Hakutulokset

  1. N

    Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

    Onnittelut kaikille plussanneille!! Ihanaa, iso onnittelu :hug: Nauttikaa! Mä vietin viikonlopun mökillä nettipimennossa, joten nyt vasta pääsen kirjoittelemaan kuulumisia.. Mä testasin to 10.6. jälleen kerran puhtaan negan, mun kyytiläiset kun ei viitsi edes yrittää kiinnittyä :'(...
  2. N

    Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

    Linnialle pahoittelut ja iso lohdutus :hug: Amelie, mulla kanssa tänään menkkamaisia tuntemuksia, kaikki muutkin "oireet" tuntuu kadonneen. Mennään siis ihan samoissa.. Meinaatko sä testata huomenna? Mä yritän vielä odottaa keskiviikkoon, en halua nähdä sitä negaa vielä.. On tääkin itsensä...
  3. N

    Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

    Mimosah, onnittelut! Ei kuulosta kyllä siltä, että on enää tulkinnan varaa =) Amelie, en oo vielä testannu, tänään oon taas ihan varma, että nega sieltä pamahtaa :( Viime yö meni taas pyöriessä ja murehtiessa ja näin väsyneenä sitä jaksaa aina olla NIIN positiivinen. Testasitko sä jo?! Mä...
  4. N

    KESÄ 2010 hoidot

    timotei 78, me ollaan hoidossa Fertinovassa, jonossa ollaan oltu myös Naistenklinikalle, mut hätäisiä kun ollaan niin hakeuduttiin yksityiselle.. Ei siihen pettymykseen ikinä osaa tarpeeks valmistautua, eikä se tunnu edes helpottavan vaikka on aiemmin kokenu saman.. :(
  5. N

    KESÄ 2010 hoidot

    timotei78, kumma miten testauspäivät vaihtelee, mun siirto tehtiin 27.5 ja testauspäivä on vasta torstai 10.6., tosin kotitestillä, verikokeeseen meen vaan, jos testi positiivinen.. Tää vuoristorata on kyllä uskomattoman raskasta henkisesti!
  6. N

    Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

    Heippa kaikille! Mä voisin kanssa ilmoittautua tänne piinailemaan, taustoja kirjoittelin tonne kesä 2010 hoidot-ketjuun, mutta lyhyesti: meneillään 1.IVF:n 2.PAS, kaksi alkiota siirrettiin ja pp10 tänään. Testipäivä on siis 10.6. Amelie80 sun keskiviikon testaussunnnitelma kuulostaa hyvältä...
  7. N

    KESÄ 2010 hoidot

    timotei78, ilmeisesti meet huomenna verikokeeseen? kestääpäs vastauksen saaminen.. :( Ootko tehny kotitestiä? Koska sun siirto tehtiin? Testiin asti positiivinen ajattelu kunniaan =) Mulla pp10 ja jännitys tiivistyy, kumma juttu miten moneen kertaan päivän aikana mieli voi vaihdella ylös...
  8. N

    KESÄ 2010 hoidot

    Tervehdys kaikille! Voisin ängetä ketjuun mukaan, kun löytyi tällainen vähän tuoreempi ketju. . Meillä (minä -80, mies -82) on meneillään 1.IVF:n 2.PAS, tuoresiirto toi negan helmikuussa, pakkaseen saatiin 1+2+2. Ensimmäinen PAS oli nega maaliskuussa ja yhden kierron tauon jälkeen 27.5...

Yhteistyössä