Hakutulokset

  1. E

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Heippa kaikille! Suuren suuret Yhteisonnittelut kaikille vauvan saaneille :flower: Meilläkin poika päätti sitten lopulta syntyä 19.4 eli reilun viikon vanha käärö pötköttelee tuolla kopassaan :heart: 3995g ja 52cm ei mikään pienen pieni siis :) Synnytystä edellisenä iltana ei ollut...
  2. E

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Milas ja Allie sydämellist onnittelut vauvoista :flower: Meillä näyttää olevan kaikilla loppusuoralla olevilla samat murheet ja huolet, paljon supistuksia mutta ei niitä oikeita. Itekki valvoin taas viime yön, odottelin että supistukset voimistuis mutta niin vain sitten heräsin viideltä...
  3. E

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Hei ! Viiva ja Santtu mulla ihan sama juttu teän kans, ja varmaan monen muunkin. Joka yö on säännölliset supistukset, sattavat kestää neljäkin tuntia ja sitten vain lopahtavat. Eilen kävin neuvolassa ja siellä opiskelija suositteli lämmintä kaurapussia mahalle, se kuulemma rentouttaa ja avaa...
  4. E

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Voi ko ihanaaa!! Paljon Paljon Onnea taas vauvan saaneille :flower: Niin se huhtikuu on puolivälissä ja vauvat tipahtelee syliin, onneksi täällä on vielä jokunen mahakaskin ettei minun yksin tartte.. Allie mullaki on ihan samat fiilikset tämän kropan kans, alkanut jo masentaan kun huomena...
  5. E

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Voi, anteeksi tuli vahingossa tuplasti tuo minun juttu, enkä kyllä ala poistaan, siinä saattaa käydä huonosti. Mutta tässä samalla voisin toivottaa myös Liinukalle onnea matkaan huomiselle =)
  6. E

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Ihanaa!! Hurjan paljon onnea taas niille jotka ovat vauvan saaneet :flower: Niin se väki vähenee täällä pallomahojen joukossa, haluaa kans eroon tästä kömpelöstä ruhosta. Adriannalla kyllä kadehdittava synnytyskertomus, varmaan kaikki haluais kokea tuon saman =) Kotilohikäärme saa myös...
  7. E

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Ihanaa!! Hurjan paljon onnea taas niille jotka ovat vauvan saaneet :flower: Niin se väki vähenee täällä pallomahojen joukossa, haluaa kans eroon tästä kömpelöstä ruhosta. Adriannalla kyllä kadehdittava synnytyskertomus, varmaan kaikki haluais kokea tuon saman =) Kotilohikäärme saa myös...
  8. E

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Hirmu paljon onnea vauvan saaneille :flower::flower::flower: niitä oli jo aika monta, itekki kaipaisin jo kovasti joukkoon. Tämä käy jo hermon päälle kun niin toivoin saavani vauvan vähän etuajassa ja nyt näyttää siltä että yliajalle menee, toivotaan kuitenki että syntyis ennen ens...
  9. E

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Kotilohikäärme Voi ko ihana massu, kyllä tuota kelpaa esitellä :)
  10. E

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Kotilohikäärme Anteeksi, ei ollut tarkotus viisastella kommentillani, tottakai kuuntelet omaa ja vauvan vointia ja luotat ammattilaisten tekemisiin, mutta sulla on kyllä mukavan pitkä pinna ja jaksat vielä jakaa kokemuksen meidän kanssa. Haluan kyllä jatkossa saada tietää millanen ikiliikkuja on...
  11. E

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Lämpimät Onnittelut kaikille vauvan jo saaneille :flower: Teillä ne on on närästykset ja kolotukset päättyneet, vaihdossa saitte pikkusen tuhisevan patukan, kelpais kyllä mullekki :) Täällä meinaa usko jo loppua, syntyykö tämä jäbä ollenkaan. Hauska kun kaikki sanoivat että etuajassa syntyy...
  12. E

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    Donnanen ja Karoliina83 Lämpimät onnittelut teille vauvojen syntymän johdosta :flower: Valkyrialla on jo varmaan kohta vaavi kainalossa, voi ihanaa! Pieni kateus meinaa kyllä nostaa jo päätään kun joillakin on odotus ohi, ja minä täälä vielä puuskutan ja toivon totisesti lähtöä synnärille...
  13. E

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    Ompa ikävä tuo Santun kohtelu lääkärissä. Vaikka tämä on jo kolmas raskaus täällä Pohjois- Suomessa sain ihan vaivatta synnytystapa-arvioon lähetteen kun olin huolissani mahan valtavasta koosta, minut ultrattiin ja tunnusteltiin myös lantio sisäkautta, olen palveluun tyytyväinen. Harmi ettei...
  14. E

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    Täälläkin ollaan vielä maha pystyssä. Kauheasti tekis mieli jo synnyttään mutta ei nuo supistukset vain jatku pitkään. Vaikka muuten olo on tosi kipeä ja väsyny ja yöt hankalia niin ei se näköjään mitään meinaa. Sauna on pesty, sitäki säästin viimetinkaan mutta eipä auttanu :kieh: Se on...
  15. E

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    kotilohikäärme Mukavia uutisia, olipa kiva että saivat käännettyä ja toivotaan nyt että pysyy oikein päin. Kyllä ne pojan vehkeet tunnistaa aika selkeästi, mullekkin tulossa kolmas poika :)
  16. E

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    liinukka83 kyllä minäki ootan että saan normi kroppani takasin ja että pääsen liikkeelle kivutta eikä mulle tule tästä edes huono omatunto :) niin ja pahoinvointi tullu mulle kans uutena oireena, kestää pari tuntia ja loppuu, ällöä silti. chilipapu tutulle kuulostaa tuo. itteäki aivan...
  17. E

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    Tervetuloa Hiikka ja viiva mukaan, itekki olen liittynyt aika viime metreillä joukkoon kun tämä loppuraskaus on niin jännittävää =) kotilohikäärme mullaki vihloo tuonne alapäähän tosi ikävästi, monta kertaa päivässä, en muistanu eilen sitä kysyä lääkäriltä kun kävin neuvolalääkärissä, että...
  18. E

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    MAR-I Paljon Onnea pojan syntymän johdosta :) Heituska Onnittelut sullekkin, perhe on nyt yhdessä :) Nyt alkaa näitä mukavia uutisia tipahdella,saisinpa itekki liittyä siihen joukkoon jo. Tuttavat moittivat että oletpa väsyneen näkönen, ihmekkös tuo kun yöt valvoo ja päivät haukottelee ja...
  19. E

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    Heippa! Nyt alkaa olemaan hermo tiukilla kun ei käveleen kohta pysty, liitoskivut on niin järkyttävät. Päiväunien jälkeen sohvalta nousu on kyllä haasteellisinta kun mikään pitkiin aikoihin.. Veri vuotaa nenästä joka päivä ainakin kerran, hb on 111 enkä ole sitä saanut nousemaan vaikka rautaa...
  20. E

    Huhtikuun helmet 2011 ** helmikuussa **

    adrianna ja äizikkä mullaki supistelee kovemmasti lähinnä yöllä, eikä ole kun teini-ikäset lapset kotona joita en kantele, mutta mulla on ollu muutenki supisteluherkkä raskaus. Kuuluisko se asiaan tuo yösupistelu, en muista enää miten silloin 15v sitten supisteli :) milas kuulostaa hirmu...

Yhteistyössä