Hakutulokset

  1. M

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Monta päivää vierähtänyt edellisestä viestistä, mut on vaan ollu ihan sairaan huono olo useamman päivän. Oksentanut en ole, mutta eipä sekään ole kaukana ollut. Kyllä tän pikkuisen vuoksi saa kyllä kaikkea kestää...mies on onneksi ihanan ymmärtäväinen kun en mitään ole jaksanut tehdä...
  2. M

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Onpas taas muutama päivä vierähtäny kun viimeksi kirjoittelin ja täällähän on käyty tosi vilkasta keskustelua. Itse olen ollut niin väsynyt ja huonovointinen, että hyvä kun duunit jaksaa hoitaa. Vatsaakin on jonkin verran nippaillu ja kieltämättä näinä ensimmäisinä viikkoina hienoinen pelko on...
  3. M

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Huh...pahoinvointi vaan jatkuu ja väsyttää ihan koko ajan. Töitä pitäisi painaa vielä reilu viikko, sitten alkaa kesäloma. Mutta kun ei oikein jaksais edes sinne saakka... Elämäntapamuutoksista: alkoholi on jäänyt kokonaan pois (enkä sitä nyt muutenkaan paljoa juo), tupakkaa en sitten...
  4. M

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Varovaisesti uskaltaudun tänne palstalle kuumeilijoista. :) Jotenkin vaan ei uskalla vielä liikaa juhlia, odottelen ekaa neuvolaa joka on 10.6. Siihen saakka yritän olla liikaa miettimättä asiaa... vaikka tää olotila ei kyllä anna oikein olla miettimättä. Yököttävä olotila on vaan jatkunut ja...
  5. M

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Olen tässä muutaman päivän pitänyt hiljaiseloa ekan plussan jälkeen (kun olin hieman pessimisti koko jutun suhteen), mutta tänään tein sitten aamulla varmistustestin ja edelleen teksti on sama "raskaana", joten kait tämä on nyt uskottava. Aika uskomaton tunne, koska tämä ko. kierto oli kaikista...
  6. M

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Onpas täällä ehtinyt tapahtumaan...en malttanut olla testaamatta ja aamulla sitten kävi niin cb:n digitaalinen näytti tekstiä raskaana. Vielä on sellainen epävarma olo, eli varmaan vielä testaan ensi viikolla. Mutta kait siihen tekstiin pitäis pystyä luottamaan... Joten ei vielä minua sinne...
  7. M

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Kävinpä sit ostamassa pari settiä testejä...en kyllä tiedä millon uskallan testata, kun ei halua saada sitä negaa. Jospa vaikka viikonloppuna, jos tätiä ei siihen mennessä kuulu. aamuhapan ei sun tarvii anteeksi pyydellä, eiköhän tämä porukka ymmärrä tilanteesi. Jaksamisia! :hug:
  8. M

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Manuliina Harmi, että poistut keskuudestamme, mutta samalla kyllä ymmärrän sun päätöksen. Kaikki se laskeminen kieltämättä aiheuttaa stressiä, mikä ei tässä lapsenhankkimisasiassa hyväksi ole. Toivottavasti sua onnistaa, tulethan kuitenkin kertomaan tänne kun/jos plussaa tulee. :)
  9. M

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    neulainen ja te muutkin!!! Mitä testiä/testejä käytätte? Ajattelin tässä itsekin lähteä apteekkiin testiä ostamaan ja mulla ei ole oikein tietoa siitä et mitkä on hyviä testejä.
  10. M

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    neulainen kyllä tuo on selvä haamu, joten varovaiset onnittelut täältäkin suunnalta! =) pokemoni ovisoireilta ovat varmaankin olleet; itselläni ekassa kierrossa pillereiden lopettamisen jälkeen päädyin lääkärille, kun vatsa kouristeli todella pahasti. Sillon lääkäri totesi, että voivat olla...
  11. M

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Huh huh, onpa tää odottaminen kauheeta...en malttais olla testaamatta, mutta se pettymys on vaan melkoinen, jos se nega sieltä tulee. Loppuviikosta kyllä testaan, jollei menkat ole alkanut. Mutta eikun töihin, siellä ei ehdi näitä raskautumisjuttuja liikaa pohtia. Mukavaa keskiviikkoa ja...
  12. M

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    neulainen kyllä tuossa mielestäni viiva näkyy. :)
  13. M

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Pakkohan tänne oli tulla katsomaan onko plussia tullut...itse edelleen odottavalla kannalla, vatsakipristelyt edelleen päällä mutta eipä ole tätiä vielä kuulunut. Saa nähdä kuinka kauan malttaa olla ennen kuin testailee...en ole kauheesti noita testejä vertaillu, onko teitillä vinkkejä mitä...
  14. M

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Kp 27 ja vatsaa kipristää ja rintoja aristaa...jotenkin vaan sitä aina haluaa uskoa että olis tärpännyt, mutta epäilen vahvasti että eiköhän ne menkat tässä muutaman päivän sisään ala. No, jos näiden hellepäivien aikana sais jotain muuta mietittävää...mukavaa viikonalkua kaikille kuumeilijoille...
  15. M

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Heipsan! Täällä taas yksi kuumeilija liittyy joukkoon. Yrityskertoja on takana 4, nyt viidettä mennään ja kp nyt 21/28-30. On vaan kyllä sellainen tunne, että tässä kuussa ei tärppää eli eiköhän tule yk6. Jotenkin vaan niin turhauttavaa, vaikka eihän tässä ole vielä kauaa yritetty. Sitä vaan...

Yhteistyössä