Hakutulokset

  1. Vitis86

    Mielipiteitä kiitos!

    Miehellä on töidensä lisäksi oma toiminimi, viettää paljon aikaa koneella, nytki tyttö nukkuu, mies tulostelee laskuja koneella, yhteinen aika muutenki kortilla, ku molemmat käy töissä :( Haluaisin lisää läheisyyttä ja sitä että muaki kehuttaisi joskus kauniiksi, mutta pitää aina kysyä, mitään...
  2. Vitis86

    Mielipiteitä kiitos!

    Sitä mie pelkäänki että käy, meilläki suhde alkoi että netissö kirjoiteltiin ja petti edellistä :( sain tietää vasta myehemmin, ehkä siksi pelkään että näin käy "taas".
  3. Vitis86

    Mielipiteitä kiitos!

    Nyt kun ei ole asiasta saanu miehen kans puhutta (tyttärellä ollut tänään 1- vuotis synttärikemut) niin tuntuu toisaalta koko ajan vähemmän merkitykselliseltä, mutta toisaalta ahistaa...
  4. Vitis86

    Mielipiteitä kiitos!

    up ;)
  5. Vitis86

    Mielipiteitä kiitos!

    Kyllä mie tiijän että mieki väärin tein, eikä minun pitäisi niin tehdä, harmittaa että pitiki mennä lukemaan.
  6. Vitis86

    Mielipiteitä kiitos!

    Sitä mieltä mieki olen! Pitää huomenna kysästä mieheltä mitä se pitää pettämisenä, tietää kuitenki että tekee väärin ku salassa pitää kirjoitella, ollaan aikoinaan sovittu että jos haluttaa muuta niin siitä kerrotaan, eipä ole kertonu ja silti vaikuttaa että haluttaa..
  7. Vitis86

    Mielipiteitä kiitos!

    Kysyinkin että saanko lähettä viestejä muille miehille, mutta mitä mie nyt niille kirjoittelisin :O Kaiken hyvän lisäksi mies ei osaa keskustella tärkeistä asioista, niinku tästä, illalla lähti yöksi töihin ja tänään ei ole ees yrittäny puhua, kuvittelee vissiin että kaikki on ok ja tällä...
  8. Vitis86

    Mies meni jo nukkumaan... Kyselkää, mulla on tylsää.

    Täällä meni mies ja lapsi jo nukkumaan, eikä väsytä itteä vielä pätkääkään.
  9. Vitis86

    Mielipiteitä kiitos!

    Minua vaan ottaa päähän kun mies ei voi minua kehua tai mulle lähetellä viestejä, pitää muille naisille ehotella. Minusta miehen ei pitäisi viestitellä tuollaisia muille naisille, ehkä olen vain vanhanaikainen..
  10. Vitis86

    Mielipiteitä kiitos!

    Avomiehelläni oli jääny fb auki omalta koneeltaan, uteliaisuuttani tietenkin piti mennä kyyläämään :( luin miehen yksityisviestit ja mitäs sieltä löytyikään, mies kehuskeli toisen naisen kuvaa ja kirjoitti selättävänsä mielellään. Asiasta kysyttyäni mies sanoi että huvikseen vain kirjoitteli, en...
  11. Vitis86

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Eka ultra ohi :D siellä näkyi 9mm pieni kaveri, vähän helpottaa oloa kun teitää että toinen on siellä ja voi hyvin :D Pitää huomenna soitella neuvolaan ja sopia jatkosta :) On kyllä niin liikuttunu ja iloinen olo, mutta silti niin väsy, nukahtelee, vaikka kuvittelee ettei väsytä. Vitis86 7+4
  12. Vitis86

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Täällä olisi kohta kesälomat lusittu :D Maanantaina pitäisi mennä töihin :| Onneksi lomailun ohessa ei ole paljoa kerennyt ressaamaan raskautta, mutta aina välissä miettii että onko kaikki hyvin, minulla olisi ultra aika 14.7, vielä sinne asti kun jaksaisi, niin saa vähän selvyyttää mitä...
  13. Vitis86

    Inseminaatio

    Alias Toivotonta, piti vaihtaa nimimerkki kun ei enään niin toivoton olo ole :D Täällä voidaan hyvin, mitään kovin kummosia oireita ei ole, tuntuu että koko ajan voisi syödä ja heikottamaan alkaa jos pitkään aikaan ei ole syönyt, aamupahoinvointi ei ole alkanut, tosin vielähän se kerkiää :D...
  14. Vitis86

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Uskaltaisikohan jo liittyä tänne :D Ensimmäisen inssin jälkeen sain plussan tikkuun perjantaina =) Koko ajan jännäilen että pysyisi pieni mukana, ei uskalla iloita vielä hirveästi.
  15. Vitis86

    Inseminaatio

    nöppö ei ihmeempiä oireita, pissalla saa laukkoa aivan jatkuvasti, välillä mietityttää että mistä tätä nestettä tulee =) Rinnat ovat välillä arat, mutta ei paljoa. Toivottavasti olet kohta samassa tilassa. AdAstra ja nöppö tsemppiä piinailuun.
  16. Vitis86

    Inseminaatio

    nöppö En tiedä uskoisiko vieläkään että plussa tuli, tänään piti tehdä vielä toinen testi :D plussaahan se näytti =) . Välillä kuvittelen tuntevani menkkamaisia kipuja alavatsassa, mutta ainakaan vielä vuotoa ei ole ollut :whistle: Välillä odotan innolla vauvan kasvua ja välillä pelkään ihan...
  17. Vitis86

    Inseminaatio

    Hoitaja katsoi pikaisesti inssin jälkeen miten munikset voi sanoi vain että yksi on hyvän kokoinen, mie piikitin kans 36h ennen inssiä pregnyl, taisi kyllä mennä ylikin sen kun joutui odottelemaan että pesevät simpat. En tiedä sitten olivatko irronneet jo vai ei. En tuntenut oikeastaan mitään...
  18. Vitis86

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    Ei enään niin toivoton :D aamulla sain clearblue testiin: Raskaana :D:D:D Ensimmäinen inssi toi plussan, nyt jännäillään ja toivotaan että pieni pysyy mukana =)
  19. Vitis86

    Inseminaatio

    Ensimmäinen inssi nappasi :D Ei mielestäni oireita ole hirveänä ollut, pissattaa koko ajan, jatkuvasti saa rampata pissalla, rinnat on hieman arat, mutta siinäpä ne oireet. Toivottavasti pysyy kaveri nyt mukana. Kunnallisella meillä oltiin, en edes ajatellut yksityiselle menoa, rahat olisi...
  20. Vitis86

    Inseminaatio

    Ei enään niin toivoton :D aamulla sain clearblue testiin: Raskaana :D:D:D

Yhteistyössä