Hakutulokset

  1. Niiskunen

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Oi onnea macy gray! Onko teistä kukaan saanut polilta dhea-reseptiä? Tai edes kysellyt kyseisestä valmisteesta lääkäriltä? Näyttää siltä, että tätä "ihmeainetta" jo muualla Suomessa kovasti suositellaan ja reseptejä kirjoitellaan, ja osa on tainnut omin päin netistäkin tilailla. Kiinnostaisi...
  2. Niiskunen

    Tunteiden purkaus paikka 2013

    Tällainen uusi pino oli ilmestynyt kuin tilauksesta! Kevyt ahdistus on päällä, kun ei tiedä mitä pitäisi tehdä, ajatella, päättääkö vaiko ei, antaako vain ajan kulua omalla painollaan vai mitä. No, aikahan kuluu, teki niin tai näin. Takana on lapsitoiveita noin 14 vuoden ajalta. Nykyisen...
  3. Niiskunen

    Kiukkuketju

    Tällaisia tunteita varten pitäisi ehkä olla pohjatun suru -ketju, mutta menköön nyt kiukun piikkiin. Lapseton ystäväni meni sitten sanomaan päin naamaa, että hänen lapsettomuuden surunsa on kipeämpi kuin minun. Varmasti on kipeä asia, kun ei ole lapsia, eikä edes miestä jonka kanssa niitä...
  4. Niiskunen

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Voi ei, näitä teidän kirjoituksia kun lukee, niin alkaa itkettää. Nää tunteet on niin tuttuja! Hirveä epätoivo, pelko siitä, ettei sitä suuresti toivottua lasta koskaan tule saamaan, vaikka mitä tekisi, pettymys. Tämä prosessi jättää syvät arvet, vaikka lopputulos olisikin toivottu. Silti...
  5. Niiskunen

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Kiitos myötätuntoisista sanoistanne, ne ovat tärkeitä :heart: Testasin kuitenkin eilen aamulla negan, ja niagarakin aukesi suunnilleen samalla hetkellä, joten ei jäänyt tulkinnan varaa. Liekö sitten Crinone liian mieto miulle, kun ei jaksanut edes varsinaiseen testipäivään asti pitää vuotoa...
  6. Niiskunen

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Elämä on mennyt ihan sumussa muutaman viikon, joten kirjoittelut ovat taas jääneet vähiin. Punktion jälkeen iski hyper, josta toipuessa on mennyt aika, ei oo paljoo piinailut ollu mielessä… Rowan: pahoittelut, että hoito piti tuolla tavalla keskeyttää. Se on sitten siun kroppa lyhyen kaavan...
  7. Niiskunen

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Pikainen omanapa, näpyttelen hiukan enemmän, kunhan pää hiukan selkenee. Punktio meni ihan hyvin, vaikka olikin ihan yhtä piinallinen kuin ekalla kerralla, Soluja oli 16, joista 14 kypsiä. 8 hedelmöittyi, eilen siirrettiin 2 top-alkiota ja loput meni pakkaseen. Olin ihan onneni kukkuloilla...
  8. Niiskunen

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Melargia hirmuisesti tsemppiä piinailuun! Hönötintti, lähetteen saa tosiaan terkkarista tai yksityiseltä, ihan makuasia kummassa haluaa asioida. Jos ikä sattuu olemaan jo 30 "paremmalla" puolella, niin ei sitä vuottakaan tarvitse odotella, eikä kai sitä yrityksen aloitus päiväystä mistään...
  9. Niiskunen

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Tunnen itseni ihan laiskuriksi. Käyn kyllä lueskelemassa kuulumisianne, mutta itse en meinaa millään saada aikaiseksi kirjoitella, kun sitä on jotenkin niin käpertynyt oman navan ympärille. Melargia, mikä tilanne? Vieläkö vuoto vaivaa? Onnea oviksen metsästykseen, ja toivottavasti pääsette...
  10. Niiskunen

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Heippa arvon leidit! Lueskelin tuossa pinoa parin viikon ajalta, kun en ole viime aikoina oikein jaksanut edes palstaa seurata. Sumuttelu veti mielen ja ruumiinkin routarajan alapuolelle. Rowanille toivotan piiiitkää kuminauhaa sumuttelujen suhteen, toivottavasti oireet pysyvät kurissa...
  11. Niiskunen

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Heippa ja hyvää alkanutta vuotta! Joulu meni toipuessa negasta ja ihmetellessä sekaisin olevaa kiertoa. Kyllä välillä nyppii, kun tuntuu että vuodan koko ajan. Ei siis pelkoa, että tarvitsisi "pelätä" mitään luomuihmettä, kun oma kroppa pitää huolen siitä, että halut on miinuksella : /...
  12. Niiskunen

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Heippa, huomasin, että täälläkin on Hiljaa toivotut- elokuvasta kiinnostuneita. Tapio esittää ensi viikon maanantaina ja tiistaina yleisön pyynnöstä lisänäytökset, ma 17.45 ja ti 19.30. Ehkäpä nämä vähän myöhäisemmät esitysajat antavat useammille mahdollisuuden mennä katsomaan meille kovin...
  13. Niiskunen

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Terhille pikaista toipumista keuhkokuumeesta! Toivottavasti tuleva PAS on sitten The PAS :) Scarleth, ymmärrän oikein hyvin testaamisen viivyttelyn! Olen itse ollut samoilla linjoilla, mieluummin jättäisin testit kokonaan tekemättä, ettei tarvitsisi nyyhkiä sitä puuttuvaa viivaa. Mutta nyt...
  14. Niiskunen

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Ilmoittaudun ketjuun :) Olen joskus tuolla 35+ ketjussa kirjoitellut, mutta nyt oli pitempi tauko sekä hoidoissa että kirjoitteluissa. Listaan voisi laittaa vaikka näin: Niiskunen..........37v........1: ICSIn 1. PAS 11-12/2011 Ikää minulla siis 37. Historia lyhyesti: Yrittämistä on...
  15. Niiskunen

    35+ Lapsettomat

    Olipa huippua palailla palstalle, kun Pekulla oli tollasia uutisia!!! Mahtavaa :heart: Pikainen oman navan päivitys: keväällä tehty eka icsi -> nega, ja sen jälkeen polyypin poisto. Nyt seuraavaan kiertoon olisi tarkoitus lähteä ekaan PASiin omaan kiertoon, pakkasessa vain kaksi surkeaa...
  16. Niiskunen

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Heippa, täällähän alkaa jo liikehdintää tapahtua, kun elokuu koitti :) Saikun vaihteessa miullekin sanottiin tuo 15.8., mutta Päivi korjasi, että poli aukeaa 22.8., ja hänen kauttaan siis saa jo nyt varattua aikoja, soittamalla tai laittamalla sähköpostia. Ainakin se vähentää sitten puhelinruuhkaa.
  17. Niiskunen

    Kiukkuketju

    Nyt kiukuttaa!!!!! En tajua taas tuota lääkäreiden "logiikkaa". Miksi v***ssa tehdään tuoresiirto, jos kerran ultrassa näkyy polyyppi kohdussa????? TÄH!!!??? Olisko ollut ehkä syytä tutkia ja poistaa se polyyppi sieltä ensin, eikä antaa mitään turhia toiveita eläteltäväksi! Ihmeellistä touhua...
  18. Niiskunen

    35+ Lapsettomat

    Tyylipuhdas nega, eikä edes yllättänyt, saati itkettänyt. Lunastan Ekan bingovoiton sitten seuraavalla kierroksella. Nyt sit vuorossa polyypin poisto, jos semmoinen kohdussa majailee, seuraava kierto menee ketuiksi reissun takia, eli palajamme ehkä syksyllä polin kesätauon jälkeen, ehkä...
  19. Niiskunen

    35+ Lapsettomat

    Voi surkeus sentään, Hoppis ja Toivis :hug: Minä en ole edes uskaltanyt testata, virallinen testipävä olisi perjantaitaina, tänä aamuna kyllä kaivelin jo testitikun esille, mutta jänistin...pakko odottaa lauantaihin, kun on oltava töissä. Kokemuksesta tiedän, että jos/kun testaan negan...
  20. Niiskunen

    35+ Lapsettomat

    Kiitos teille kannustuksesta, ootte kyl mahtavia :heart: Saatte kissin hännän nostettua silloin kun kissi ei itse jaksa :) Pahin olo, sekä fyysisesti, että päänsisäisesti alkaa jo helpottaa. Oon eilisaamusta lähtien juonut varmaan 12 litraa nestettä :) En sit tiedä onko sen ansiota vai...

Yhteistyössä