Hakutulokset

  1. M

    Millainen lääke on tuo mirtatsasapiini masennukseen?

    Käytin lyhyen aikaa muutama vuosi sitten. Toimi muuten hyvin eikä sivuoireitakaan ollut pahasti alussa, mutta usein kyseinen lääke aiheuttaa painonnousua ja näin myös itselläni. Vaihdoinkin sitten citalopramiin, joka on toiminut kohdallani oikein hyvin.
  2. M

    Kaakonkulman Vauvat 2011 (KOKS:ssa ja EKKS:ssa syntyneet)

    Angel Eyes: Lähetin myös yksityisviestiä tuosta Facebook-ryhmästä. Itse olen käyttänyt nyt tämän viikon Rela+D3-tippoja kun liityin netissä tutkimusryhmään, josta tuli sitten ilmainen puteli. Pari viikkoa käytetään (tai tietysti niin kauan kuin pullo riittää) ja viikolla 10 sitten täytetään...
  3. M

    Kaakonkulman Vauvat 2011 (KOKS:ssa ja EKKS:ssa syntyneet)

    Tuubi: Minusta nimenomaan on mukava kuulla vanhempien lapsukaisten kehittymisestä, jotta tietää mitä suurinpiirtein on tulossa :) Ja Jonspen kokeilut soseiden ja muiden kanssa antavat vinkkejä siihen, mitä tuolle omalle tissiposkelle voisi syöttää jo suht piankin. Pidetään se feissari-juttu...
  4. M

    Kaakonkulman Vauvat 2011 (KOKS:ssa ja EKKS:ssa syntyneet)

    Hyvä kun Jonspekin laittoi välillä maanläheisempää kirjoittelua kun itse pomppasin tuonne kaukaisiin pitkäsanaisiin pohdiskelusfääreihin :D :D Mutta nyt itselläkin vauva vaatii huomiota pikkutorkkujen jälkeen, vaihdetaan vaippaa tuoksun perusteella ja laitetaan ulkovaatetta päälle. Äidilläkin...
  5. M

    Kaakonkulman Vauvat 2011 (KOKS:ssa ja EKKS:ssa syntyneet)

    Jatkanpas tätä monologia kun poitsu "naatiskelee" tissillä imetystyynyn päällä ja läppäri on edelleen käden ulottuvilla. Luin nuo edelliset kirjoitukseni ja muutamia edeltäviä teidän kirjoituksia ja tuli vähän fiilis, että kirjoittelin liiankin "rallatirallaa, kaikki vauvanhoidossa ja elämässä...
  6. M

    Kaakonkulman Vauvat 2011 (KOKS:ssa ja EKKS:ssa syntyneet)

    Ai niin, piti vielä kommentoida tuota Jonspen vissiin jo onneksi ohimennyttä tilannetta tytön huonommista yöunista 4kk:n ikäisenä. Toivon todella, että meidän pikkuherra nukkuisi jatkossakin hyvin. Olen itse niin nukkumisen perään, etten tosiaan käy täysillä jos en saa tarpeeksi unta. Raskauden...
  7. M

    Kaakonkulman Vauvat 2011 (KOKS:ssa ja EKKS:ssa syntyneet)

    Hei taas! Onpas söpöjä lapsukaisia kuvissa ja mukava lukea hieman vanhempien vauvojen kehittymisestä. En nyt osaa kommentoida erikseen kenenkään kirjoituksia, kun melko nopeasti luin aikaisemmat kirjoittelut, mutta jatkossa toivottavasti pysytte aktiivisesti sivulla ja toivottavasti itsekin saan...
  8. M

    Kaakonkulman Vauvat 2011 (KOKS:ssa ja EKKS:ssa syntyneet)

    Hei! Uutena ilmoittautuisin joukkoon. En vielä ehtinyt lukea muiden kirjoituksia, mutta täällä olisi EKKS:ssa 16.12.10 syntynyt poika, 4112gr/52cm ja 37v. äiti. Viime viikon 2kk neuvolassa jo 61,5cm ja 6900gr eli hyvin maistuu maito :D Palailen kirjoittelun muodossa myöhemmin.
  9. M

    Lappeenrannasta uusia ystäviä?

    Olen 37-vuotias pienen poikavauvan äiti ja kaipailen Lappeenrannan lähistöltä uusia naispuolisia ystäviä. Olen asunut täällä päin Suomea vasta puolitoista vuotta joten sosiaalinen verkosto kaipaisi täydennystä vanhojen ystävien asuessa kaukana. Vauvanhoidon lisäksi aikani riittää liikuntaan...

Yhteistyössä