Hakutulokset

  1. Lähiötursas

    xxx VAIN ELÄMÄÄ -DISKO xxx

    Mun sydämeni tänne jää.. Katri Helena - MUN SYDÄMENI TÄNNE JÄÄ - YouTube
  2. Lähiötursas

    Tässä on mun mies

    Herrasmieskin vielä, käytiin shoppailemassa.
  3. Lähiötursas

    Missä se ketju Karoliina Kestin katoamisesta on?

    Kova huoli ja tyttö tulee uniinkin. :|
  4. Lähiötursas

    Miten pitkään pitää olla sairaalassa sektion jälkeen jos kyseessä ei ole esikoinen?

    Mä olin 4 vrk, sektiota seuraavana päivänä olin hyvin pirteässä kunnossa , mutta vauvalla oli sydämessä sivuääni joka poistui neljäntenä päivänä ja kirmailtiin kotiin. Oli kirurgi kursinut hyvin kasaan :)
  5. Lähiötursas

    Vietiin sitten isä hoitoon....

    Me vietiin isäpuoli päälle 6v sitten, äiti kuoli seinän takana samaan aikaan kun ukko houraili käytävällä. No eipä auttanut vuoden päästä kuoli espanjassa viinaan. Jaksamista kuitenkin <3
  6. Lähiötursas

    pitäisi sanoa ei..

    Ihme lokki....
  7. Lähiötursas

    Vahinkoraskaus. Mies haluaa abortin ja minä en!

    2009 tammikuussa tein positiivisen testin ja oli molemmille ihan yllätys.Mies siinä rähisi muutaman kuukauden ja vaati aborttia, mutta rauhoittui nopeasti ultrissa oli mukana ja samoin synnytyksessä. Mä sanoin silloin että mä valitsen vauvan ja että voit kerätä kamasi ja häipyä, tuossa tuo...
  8. Lähiötursas

    5-vuotias pilaa koko perheen elämän

    No älä sitten valita täällä poikasi käytöstä, oma valinta jos et halua apua. Harmi poikasi kannalta.
  9. Lähiötursas

    5-vuotias pilaa koko perheen elämän

    Ilman lasten lääkehoitoa me oltais etsimässä nurkkaa pyöreästä huoneesta. Meillä oli tyttö samanlainen ja taustalla oli jo 47,xxx ja lisädiagnooseja saatiin autismia ja lieväkehitysvamma. Ja nuo tutkimukset pitää vaatia!!
  10. Lähiötursas

    kuinka herkästi teette lastensuojeluilmoituksia?

    Tampereella, aika ghettoa tämäkin paikka, tuo eka oli toisesta kaupunginosasta
  11. Lähiötursas

    kuinka herkästi teette lastensuojeluilmoituksia?

    Mä tein kerran yläkerran naapurista. Oli saanut vauvan vähän aikaa sitten, käytiin kylässä ja vauva oli lattialla ja äiti painoi polven vauvan selkään kun nousi ylös. Tästä ei vielä tullut ilmeisesti kun käynti. Ja äiti heilui viskipullon kanssa ihan kamalassa kännissä. Vauvan otin meille...
  12. Lähiötursas

    <<< VIHOVIIMINEN Luniksen di DISKO <<<

    Brandi Carlile The story :heart: YouTube - &#x202a;Brandi Carlile - The Story&#x202c;&rlm;
  13. Lähiötursas

    Kokona XXXXL kerholaiset missä olette?

    ^Hoikkeliini :)
  14. Lähiötursas

    Kokona XXXXL kerholaiset missä olette?

    On aika hiljaista tuolla :)
  15. Lähiötursas

    Hääpuvuista

    Hattivatti
  16. Lähiötursas

    Hääpuvuista

  17. Lähiötursas

    Jos otatte viikonloppuna jotain alkoholia niin mihin aikaan rupeatte ottamaan kun lapset kotona?

    No me ei vedetä mitään kännejä muutama lasi viiniä jos lapset on hereillä/nukkuu.
  18. Lähiötursas

    Olen jättänyt tutkintapyynnön, että mikä on enää tarpeellista ja mikä ei..

    Mä olen virallisessa tuksu boikotissa ja sitli noi saatanan uutiset tunkee joka tuutista läpi, ei jaksa se on mulle betonikengät ja välimeren pohja.:'(
  19. Lähiötursas

    Noloin paikka, jossa olet alkanut itkemään/nauramaan?

    Pojan ristiäisissä revettiin kummin kanssa ja pappapuolen hautajaisissa. Kamala tilanne.

Yhteistyössä