Hakutulokset

  1. Noor-a

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

    Mies eilen kovasti kyseli että millonka ehkäsyn voi jättää poijes! Ei jaksais millään oottaa syyskuuhun! :DD
  2. Noor-a

    Mieheni ei halua seksiä tai edes läheisyyttä

    Hei! :) En jaksanu lukia kaikkia viestejä mutta mulla on pari vinkkiä jotka olen huomannut toimiviksi!! :) Eli ihan ensimmäiseksi lopeta kinuaminen! Älä tee aloitteita miehen suhteen, hänen puoleltaan pitää tulla aloitteet. :) Aloita uusi harrastus johon mies ei pääse. Ala panostamaan...
  3. Noor-a

    Lihava vai Pyylevä

    Älä sano hänelle, loukkaisit häntä vain todella paljon ja se jäisi kalvamaan välilleni vuosien päähänkin! Voisit ilmoittaa teidät yhdessä jonnekkin liikuntakurssille tai antaa hänelle lahjaksi esim. salikortin yms. Yrittäkää löytää hänelle joku mieluisa liikuntalaji! jne! :)...
  4. Noor-a

    Laihis vauvakuumeen tueksi

    Oi kiitos kaikille!! :) Ukkokin huomas tuossa toissapäivänä että herranjestas kun oon hoikistunu paljon! koko ajan tuijotteli ja ehotteli kaikenlaista :DD Oon ollu nyt kyl super tyytyväinen. vaikkakin paino näyttää puntarilla isoja lukuja mutta peili kertoo toista! :) Oikeessa kohtaa muotoja...
  5. Noor-a

    15v ei jaksanut tai viittinyt edes nousta aamiaiselle meidän muiden kanssa eikä edes toivottanut äitienpäivää :-(

    Tuon ikäset vaan haluu osoittaa mieltää. Ja tuolla tavalla mieltävät itselleen etteivät olisi ennää äitin pikku lapsosia. Älä murehdi hänestä, anna olla omissa oloissaan ni se kyllä ennen pitkää tajuaa miten tärkiä se äiti on! :)
  6. Noor-a

    lähihoitajia?

    Ja koulutus ei ole kyllä mikkään helppo, pittää oikeesti panoosta. on tiukat aikataulut ja tenttejä ja niissä pittää osata tietää miten hoitaa sairautta,mistä se tulee,mikä vaikuttaa siihen jne. Eli lähihoitaja tarvitsee paljon tietoutta ja ei ne ihan itsestään tule!
  7. Noor-a

    lähihoitajia?

    Minusta kaikista mukavin jakso oli hohun jakso kun oppi kaikkea uutta ja sai sitä ammattivarmuutta! Pitää vaan olla oikee asenne alaa kohtaan!
  8. Noor-a

    lähihoitajia?

    Ottakaan ihan rennosti ne pääsykokeet, ei oo kovinkaan vaikeita! :) eikä se arvostelu niin tiukka siinä! :) enemmän vaikuttaa psygolokin ja opettajan haastattelut! :) Itse valmistun ensikesäsänä 2011 vanhustyön koulutusohjelmasta :)
  9. Noor-a

    neitsyt?

    Minä menetin 15 vuotiaana.
  10. Noor-a

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

    Vauvakuume senkuin kasvaa vaan kun kaksi ystävää saa lapsen! toinen saa jo kesäkuussa ja toinen syyskuussa! itse pitäisi malttaa odottaa syyskuuhun että pääsee yrittämään! toivottavasti tärppäisi heti! :)
  11. Noor-a

    Laihis vauvakuumeen tueksi

    Heij.! Kävin tännään salilla ja paino ei ollu muuttunut yhtään! Mut sit sain sellasen ahaa elämyksen! mitä jos oisin tyytyväinen tälläisenä itseeni. :) kun olen kuitenkin terve ja en näytä ylipainoiselta ja minulla on hyvä olla tällä tavalla, eli en enää stressaisi niin paljon syömisiäni...
  12. Noor-a

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

    Kiitos kun toivotitte tervetulleeksi!:) Minkä ikäisinä ja millaisissa elämäntilanteissa olette esikoisenne saaneet? =)
  13. Noor-a

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

    Minä olen taas meidän suhteesta se realistisempi. Mies haluaisi heti ruveta lapsia tekemään mutta minä löin jarruja hieman.. Meillä on talo rakenteilla ja valmistuu joulukuussa ja minä valmistun toukokuussa :) minulle on tärkeää että saa tuon ammatin niin voi rauhassa sitten kotona huolehtia...
  14. Noor-a

    Laihis vauvakuumeen tueksi

    Hei! Päätin minäkin osallistua keskusteluun! Olen 18v. lähihoitajaopiskelija ja suunnitelmissa on miehen kanssa esikoista ruveta yrittämään syyskuussa! :) Noor-a pituus: 174 aloituspaino:99kg paino nyt: 84 kg tavoitepaino 70kg Käyn kolme kertaa viikossa salilla ja uimassa, lisäksi...
  15. Noor-a

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

    Hei! Uus vauvakuumeilija täällä! :) me ruvetaan mieheni kanssa yrittämään esikoista syyskuunlopulla että kerkiää talo valmistua ennen kuin vauva syntyy. :) Minä olen 18w. lähihoitajaopiskelija (kerkeän valmistua ennen vauvan syntymää) ja mieheni on 20w. vakituisessa työssä. :)

Yhteistyössä