Hakutulokset

  1. Milli Mehiläinen

    Vaatehuone rakennettu makkariin?

    Niin minäkin ja ihan hienosti onnistuneen jopa. Tuossa linkin huoneessa ei ole kyllä mitään järkeä.
  2. Milli Mehiläinen

    Karppauksesta - voiko alkoholia juoda ja mikä olisi "parasta" ??

    meillä on juotu punkkua, kirkkaita+vichyä(+sitruunaa) ja joskus light lonkeroita
  3. Milli Mehiläinen

    miten lastens.perhetyön saa lopetettua

    Ilmoittamalla heille, ettet enää tarvitse kyseistä palvelua?
  4. Milli Mehiläinen

    Mitä tekisit jos saisit tietää että miehesi on bi ja hän seurustelee miehen kanssa?

    No en hyväksyisi kahden kanssa samanaikaisesti seurustelua ja jättäisin miehen.
  5. Milli Mehiläinen

    Miten ihminen voi olla näin tohelo ?

    Vaipparoskiksessa? :)
  6. Milli Mehiläinen

    Onko teillä mies mukana neuvolalääkärillä, kun tehdään alatutkimus?

    On se mies ollut mukana jos vain on sillä kertaa päässyt tulemaan mukaan neuvolaan. Ei siinä mielestäni ole mitään omituista. Ei mies kyllä itse halunnut edes katsella alapäätä tutkimusta tehtäessä, mutta samassa huoneessa oli.
  7. Milli Mehiläinen

    Varastin vahingossa. Palauttaisitteko?

    Ei tuo mitään varastamista ole vaan myyjän moka. Kilttinä ihmisenä ehkä palauttaisin ylimääräiset, ellei niille sitten olisi käyttöä :) Mutta ihan hyvin voit ne pitääkin, ethän sä voinut tietää että laatikossa on neljä lamppua. Myyjän se olisi pitänyt tietää.
  8. Milli Mehiläinen

    Miksi uudelleen synnyttäjä ei saa epiduraalia??

    Minäkin olisin saanut epiduraalin toisessa synnytyksessä ja se oli ihan suunnitteillakin, mutta eipäs sitten kerittykään antaa mitään kun tulikin pikainen luomusynnytys
  9. Milli Mehiläinen

    mitä ajattelet ihmisestä, joka ei kerro itsestään kysyttäessä ravintolassa, karaokessa tms.

    Hmm, en minä ainakaan haluaisi heti mennä tuntemattomille kertomaan sukunimeäni ja ammattiani.
  10. Milli Mehiläinen

    Kaveri meni sunnuntaina "tuplakihloihin" eli kihlattunsa kanssa päivitti 3w vanhan kihlauksensa. Ny mököttää mulle...

    En oo minäkään koskaan kuullutkaan kihlojen päivittämisestä! Eiks naimisiin meno olis se seuraava askel...siitä nyt olis voinutkin iloita. Ja tosiaan todella hölmöä loukkaantua jos toinen ei ehdi puhua.
  11. Milli Mehiläinen

    Odotan kolmosia!! :(

    Tsemppiä tulevaan ja onnea kolmosista! Varmasti on rankkaa, mutta tuovathan ne myös iloa ja onnea elämään. Kannattaa tutustua muihin monikkoperheisiin niin saa tukea ja neuvoja!
  12. Milli Mehiläinen

    Linnealle toinen nimi

    Linnea Elviira Linnea Ellinoora
  13. Milli Mehiläinen

    Boris & Maris?

    Ai kaksi tytärtä? Viime syksynä Boris esitteli meille nuoren pariskunnan, joka oli ostanut ravintolan heiltä. Ei tosin maininnut, että jos tämä nainen olikin heidän tytär. Mutta pariskunnasta puhui ja pariskunta siinä seisoi :D
  14. Milli Mehiläinen

    Maalatut kulma"karvat". Ei ymmärrä ei...

    No tää on kyl hienosti tehty :)
  15. Milli Mehiläinen

    Maalatut kulma"karvat". Ei ymmärrä ei...

    Olen myös ihmetellyt sitä, että miksi ihmeessä omat karvat vedetään pois ja maalataan tilalle viivat. Ihan tulee joku pelle mieleen. Ei lainkaan kaunista. Tottakai eri asia on jos jollain on sairaus tms ettei omia kulmakarvoja ole, siitä ei tässä aloituksessa kai ollut edes kyse. Vaan tuosta...
  16. Milli Mehiläinen

    Miksi te naiset näyttelette kaupungilla likaisia/epämuodostuneita varpaitanne?

    Majurilla on kyllä nyt ongelma, oletko harkinnut ammattiauttajaa? Ei varpaiden murskaamiseen, ei vaan tuohon varvasvastaiseen ajatteluun. Olen pahoillani jos minun varpaani ovat aiheuttaneet pahoinvointia sinulle :(
  17. Milli Mehiläinen

    Ex-anopin hautajaiset vaiko Särkänniemen reissu, siinäpä pulma

    Minä kysyisin lasten isältä mitä mieltä on jos lapset jäävät pois. Varsinkin jos lapset jo tietävät Särkänniemireissusta ja sitä odottavat. Voisin kuvitella, etteivät lapset ymmärtäisi miksi kiva reissu piti jättää väliin ja mennä tylsään tilaisuuteen. Jos isä haluaa lapset mukaan siitä...
  18. Milli Mehiläinen

    Huomio kaikki äidit!

    Kyllä mun lapsi on suloinen :p
  19. Milli Mehiläinen

    Kutsu sellaisen ihmisen polttareihin kenestä en edes pidä!

    Harmi että sulla on näin. Ei minullakaan sukupuoli mikään yhdistävä tekijä ole, mutta mieheni kaverit vaimoineen ovat suurimmaksi osaksi huipputyyppejä onneksi ja vietän mielelläni aikaa heidän kanssaan!

Yhteistyössä