Hakutulokset

  1. S

    Liivinsuojat?

    Itsellä niistä ei ollut mitään hyötyä, kertakäyttöisistä tai kestoista. Maitoa tulee edelleen niin tulvimalla kun maito nousee, että harso/rinta riittää hetken, mutta paita kastuu silti.
  2. S

    *Tammikuun tähdet-11* MEIDÄN KUU <3

    14.1 syntyi tättähäärä tytöntyllerö 3150g ja 50cm. :heart:
  3. S

    *Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

    Erikalle hurjasti onnea pienestä miehenalusta! :heart: Vauvantuoksuista joulunaikaa!
  4. S

    kuinka nuorelle laittaisit korvakorut?

    Itse olen omani kinunnut kolmevuotislahjaksi. Jääräpäinen muksu. ;) En laittaisi lapselle, joka ei osaa niitä vielä itse vaatia. Ekaluokkalaisesta ylöspäin tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, että tytöillä on korvakorut. Sikäli mikäli tammikuussa maailmaan putkahtava lapsi on tyttö...
  5. S

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Jeccika hoitaa isoa remppaa kotopuolessa, eikä ole oikein ehtinyt kirjoitella. :) Ei olla vielä kumpikaan hännänhuipuista poksahdettu.. FB:n ryhmä on hiukan kinkkisempi juttu. Se perustettiin alunperinkin salaiseksi, ja kaikki silloin listoilla olleet pääsivät mukaan halutessaan Pikkutoiveen...
  6. S

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Hipss! Pikapäivitys. :) Mahavaiva aiheuttaa hankaluuksia ihan arkiseen pärjäämiseen jo, kun majailee milloin missäkin. Joko pää aivan alhaalla, jolloin kävelen kuin ankka, poikittain (mahanahkaa säkee julmetusti) tai sitten todella ylhäällä, jolloin kaupassa maitohyllyllä seisominenkin on...
  7. S

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Vaunut on miulla Brio Novat pehmoisella kantokassilla. :) Kuulostaa ja näyttää hienolta, mutta ovat käytetyt. Maksoin 180e hienoista vaunuista, joiden pyörissä ei ollut kulumaa edes yhden vaunulenkin vertaa. Eli halvallakin saa ihan kivat.. Kestoista, itse en ruvennut ompelemaan, vaikka...
  8. S

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Huomenta kaikille taasen. :) Mie vietän ensimmäistä saikkupäivääni, ja ainoata. Kuumetta 38,1 joten tänään olen ihanan laiska ja vaan neulon ja syön ja kattelen telkkua. Ja nukun. Työpäivä olisi alkanut kuudelta, joten voitte kuvitella, että soitto työnantajalle ja kolme tuntia lisää unta...
  9. S

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Heips taas kaikille! :wave: Hiljaiseloa olen pitänyt tällä palstalla tasan yhdestä syystä: tämän uudistuksen myötä miun sisäänkirjautuminen "vanhenee" noin 15 sekunnissa. :( Lukenut olen kuitenkin ahkerasti, ja joku ehkä vielä osaa yhdistää aidon naaman tähän nimimerkkiinkin. :D Hankinnat...
  10. S

    *Tammikuun tähdet-11* syyskuu-10

    Mie olen aika pitkälle hankkinut jo kaikkea. :D Pinnasänky, vaunut, sitteri, vanna, vaatteita, kestoja.. varmasti jää jotain olennaista puuttumaankin! Mutta aikaahan tässä vaan on. Tahtoisin kovasti sellaisen vauvan kattoon ripustettavan riippukehdon, kun tästä vuodesohvasta ei ole perhepediksi...
  11. S

    *Tammikuun tähdet-11* syyskuu-10

    Voi helpotuksen huokaus. :heart::heart: Ituihminen nukkui räkä poskella ja käänsi tyynesti kylkeä vaikka teki äitinsä hulluksi. Istukka oli edelleen edessä, joten virallinen arvaus on, että reuna tulee kohdunsuulle.. itkuhan siinä pääsi, vaan toisenmoinen kuin eilen. Kiitos teille kaikesta! Ei...
  12. S

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Pahoitteluni, en ole päässyt kirjautumaan sisään sitten tuon uudistuksen.. :kieh: Siitä voisi kitistä enemmänkin, mutta olkoon.. fb on ollut kovassa käytössä. Onnitteluja kaikille hienoja ultratuloksia saaneille! <3 Spatz ja mahavaiva 18+0!
  13. S

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Jeccika :hug: toivottavasti olo jo vähän parempi. Ihan kuin tämä ei olisi rankkaa ilman varsinaisia kipujakin.. Ihania mahoja! :heart: Joskos sitä uskaltaisi pikkuhiljaa laittaa omansakin, vaikkei se noita mittoja olekaan saavuttanut. Kuva otettu selällään kun en taivu itsekseni ottamaan...
  14. S

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Raskasmetalleja?! Google käyttöön. Miksi tämän pitää olla näin vaikeaa? Mín kropan kuuluis osata nämä jutut itsestään!
  15. S

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Muzzilla olen yrittänyt toista viikkoa laittaa siulle tuota omaa veikkausta yksityisviestillä, mutta penteleen selain väittää aina etten ole kirjautunut sisään.. :kieh: Eli jos viittisit täältä tämän bongata: pojaksi väittäisin tätä kaveria ennen rakenneultraa. :heart: ONNEA rakenneultrassa...
  16. S

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    NP Ai kamala! :hug: Hyvä kuitenkin että pääset nyt aamulla heti tarkistamaan, että kaikki on hyvin. Ja toivottavasti tuohon sattumiseenkin keksitään joku ratkaisu. Auttoiko lämpökäsittely?
  17. S

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Sukupuoliveikkauksia olisi kiva kuulla keventämään tätä hankaluuksien sumppua. :ashamed: Sykkeet ollut kokoajan alle 150, maha kasvaa vain eteen ja ylöspäin. Mahaan ilmestynyt haalea linea negra, vahvistuu joka päivä. Raskausoireita lähinnä pahoinvointi. Mieli tehnyt maitotuotteita ja freesejä...
  18. S

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Päivitän teidän iloksenne raskauden pieniä iloja. :D Mielialavaihtelut. Soneran asiakaspalvelun jonotustiluliita kuunnellessa päästelin höyryjä merimiesten tapaan. Puoli tuntia. :kieh: Ja sitten kun kiroilun päätteeksi joku vastasi, pillahdin itkuun. Sitten nauratti ja selitin hihitellen...
  19. S

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Sukupuolen aikoo siis melkoisen moni udella? :D Mein neuvolantäti (sijainen) oli vähän närkästyneen näköinen kun ilmoitin kysyttäessä, että tottakai kysyn jos vaan pieni malttaa vilauttaa sen verran! Kamalan hankalaa katsella mitään vaatteita, liinavaatteita yms kun ei ole tietoa.. ei sillä...
  20. S

    Auttakaa pian!

    Mokkulalla voit lähettää tekstiviestejä. :)

Yhteistyössä