Hakutulokset

  1. ipje

    -84 Äidit hohoooi!!! 8)

    :wave: helsingistä.. tytöt 3v ja 1v 8kk :wave:
  2. ipje

    [b]puistoseuraa helsinki[/b]

    moikka.. minä myös kahden tytön äiti tosin pohjoishelsingistä.. rupesin sellasta kyselee ,että onkohan ofiflame tuotteista kiinnostuneita? tai onko yhteys henkilö kadoksissa? tässä olisi =) marika.saastamoinen@hotmail.com
  3. ipje

    Helsinki.hoi..yksinhuoltajat tai yhteishuoltajat =)

    moip. oon 23v kahden tytön äiti, tosin en yksinhuoltaja.... Helsingistä.. vanhempi tyttö on 2v,10kkja nuorempi täyttää 1v 8.3 ota yhteyttä vaik tähän s-poostiin jemmyni@elisanet.fi
  4. ipje

    pohjois Helsinki pukinmäki, lähi ympäristö

    moip taas... laitatko (sinä 22v äiti pukinmäestä) ja muut vaikka sähköpostia... jemmyni@elisanet.fi nii sadaan yhteys :wave:
  5. ipje

    Pinotaan nyt sit myös kaikki vm84 äipät

    ja tääl kans -84 äiti Helsingistä.. tytöt 1.5.2004 ja 8.3.2006
  6. ipje

    pohj.Hesa/pukinmäki/ympäristö meseen ym..

    kavere ita läheltä haluaa äiti 23v, meillä tytöt -04 ja -06..
  7. ipje

    Mesekamuja

    moip.. olen kahden lapsen 23v äiti, tytöt -04 ja -06 marika.saastamoinen@hotmail.com
  8. ipje

    Lisää kavereita MESEEN!

    jep lisääppä viel meijät "jos mahtuupi" t.äiti 23 tytöt 2v9kk ja 11kk marika.saastamoinen@hotmail.com<br><br>
  9. ipje

    Lapsen itkukohtaus

    moikka jep se o varmaa se afflekki kohtaus... meijän 2v8kk tytöllä alkoi kyseiset kohtaukset n. 11kk säikähdin ihan kauheesti, lääkärissä käyty.. pitäisi lieventyä tai hävitä vähitellen uhmaiän jälkeen.. meijän tytöllä on edellisestä kohtauksesta n.puol vuotta... ainut "hoito" tilanteen...
  10. ipje

    pohjois Helsinki pukinmäki, lähi ympäristö

    moikka löytyiskö kavereita 23v äitille, vappuna 3v täyttävälle tytölle ja maaliskuussa 1v täyttävälle tytölle... kyläilyyn,ulkoiluun, mihin vaan. olis kiva löytää läheltä kamuja asumme pukinmäessä..
  11. ipje

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Jemmy Sofia ja Evelyn julia y:t yleensä äännetään i:iksi, Evelyn lyhennetään usein Eve ihan ok nimiä edelliset.
  12. ipje

    Maalis-huhtivauva06/Hki

    moikka.. täällä yksi joka odottaa vauvaa syntyväksi maaliskuussa -06.. meillä on myös tyttö 1v4kk.. asustellaan helsingissä- pukinmäessä.. pääsen aika harvoin nettiin joten tässä numero: 041-7719580
  13. ipje

    kaikki nuoret äidit helsingistä!

    täällä yks.. 21v äiti, tyttö 1v4kk ja toinen tulossa maaliskuun alussa.. pistä vaik tekstari ni justkataan lisää.. 041-7719580
  14. ipje

    Helsinkiläiset "nuoret" äidit...

    moikka.. olen 20v äiti puksusta... odotan toista muksua, laskettuaika maaliskuun alussa... ja esikoinen tyttelini tulee huomennna 1v 4kk.. kamuja muista "perheistä".. viestittele numeroon 041-7719580..

Yhteistyössä