Hakutulokset

  1. K

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Tulin tänne kurkkaamaan välillä kuulumisia, ja ihan mahtavia kuulumisia olikin! NELJÄ plussaa! ONNEA tunturihilla, H.o.p.e, Viola ja Imoen! :flower: Tosi hienoa! Ja muille tämä varmaan luo uskoa, että kyllä yritys voi vielä tuottaa tulosta! Ainakin toivotaan niin! Ja raskautuneille sellaisia...
  2. K

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Kiitos ihanasta tsempityksestä Nyppy! Ja tosiaankaan en tarkoittanut antaa sellaista kuvaa, ettenkö kuitenkin olisi pohjimmiltani superonnellinen ihan kaikista mielialan vaihteluistakin, koska ne ovat kuitenkin merkki raskaudesta ja sellaisena tervetulleita. Yritin vain selittää, että on tämä...
  3. K

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Moi kaikille! Kun Nyppy oli kysellyt oireista, niin tulen nyt vähän kertomaan. :) En vastannut aikaisemmin, koska olen ollut Suomessa sukuloimassa ja reissussa yhteensä 2,5 viikkoa. Olen kyllä seurannut teidän kuulumisia ja jännitellyt puolestanne silloin ennen reissua. Täällä siis menossa...
  4. K

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    MommysLittleMonster : Mä siirryn varmaan kirjoittelemaan tuonne kerhopuolelle, joten ei tarvi laittaa mun tietoja listaan! Kiitos kuitenkin tästä ketjusta, kurkkaan varmasti välillä tätäkin, vaikken kirjoittaisikaan!
  5. K

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Täälläkin on tammikuussa LA, 21.1. Olen 30-vuotias jatko-opiskelija, tällä hetkellä asun vielä ulkomailla, mutta pian pitäisi muuttaa Suomeen. Raskauden plussasin vasta maanantaina, nyt on menossa viikko 5+1. Ensimmäinen lapsi olisi tämä ja yritettiin yli vuosi. Vikaakin jo löytyi, joten toivo...
  6. K

    G: Plussanneiden alkuraskausoireet

    - minä kp:nä tuli plussa Tänä aamuna, kp 28 / 24-29. (Luulen, että ovulaatio oli n. kp 12, joten dpo 16 olisi tuo plussa.) - milloin tuli mahdollinen eka haamu Ei tullut, testasin ekaa kertaa kp28. Ja vain siksi, että tänä aamuna olisi ollut myös ensimmäinen aika lapsettomuuspolille...
  7. K

    Ekat raskaus oireet??

    Aivan selvä plussa tänä aamuna. Kp 28 (normaalisti menkat alkavat kp 24-kp 29). Jo kp 22 tuli ihan selvä veritahra, joten odottelin menkkoja alkavaksi ehkä kp 24-25. Yleensä ensimmäisestä veritahrasta menee 2-3 päivää kunnon menkkoihin. Ja tällä kertaa niitä menkkoja ei sitten tullut...
  8. K

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Kiitoksia kaikille tosi paljon onnitteluista! Ja onnea Rowanille esseen valmistumisen johdosta! Ja kaikille kommentiksi vielä terapeutin luona käymisestä, että mulla oli tosi hankalaa opiskelujen kanssa viime syksynä / talvena ja silloin sain käydä 10 kerran session terapeutilla meidän...
  9. K

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Onnea kaikille kiekkofaneille Suomen voiton johdosta! Oli varmaan riemuisa ilta. Ja Babies, minä olen näkevinäni tuossa testi-ikkunassa jotain. Mä sanoisin kyllä, että odota nyt ainakin kolmisen päivää ennen kuin testaat uudestaan, mutta mä olenkin inhonnut sitä testausta itseään yli kaiken...
  10. K

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Nyppy: Nyt vasta huomasin sunkin viestin. Mä niin mielelläni olisin testaamatta, mutta kyllä kuitenkin tosiaan aamulla varuiksi testaan, jos eivät hanat aukea ennen sitä. Musta se testaaminen on vain niin perseestä, kun ikinä ei ole kahta viivaa näkynyt ja suhtaudun koko hommaan jo jotenkin aika...
  11. K

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Idylli: No siinäpä se, kun oireet ovat ihan ne tasan samat kuin jokaisessa muussakin kierrossa. Eli tissit vähän kipeät, maha turvoksissa, muutama finni jne., palelee ja väsyttää ja on vähän yleisvoimaton olo, mutta niin on oikeastaan ihan aina ennen menkkoja. Joten ihan perussetti vain. Lisäksi...
  12. K

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Nyppy ja Lovestreet, kiitos onnitteluista! Kyllä mua alkaa hiukan ihmetyttää, kun siitä ekasta verituhrusta on jo viisi päivää, eikä vieläkään ole menkkojen alkamisen merkkejä ilmassa. Hassuinta tässä on se, että huomenaamuna meillä on se ensimmäinen aika lapsettomuuspolille. Luulen, että...
  13. K

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Kiitos miranda-81 kun kerroit Helsingin-kokemuksistasi! Mua kiinnostaisi Väestöliitto siksi, että se olisi halvempi, mutta voi olla että tosiaan pitää kokeilla sitten jotain muuta jos siellä ei ala tapahtua! Kiitos vielä, ja anteeksi että loikkasin ketjuun näin sivullisena. :-) Seurailen teidän...
  14. K

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Moi taas kaikille, ja tervetuloa jadekivi! Täällä on tarkoitus viikonloppuna vain levätä, sen verran stressaavaa on taas elämä ollut viime aikoina. Sellainen oma kuuluminen olisi (joka toivottavasti antaa toivoa muillekin), että miehen kolmannen spermatestin tulokset olivat normaalit. Meillä...
  15. K

    Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

    Moi, Olen lueskellut tätä ketjua vähän niin kuin esimakuna tulevasta, vaikken vielä ilmoittaudukaan mukaan, kun hoidot eivät ole kai ihan heti ajankohtaiset. Mäkin asun ulkomailla (kuten jokunen muukin tässä ketjussa tuntuu asuvan) ja lasta on yritetty nyt vasta vähän yli vuoden verran (15...
  16. K

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Tervetuloa Tillu79! Tsemppiä Violalle, toivottavasti on sikiö oikealla paikallaan! Ja Rowan79:lle toivon alakuloon helpotusta. Ja kaikille toivon onnistumista tässä yrityksessä. Mahdollisimman pian. Ihan lupaavan kuuloisia oireita on joillakuilla. Nyppy: Voisiko saada listaan päivitystä...
  17. K

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Ihan mahtavaa, Viola! Tosi paljon onnea! :flower: Toivottavasti pysyy kyydissä, nyt vaikuttaisi ainakin siltä että saat tuon äitiyspakkauksen jota toivoitkin. :) Nyppy: Mä en mistään mitään tiedä, kun itseäni ei ole vielä kovin paljoa tutkittu (hormoniarvot vain), mutta mulla liittyy _aina_...
  18. K

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Tervetuloa Idyllille! Ja hyvää pääsiäistä / tsemppiä kaikille! Rowan (sukupuolista): "(<- heh, ihanku niitä ois useempikin vaihtoehto kuin kaksi )" On toki. :) Intersukupuoliset nyt ainakin, jos fyysisistä vehkeistä / kromosomeista jne. puhutaan. Ja sitten on ihmisiä, jotka eivät...
  19. K

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Oi, voi harmi ettei ole tullut plussia kenellekään muullekaan! Ei tullut tännekään, yk 15 lähti käyntiin ihan normaaleissa merkeissä. Mä ajattelin ihan aluksi, että kunpa saataisiin lapsi alulle vaikka sitten inseminaatiolla eikä "jouduttaisi" IVF:n. Nyt alkaa oma mieli muuttua sillä lailla...
  20. K

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Mä olen samanlainen kuin Babies vissiin tässä suhteessa, en uskaltaisi ikinä testata. Ja tuttu tunne tuokin, että oireita olisi vaikka kuinka paljon, mutta silti ei uskalla toivoa, kun on pettynyt aina ennenkin. En kuitenkaan halua povata epäonnea Babiesille, vaan toivon, että menkat loistavat...

Yhteistyössä