Hakutulokset

  1. N

    Pohjanmaan odottajat

    Paljon onnea Daewen perheelle :flower:
  2. N

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Juu oli se rv 38+3 ja pahoittelen etuilua :p
  3. N

    Pohjanmaan odottajat

    nt-ultrasta mullekkaan ei tullu maksua vasta sitte rakenne..
  4. N

    Pohjanmaan odottajat

    Mulla tuli VKS:stä poli maksu rakenneultrasta. Hassua jos se joillekki laitetaan ja joillekki ei :) Mutta sitte tärkeempään Meille syntyi poika 29.11. Kokoa pikkumiehellä oli 51cm ja 3495g. Kaikki meni oikein hyvin eikä tarvinnu sairaalassakaan olla ku pari päivää :)
  5. N

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.6 **

    Meille syntyi poika 29.11. kokoa oli 51cm ja 3495g :D
  6. N

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Hei. En oo paljo kirjotellu ja lukemaankaan en kerinny loppuraskaudessa paljo ollenkaan. Mutta nyt tää tärkein tiedotus :) Meille syntyi poikavauva maanantaina 29.11 klo 6.50 ja kokoa oli 51cm ja 3495g. Kaikki meni hyvin ja päästiin kotia jo heti keskiviikkona. Nyt vaan sitte harjotellaan tätä...
  7. N

    Pohjanmaan odottajat

    AaVee toivottavasti se pikkunen sieltä piakkoin tulee, niin saan sitte kans alkaa odotteleen oman ilmestymistä :) Tänään käyty taas neuvolassa. Jotenki aika tuntuu kuluvan nopeemmin nytte ku neuvoloita on joka viikko. Vattassa kaikki hyvin. Sanoi vaan se hoitaja, että ens viikolla varmasti...
  8. N

    Pohjanmaan odottajat

    Täälä nuvaringiä käytin. Marraskuussa lopetettu ehkäsy ja aprillipäivänä plussasin eli mitä siinä ny nelisen kuukautta ehti vierähtää..
  9. N

    Pohjanmaan odottajat

    Jotakin pikkusen mustakin :) Eli ensimmäistä odotellaan molemmat, Mies 33v ja itse tosiaan 27v. Ostettiin tuossa syksyllä mun vanha kotitalo vanhemmilta. Nyt ollaan saatu pintaremontti valmiiks niin vauva saa tulla :) Ollaan seurusteltu sellaset reilu 1.5v. Niin ja tärkeimmät tällähetkellä :D...
  10. N

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    nimenhuutoon nunuliini......10.12......VKS.....ensimmäinen.....poikalupaus
  11. N

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    Cisu oli kyllä erittäin lohdullinen tuo sun linkkis ainaki mun tapauksessa. Tuskailin aikasemmin sitä, että oli kahden viimesimmän neuvolakerran välillä tullu painoa 670g/vk. kuukaudessa oli siis tullu päälle 2kg. Se hyväpuoli siinä oli, että lähtöpainoon on tullut vasta alle 2kg ja vielä jos...
  12. N

    *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset ELOKUUSSA*

    Heippa. Huolitteko joukkoon tälläsen aavistuksen alaikäisen odottajan? :D Eli ikää olisi 27v ja mies 33v. Molemmilla ensimmäinen tulossa. Synnyttää olisi tarkoitus 10.12 ja VKS:sä.
  13. N

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

    Tekstiä on tullu niin paljo, ettei niitä pysty edes kommentoimaan kaikkea, joten vaan omaa napaa tähän. Täälä olis sitten pikaisten laskujen mukaan 4:s poika-lupaus tulossa joululle :D Rakenneultrassa oltiin tänään ja kaikki oli erinomaisesti. Kova poika oli poseeraamaan, ilmeisesti tulee...
  14. N

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

    Cisu Olen täysin samaa mieltä Unelmähötön kanssa siitä, että tärkeintä on saada ittes kuntoon. Nykyään on olemassa niin hyviä ja hyvin tutkittuja mielialalääkkeitä, että ne ovat oikein käytettynä turvallisia sikiölle. Ne mitkä kuvittelen pelästyttäneen sut siinä pakkausselosteessa, on...
  15. N

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    onko tuossa sokerirasituskokeessa eri neuvoloissa eroja vai onko siinä muita syitä, ku monella se on ollu jo nyt alkuvaiheessa. Meillä sanottiin, että se on n. rv 25 ja mun pitää siihen kuitenki iän ja painoindeksin takia. tervetuloa kaikki uudet. anu rv 15+4
  16. N

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    Jääräpää Mua varotteli eräs vanha kätilö (n. 95v. :D ) että ei saisi kauheesti kurotella koska sillon voi kohdussa revetä hankalasta kohtaa ja keskenmeno olisi sillon erittäin kivulias ja vaikeempi tyhjätä ku normaalisti. En tiedä kuinka ajantasalla tää tieto on, mutta tällästä kuulin :D
  17. N

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    Jääräpää: Mulla oli ensimmäisessä neuvolassa Hb 113 ja sillon oli rv 9 ja sen jälkeen ei oo mitattu. Toden näkösesti huomenna neuvolassa mittaa taas. Sillon lääkäri vain katto, että ei tarvi vielä aloittaa rautalääkitystä. Olen kyllä ite sitten ottanut joka päivä 2 multi tabsia ja niissä on...
  18. N

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    Meillä nt-ultrassa koko oli 58cm ja vastas 12+3 :D ja kierron mukaan oli 12+0. Aika oudosti noi kyllä näköjään menee jos mulla pienempi vauva onki jo vanhempi :D
  19. N

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    Heippa kaikille Ajattelin nyt vihdoinki uskaltautua tänne :) Vähä tietoa näin alkuun meistä :D Eli itse olen 27v ja mies 33v. ja ensimmäistä odotellaan. ollaan nytten rv. 14+0 ja laskettuaika olisi 10.12. Kahdessa ultrassa ollaan käyty ja molemmissa näytti 3-4 päivää aikasempaa, mutta vielä ei...

Yhteistyössä