä tarkentaa, että meillä piti siis olla imetyksen lopettamisen jälkeen se kolme kiertoa ollu. Sanoivat, et silloin pitäisi kaikkien hormonien olla tasapainossa ja uudella raskaudella hyvät mahdollisuudet. Mulla imetys toimi niin hyvänä ehkäisynä, että kuukautiset alkoivat vasta melkein...
  12. Z

    Inseminaatio

    Vesimies75: toivottavasti menkat ei ala ollenkaa! Tunne, että menkat alkaa kuuluuu kyllä raskausoireisiinkin. Toivottavasti Sharonan haamu vaan vahvistuu :) Pahoittelut nannahille menkoista :( Meille ei mitään ihmeempiä, mahaa turvottaa ja juilii niin ku aina ennekin... odotellaan...
  13. Z

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Me ollaan vähän pidemmällä. Esikoinen syntyi 01/09 ja tytön olleessa 4 kk ruvettiin miettimään uudelleen hoitoihin lähtöä. Lopetin imetyksen kun tyttö oli 9 kk, ihan vaan uusien hoitojen takia. Koville se otti, mut tulipahan tehtyä, eikä lapsi oo tuosta näyttäny kärsivän. Me ollaan yksityisellä...
  14. Z

    Inseminaatio

    ^Tiedän tunteen, meillä oli kans esikoisen hoitojen aikana kaikki lähipiirin lapset (mukaan lukien meidän kummityttö) vahinkovauvoja... Miten vesimiehen ja nannahin vuodot? Toivotonta: mukava kuulla, että pääsette inssiin. Tsemppiä pistelyihin! Meillä mennään pp3. Samat nipistely ja...
  15. Z

    Inseminaatio

    ^Mulla oli ainaki ekassa raskaudessa kuukautistyyppistä kipua, jopa kovempaa ku ite kuukuatisten aiheuttama. ne menkkakivut on hyvin tyypillisiä. Joillaki tulee rusehtavaa vuotoa ja on silti onnistuttu, toisilla se on merkki menkkojen alusta. Toivottavasti teillä olis onnistunu!!
  16. Z

    Inseminaatio

    Tervetuloa mukaan nannah86 Inssi tehty ja piinapäivät voi siis taas alkaa. Pitkät kaksi viikkoa edessä... Komea folli möllötti edelleen oikeella ja simpat oli priimaa tavaraa, olosuhteet siis ainakin kohdillaan . Koskaan aikasemmin toimenpide ei oo tuntunu miltään, mut nyt nyt katetrin laitto...
  17. Z

    Inseminaatio

    Mä uskon tästä lähtien kyllä ihan mitä vaan! Ultrassa tänään yli 18 mm folli, pistin vielä päivällä Menopuria ja nukkumaan mennessä tuikkaan Pregnylin. Huomenna sitten inssiin, onhan helpotus että päästään yrittään. Menopurit tepsi siis hitaasti, mut toimi kuitenkin! Nipistelyjä on ollu...
  18. Z

    Inseminaatio

    käytiin taas tänään ultrassa. kp 14 oikealla vaivainen 12x11 mm folli, kaverina toinen 11x6 mm. lääkäri määräsi vielä huomiseksi Meopurin ja sit torstaina taas ultraan. Jos tässä nyt ei jotaki ihme piristymistä ja superkasvua tapahdu siihen menessä niin meillä jää inssi väliin. kuulemma ei enää...
  19. Z

    Sivuoireet Pregnyl-piikistä?

    Mulla tuli kans päänsärkyä, sit maha turpos vielä entistä enemmän ja tais siinä ihan pientä huonovointisuuttaki olla. Kerran oon saanu pistokohtaan mustelman.
  20. Z

    Inseminaatio

    Kp10, terveiset folliultrasta. Molemmilla puolilla alle 10 mm:n follit. oikealla yksi iso ja muutama vähän pienempi, eli sinne näyttäs johtofolli kehittyvän, vasemmalla vaan ihan pieniä. Määräsi lisää Menopuria, 75 KY kp 10,12 ja 14 ja sit kp 14 meen uuteen ultraan, inssi ilm. ens perjantaina...

Yhteistyössä