Hakutulokset

  1. A

    Haloo Rauma! :)

    Täällä 25-vuotias mamma huhuilee uusia tuttavuuksia Raumalta. Saat olla lapsekas, lapseton, odottava tai haaveileva :) Itselläni 3kk tyttö. Etsin kavereita kaiken ikäisistä, kahvittelusta, lenkkeilystä yms. pitävistä ihmisistä. Baariinkin voin aina joskus lähteä, mutta se ei ole...
  2. A

    G: kuka oli kuumin mies Sinkkuelämää 2 -leffassa? ;)

    - Mr Big - Aidan - Rikard - joku muu? Itse täytyy todeta, että ehdottomasti Rikard, mjau! Mites sitä nyt saa edes nukuttua tollasen ilmestyksen nähtyään? :heart:
  3. A

    Kuinka kallista on käydä ultrassa yksityisellä?

    siis ihan omasta tahdosta ilman lähetettä? Raskausviikkoja on 6+5 ja haluaisin vain tietää, että kaikki on hyvin. Mielelläni vähän maksaisin mielenrauhasta. Kiitos.
  4. A

    Mä haluan oppia virkkaamaan ja neulomaan

    kukahan mua opettais ja missä? :) Ihan ekana haluaisin virkata sellasen vauvan pienen viltin sellaisista erivärisistä neliöistä. Tajusittekohan mitä tarkoitan? :D Eikös se olis ihan hyvä ensimmäiseksi käsityöprojektiksi, ei kai ole liian vaikeaa? kauhee innostus iski!
  5. A

    Apua kaivataan: sopivaa koirarotua etsimässä

    Minkäslaista koiraa suosittelisitte meille? Meille syntyy tammikuussa ensimmäinen lapsi, ja kesäkuussa muutamme vanhaan omakotitaloon, jossa sisällä tilaa 250 neliötä ja tonttia parin futiskentän verran. Meillä on myös kaksi kissaa ja tarkoitus olisi ottaa tulevaisuudessa paljonkin lisää...
  6. A

    crosstrainer + raskaus = turvallista?

    Onko kenelläkään kokemuksia crossarilla treenamisesta nimenomaan raskaana ollessa? Itse ostin juuri ensimmäisen oman laitteen kotiin. Merkki on Kettler Verso 109 :)
  7. A

    uusin hankinta: Kettler Verso 109 crosstrainer!

    Tollanen tuli ostettua! Nyt vaan odotellaan, että saan sen kotiin, ja aloitan varovaisen reenaamisen pienen tauon jälkeen. Olen ainakin kuullut paljon hyvää crosstrainerilla kuntoilemisesta raskauden aikana. Laite on kyllä tuttu kuntosalilta, mutta siellä on tullut nyt niin harvakseltaan...
  8. A

    ClearBlue antaa ristiriitaisia tuloksia!

    Heippa kaikille! Toivottavasti tulee oikeaan paikkaan: Minulla on nyt menossa kp36/26. Ostin ClearBlue-raskaustestipakkauksen, jossa oli kaksi testiä yhden hinnalla - molemmat digitaalisella näytöllä, toisessa myös "viikkonäyttö". Tein heti aamusta toisen testeistä, joka näyttikin, että...

Yhteistyössä