Hakutulokset

  1. Kumipuu

    Milloin se Marski leffa tulee?

    Ihan myötähäpeästä ajattelin katsoa.. Ihan kuin olisin lukenut että tänään tulee telkkarista?
  2. Kumipuu

    Mitä eroa on Visa Electron ja Debit kortilla?

    Kertokaas, mä en ymmärrä eroa noissa kahdessa. Pitäis hakea Debit kortti pankista, ennen ollut Visa electron. Säästänkö mä mun vanhan kortin eli voiko molemmat olla liitettyinä samaan tiliin ja mitä eroa noissa kahdessa kortissa on?
  3. Kumipuu

    Kukaan tilannut vaatteita Englannista?

    Näyttäis brittiläisllä olevan sika halpoja vaatteita :O Onkos kukaan tilannut sieltäpäin ja mitä pitää ottaa huomioon? Joutuuko maksamaan jotain ylläri veroja tai vastaavaa? Vai voiko sieltä noin vaan diipadaapa tilailla puolilmaiseksi vaatteita ilman pelkoa yllätyksistä?
  4. Kumipuu

    Mitä kello on?

    Mun kellot on seonnut, ja tarttis tietää paljon kello on :)
  5. Kumipuu

    Suosittele tuotetta jota ilman kenekään ei pitäisi elää!

    Toi on maailman paras näkkileipä, melkein kuin keksi. Nytkin nakerran semmoista makeannälkään. :)
  6. Kumipuu

    Miten kurkkuja säilötään?

    En ole koskaan säilönyt mitään, en edes tehnyt hilloa. Nyt tahtoisin säilöä kurkkuja. Voisiko joku ihana ihminen kertoa miten se tehdään? Ja suositella mausteita :)
  7. Kumipuu

    Mä olen varmaan maailman epäonnisin ihminen.

    Jos jotain voi mennä rikki, niin se menee. Lainasin sitten autoni isälleni ja nyt alusta kolisee järkyttävästi. Kiva kesken muuton kun olen syytänyt kaikki rahat kahteen vuokraan ja takuuvuokraan. Ostin uuden auton että ei hajoa ihan heti, ja tää on jo toinen korjaamokeikka muutaman kuukauden...
  8. Kumipuu

    Mitä noi mustat härvelit olympialaisten katsomossa on?

    Siis ne mustat neliönmuotoiset litteät jutut joita on katsomossa jokaisen istumapaikan kohdalla?
  9. Kumipuu

    Onko noista marjapoimureista mitään iloa?

    Okej, mä en nyt ole ihan varma mikä sen härvelin nimi on, mutta se piikikäs esine jolla poimitaan marjoja. Meinaan mennä metsään poimimaan mustikoita, onko kannattavaa ajaa 30km hakemaan semmoinen kaupasta ensin? Eilen poimin käsin 2(!!) tuntia ja sain litran :O Ja siis ihan oikeasti poimin...
  10. Kumipuu

    Kun tilaa netistä sohvan kotiinkuljetuksella kantaako ne sen sisään?

    Siinäpä se kysymys tuli jo otsikossa. Elikkäs, jos mä tilaan sohvan netistä kotiinkuljetuksella, kantaako ne sen ihan sisälle asti vai heittääkö ne sen sohvan pihalle? (Tyhmä kysymys, mutta enpä oo ennen mitään noin isoa kotiin tilannut).
  11. Kumipuu

    Ero, ja mies ei suostu lähtemään.

    Päätin pistää miehen pihalle, mutta ei tää ollutkkaan niin simppeliä. Mies jupisee että en voi heittää häntä pihalle omasta kodistaan ja aikoo asua täällä kunnes saa oman asunnon. Mutta mä haluan sen pois, nyt ja heti. Kuulostan varmaan tosi niihkeeltä, mutta mä en kestä että se lusmuilee...
  12. Kumipuu

    Oma vika, mutta kuitenkin harmittaa..

    Teinpä sitten tänään lopullisen päätöksen että eroan miehestä.. Ero oli jo aikaisemmin mielessä koska ollaan etäännytty toisistamme ja miehellä on ongelmia alkoholin kanssa. Nyt sitten tänään selvisi että mies on pettänyt mua mennen tullen. Ja mua ihan oksettaa, joidenkin teinityttöjen...
  13. Kumipuu

    Avoero ja käytännön asiat...?

    Mä tässä harkitsen että hankkiudun avomiehestäni eroon, ja kaipaan tietoa siitä miten tämä käytännössä toteutetaan. Miten esimerkiksi lasten huoltajuus? Alustavasti haluaisin meille yhteishuoltajuuden, sehän meillä käytännössä onkin jo. Mutta tarvitseeko tuosta tehdä jotkut paperit jossain...
  14. Kumipuu

    Typerä taikasieni!

    Innoissani sitten säntäsin kauppaan hakemaan semmoista kun jotkut kovasti kehui sitä täällä palstalla. No, hellalta ei irronnut sen enempää kuin tavallisella karhealla pesusienelläkään. Olkkarissa on tapetissa musta raita (tullut kengänpohjasta), ja ajattelin hellästi pyyhästä sen tolla...
  15. Kumipuu

    Voiko vasaralla lyödä naulan betoniseinään?

    Mies välittää että ei voi, jauhaa jostain iskuporakoneesta ja tulpista. Mä taas en jaksa odottaa maailmantappiin asti että saan noi taulut seinälle. Elikkäs, kertokaas te kaikkitietävät, vasaroinko mä noi naulat nyt seinään kun mies on poissa vahtimasta...? :xmas:
  16. Kumipuu

    Minne mä olen hävittänyt laatikollisen kenkiä?? :O

    Mä olen kääntänyt koko kämpän ylös ja alas, etsinyt joka nurkasta ja kaappien perältä, mutta mun kengät on mystisesti hävinny jonnekkin muuton yhteydessä :O Mä jo ihmettelin miten mä oon onnistunut hukkaamaan järjettömän ison stereoni ja sen kaiuttimet, mutta kaikki mun sandaalit, saapikkaat...
  17. Kumipuu

    Helppoja ja herkullisia kasvisruokia?

    Mä olen niin kyllästynyt syömään paistettuja rehuja, mutta mielikuvitus lyö tyhjää. Jos joku osaa kertoa helppoja ohjeita erinlaisiin kasvisruokiin niin olen enemmän kuin kiitollinen :) Mielellään vielä semmosia ruokia jotka voi valmistella toisella kädellä ja sitten tuikata uuniin :D
  18. Kumipuu

    Miehen sukulaiset nostaa mun verenpaineen taivaaseen!

    Oikeesti, mitä hittoa??! Miehen isä ja veli pommittaa mua facebookissa viesteillä että mä teen väärin ja olen täysin luonnoton kun nukun vauva vieressäni. Mitä se kellekkään kuuluu vaikka nukkuisin päälläni kuusen oksalla!? Että perhepeti pilaa parisuhteen ja mä käytän vauvaa unileluna...
  19. Kumipuu

    Kertokaa mukavia kokemuksia naapureista :)

    Jos välillä kerrottaisiin mitä mukavaa naapurit ovat tehneet :) Mä yllätyin kun viimeisilläni raskaana tulin kotiin ja rappusilla oli kaksi säkillistä vaippoja ja muovikassi täynnä siteitä. Ilmeni että yksi naapureistani on töissä tehtaalla jossa näitä valmistetaan, ja oli huomannut että...
  20. Kumipuu

    Kiva kun vauvalle tulee hampaita!

    Toi pieni riiviö käyttää ilmeisesti mua jonain puruleluna. Sai jo 3kk ikäisenä kaksi ensimmäistä hammastaan, ja harjoittelee niiden käyttöä ahkerasti syödessään. Jos ei pian opi tissietikettiä niin neiti saa luvan siirtyä pulloon :kieh: Oliskohan ihan älytöntä alkaa tässä vaiheessa käyttää...

Yhteistyössä