Hakutulokset

  1. Pihlajan siemen

    Pitää kai sisuuntua

    Kokeilin juuri moottoripyörähousujani. Jotain ylimääräistä tursuaa vyötäröltä ulos enkä voi istua. Raivostuttaa. Tosin kertoihan sen jo vaaka ja peili aikoja sitten, mutta silti toivoin että olisin mahtunut. Lisäksi meidän 5kk vauva meni tänään viideltä nukkumaan ja taisi sitten jäädä...
  2. Pihlajan siemen

    Vaikeaa

    Kyllä tämä nyt vaan tuntuu jotenkin vaikealta. Taidan vaan olla niin tottunut rutiineihin ja arjen samanlaisuuteen että muutos täällä järisyttää maailmaani suunnattomasti. :|
  3. Pihlajan siemen

    En tajua

    Minkä ihmeen takia kukun vieläkin hereillä?
  4. Pihlajan siemen

    Ötyä!

    Näin siis meillä. Hyvää ötyä jne. Huomenna olkoot uusi päivä.
  5. Pihlajan siemen

    Puhki

    Olin tänään pari tuntia töissä ja juuri tulin kotiin. Nyt olen ihan puhki. Ei taida työnteko sopia minun laiskalle ja mukavuudenhaluiselle luonteelleni. Olisi kyllä kiva olla vaan kotona..
  6. Pihlajan siemen

    Söpöä

    Meidän kaksivuotias nukahti juuri tuoliin kesken ruoan. Voi pientä uhmapäätä kun ei voi päiväunia nukkua. Mahtaa olla kohta jäsenet jumissa kun herättelen.
  7. Pihlajan siemen

    Muistoruno/värssy

    Olisiko paha? Kului aika yhteinen, kuin varkain pois kuluen. Yhteen kuitenkin luottaen, on mummin rakkaus ikuinen. Pitäiskö tuo mummin olla isolla? Entä kuitenkin -sana, on vähän mitäänsanomaton, mitä sen tilalle?
  8. Pihlajan siemen

    Kesäteatterista tulossa

    Hohhoijaa olihan esitys. Muka Unto Monosen elämää, mutta pelkkiä epävireisiä tangoja ja epämääräistä kekkulointia. Missä olette muut käyneet? Mikä on ollu paras?
  9. Pihlajan siemen

    Hyvä mieli

    Ompelin juuri itse elämäni ensimmäiset verhot. Ei nyt ihan suorinta mahdollista saumaa, mutta ei ne paljon tuolle ompelijaäidin saumalle häviä. Vähänkö mahtavaa kun saa itse jotain aikaseksi ja tehtyä. Jos vielä joskus saisin oman koneen, niin voisin ommella vaikka mitä. Nyt pukkaa luomisintoa!
  10. Pihlajan siemen

    Lasten kengät

    Sain parit hyvät kengät kokoa 25 (talvikengät, siistit kauppakengät ja kesäkengät). Nyt on lapsen kengät kokoa 23. Onkohan noi 25 liian isot talvella, vaikka laittaa villasukan? Ikää siis reilu 2v.
  11. Pihlajan siemen

    Mitä leipoisin?

    Olen usein tehnyt piirakoita yms. eri täytteillä, mutta nyt olisi kiva kokeilla jotain uutta. Mitä siis tekisin? Perusainekset on kaapissa ja kauppakin suht lähellä. Ideoita? Jotain makeaa kyllä tekisi mieli..
  12. Pihlajan siemen

    Yökuiva?

    Minkä ikäisenä teillä on jätetty yövaippa pois?
  13. Pihlajan siemen

    Ärsyttää

    Mies lähti esikoisen kanssa asioille ja minä jäin vauvan kanssa kotiin. Ei siinä mitään. Mutta heti kun ovi oli mennyt kiinni mietti tämä äiti pää punaisena että mitä söisin..
  14. Pihlajan siemen

    Uudet perunat

    Mitä luulette onnistuuko uusista perunoista tehdä muussia?
  15. Pihlajan siemen

    G. Paras, mukavin, muistetuin ristiäislahjanne?

    Me saatiin pienelle pojalle työhanskat. Oli hienot..
  16. Pihlajan siemen

    Au pair kokemuksia

    Mietittiin miehen kanssa että meille vois joskus tulla vaikka au pair lapsia katsomaan. Onko kellään kokemuksia?
  17. Pihlajan siemen

    Koiraperheet..

    Mulla on hoitokoira muutaman päivän ja kaksi lasta 2v ja 4kk. Päivät tuntuu jokseenkin hankalilta. Miten kauan koira jaksaa "pidätellä" eli kuinka usein pitää kusettaa? Miten pärjäätte liikenteessä vaunujen, kävelevän taaperon ja koiran kanssa? Mulla on kädet ja jalat ihan solmussa.
  18. Pihlajan siemen

    Ravitsemusterapeutti

    Onko kukaan koskaan käynyt ja minkä hintaista, noin suunnilleen? Tuntuiko toimivan vai oliko ihan turha reissu? Mun pitäis saada syömiseni kuntoon kun syön ihan mitä ja milloin sattuu. Itse olen jo "kotidiagnosoinut" tunnesyömisen, mutta tarvisin vähän jotain muutakin apua painonhallintaan ja...
  19. Pihlajan siemen

    G: Mitä teette kun lapset nukkuu päiväunia?

    Itse voisin tehdä kaikkea hyödyllistä, mutta taas vaan palstailen ja syön jäätelöä.. :kieh:

Yhteistyössä