Hakutulokset

  1. E

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Hei kaikille! Minä ilmoittaudun kesätauon jälkeen joukkoonne. Lyhyesti historia: 3 inseminaatiota, viime toukokuussa keinohedelmöitystä varten munasolujen kasvatus, joka päättyi vaikeaan hyperstimulaatioon. Pakkaseen meni kuitenkin 3 alkiota (2 päivänä 3 ja 1 päivänä 5). Oli puhe, että 1. PAS...
  2. E

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    toiveissa Ihan älyttömän hieno saalis, onnea! Toivon kovasti, että sulle ei tule hyperstimulaatiota. Vaikka tuntuu vaikealta, koeta olla liikkumatta ja juo! Itse olen käynyt kontrollissa ja munasarjat oli hyvin rauhoittunut hyperstimulaation jäljiltä. Heinäkuun menkoista alan syömään...
  3. E

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Täällä on makailtu niin, että selkä sanoo poks. Vielä hetken pitäis maata. Tällä viikolla on kontrolli, jossa kattotaan, kuinka munasarjat on pienentynyt hyperstimulaation jälkeen. Kait sitten kuulee tarkemmin, miten homma syksyllä jatkuu... Menossa mukavasti kp4 ja menkat lopuillaan. mariq...
  4. E

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Kiitos tuesta kaikille! Olo on jo parempaan päin, mutta totesin tänään, että parempi on maata kuin yhtään kävellä. Maha ei oo kipeä, mutta on höntti. Johtuu kait suurista munasarjoista. Pitää pakosta yrittää levätä 1,5 vk ettei kerryttäisi uudestaan nestettä. Mieli kyllä halajais pihalle...
  5. E

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Dodii, niinhän siinä sitten kävi, että tuli munasarjojen hyperstimulaatio ja todella vaikea sellainen. Punktiosta 2 pv iltana päivystyksen kautta sairaalaan, kun pallea oli niin älyttömän kipeä. Ultrasivat ja munasarjat kumpikin 10 cm sekä nestettä mahassa. Siitä sisälle osastolle. 6 pv...
  6. E

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Huomenta, mariq koeta sinnitellä! Tänään sullon suuri päivä, kun saat kyytiläisen! Mä oon ollu kans kovaa kipeä, palleasta. Munasarjat tuntuu tasaantuneen, mutta pallea on välillä kuin puukolla pistetty tai sitä polttaa aivan kauhiasti. Nukuttua ei oo juurikaan saanu. Soitin yöllä...
  7. E

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Paljon onnea marilis!!! Kiitos kaikille, jotka toivotitte onnea punktioon! Punktio oli tosiaan eilen. Aika punktioon oli klo 11. Varttia vaillle 10 otin 500 mg Panadolin itte, minkä takia eivät sitten antaneet muuta esilääkitystä. Verenpaineen mittasivat ja vessassa käskivät käydä, että rakko...
  8. E

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Sartsa kiitos vastauksestasi! Voi olla, että mulle neuvotaan sama kuin sulle, sillä niitä folleja oli tosiaan aika paljon. Huomenna se selviää. Tervetuloa kaikille uusille munkin puolesta ja paljon jaksamista piinailijoille, piikittelijöille ja punktioon meneville! Eilen illalla pistin...
  9. E

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Täällä piikitykset on jatkunut ja ulkomaillakin käväisin välillä...lentokentällä tunsi itsensä narkkariksi, kun kaikki piikit käsimatkassa mukana :) Nyt olen pistänyt 10pv Gonalia x150 iu ja 4 pv Cetrotideä jarrupiikkinä. Mariq näyttää, että meillä on sama aikataulu :) 16.5. punktio, mulla klo...
  10. E

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Iltoja vaan kaikille! Kaks päivää pistellyt ja vielä hengissä! Joka kerta pistäes menee useampi minuutti ennen kuin saan tuikattua piikin mahaan, mutta on se sinne aina mennyt ja lääke myös :) Gonal-F:ää pistelen 150 iu kerralla. Pienoista ärsyttävää pääkipua olen havainnut eilen ja tänään...
  11. E

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Hei, ajattelin myös ilmoittautua mukaan. Pitänyt hetken taukoa kaikilta palstoilta. Lapsettomuutta yli neljä vuotta. Takana on kolme inseminaatiota viime vuodelta, kaikki negoja. Sen jälkeen julkiselle puolelle IVF-jonoon, minkä läpipääsy on käsillä. Olen lyhyellä kaavalla matkassa...
  12. E

    Inseminaatio

    Heissan! Hienoa kuulla, että joillain on onnistunut! Onnea Zenaelle ja Emppu19 plussista! Mulla on menossa kp4. Toka inssi oli ja meni. Kesä on hiljaiseloa. Syyskuun kiertoon saan aloittaa heti taas clomit. Polilta sanoivat "lohdutukseksi", että hormonitasot on hoitojen jälkeen korkeammalla...
  13. E

    Inseminaatio

    Ei tartte jännäillä, menkat alko. Huomenna pitää soittaa polille, miten jatkuu, jos jatkuu. Turhautunu ja vihainen olotila.
  14. E

    Inseminaatio

    Eilen alko pienen pieni ruskea tuhru :( jatkunut myös tänään pp13. Löin jo aamulla hanskat tiskiin, mutta nyt päivän aikana on tullut todella vähän, ei juuri mitään...Jos ei ala kunnolla menkat, huomenna testaan aamusta, kun pp 14. Mitään oireita ei oo: rinnat ei oo kipeät yhtään. Mahas ei...
  15. E

    Inseminaatio

    Mulla eka inseminaatio tehtiin kp 17 (Pregnyl kp 15, ultra kp 14) ja toinen kp 16 (Pregnyl kp 14, ultra kp 14). En tiedä ollaanko oltu aina liian myöhään liikenteessä...
  16. E

    Inseminaatio

    nannah86 ota avuksi pieni pala sideharsoa tai haavaharsoa ja kiedo se pullon päähän ja sitten napsauta. Mulla ainakin onnistu siten hyvin rikkoa Pregnyl eikä tarvinnut pelätä ampullin rikkoutumista tai haavoja sormissa. Täällä menossa pp12. Eilinen ohitettu kunnialla; vuoto ei alkanut...
  17. E

    Inseminaatio

    Täällä menossa pp11. Valkovuotoa on ollut edellisten päivien aikana. Kuivakausi ei ole vielä alkanut...Inssin jälkeen oon jo kaks kertaa nähnyt unen, että kuukautiset alkaa, tänä aamuna viimeksi. Ekan inssin jälkeen näin unen kuukautisten alusta ja samana päivänä ne sitten myös alko :( Piti...
  18. E

    Inseminaatio

    Oikeen, oikeen mahdottoman paljon onnea Sharona!!!! :heart:
  19. E

    Inseminaatio

    Hei taas! Hienoa lukea iloisista uutisista!Toivon, että Sharonan plussa vahvistuu! Onko sulla ollut vielä ollut mitään raskausoireita? Vesimies75 :hug: härkää sarvista ja kohti uutta kiertoa! Muille piinailijoille tsemppiä, tsemppiä! Mulla on menossa pp8. Yhtään mitään tuntemuksia ei oo...
  20. E

    Inseminaatio

    Tulihan se kipu eilen illaksi, mutta ei onneksi niin kovana kuin ekassa inssissä :) Tänään vielä aristanut, mutta nyt alkaa olla normitila. Jos ei nyt tärppää, niin syksyllä jatkuu kait jotkut hoidot. Eivät kertoneet vielä, että mitkä. Jaksamista vesimies75 ja Sharona! Te sentään ootte...

Yhteistyössä