Hakutulokset

  1. C

    Tietäisikö joku miksi tuo uudet "mitäs nyt" avaukset ei toimi minulla?

    Mikä normaalisti on näkynyt tuolla aikalailla oikealla puolella sivua??
  2. C

    Jee tänään risteilylle miehen kanssa kahdestaan! :)

    JEs! Ihanaa! Just tuli tutkimus että miesten lempiväreihin kuuluu mustat ja punaiset! Tsemppiä! ps. innostuin puolestasi jo! pääset itsekin fiilikseen!
  3. C

    Mitä ajattelette tällaisesta 28- vuotiaasta naisesta?

    Kuulostaa siltä että tuntee itsensä ja tietää mitä haluaa eikä ala pakosta äidiksi vaan antaa itselleen aikaa. Ehtii sitä myöhemminkin jos koskaan.
  4. C

    mitä teillä syödään tänään & huomenna?

    meillä tänään lohipastaa 3 juuston ruokakerma sipulia lohi+katkarapuja kalafondi parmesan juusto pastaa huomenna: kanafilee, salaatti + naanleipä
  5. C

    Minkä ikäiset lapset voi jättää sääntöjen mukaan keskenään?

    Meillä maaliskuussa 5v täyttänyt poika on harjoitellut hetken yksin kotonaoloja.. max 20min kun olen käynyt kaupassa ja olen jättänyt mieheni puhelimen hänelle jota osaa soittaa. Hän itse haluaa tätä. Nyt ei olla hetkeen kokeiltu ja eilen taas pyysi "saisinko mä olla sillleen taas yksin kotona...
  6. C

    koska sait viimeksi mieheltä kukkia ihan muuten vaan?

    mä sain ekaa ja varmaan vikaa kertaa ruusuja mieheltäni pari vk sitten.. mies oli astellut kukkakauppaan, ostanu sellasia isoimpia ruusuja mitä saa (en muista lajikkeen nimeä) ja sanonut että mä otan noita vaikka 10kpl. nämä ruusut oli siis niitä mitä kuuluu ostaa ehkä 1 tai 2 mutta mieheni oli...
  7. C

    Mies tahtoisi omakotitaloon ja minä olisin valmis vaikka irrottamaan käteni, jotta en joutuisi! Kriisi.

    Muista että parisuhde on kompromissejä puolin ja toisin. Muista että molempien unelmat ovat yhtä tärkeitä.
  8. C

    Päiväkotilasten äidit&isät hoi!

    - Hoitoaika 7:30-16:15 - On päiväkodissa ympäri vuoden jokaisena arkipäivänä, paitsi tietenkin jos on sairaana tms ja jos minulla joskus harvoin on vapaa niin silloin lapsikin on kotona.. - Kesälomalla lapsi on 4-5vk + ensi talvena ekaa kertaa 10pv talviloma ulkomaan reissussa - Noh...
  9. C

    Eines Gallup?

    ehkä 2-3krt /kk lasken eineksiksi tietenkin valmisruoat (saarioisten makaronilaatikot tms), pitsat, hampparit, esipaistetut patongit, pakaste valmisruoat Käytän niitä vain "äärimmäisessä" hädässä, kiireessä tms tai lisäruokana iltapalana tms lapsi saattaa saada hampparin. pyrin tekemään...
  10. C

    Mitä leikki-ikäisillä ulkona päällä, kun lämpötila on 0-7 astetta?

    meillä 5v pojalla ulkona pitkähihainen teeppari, collegetakki, pitkät kalsarit, kuorihousut (vuoreton) ja kuoritakki (vuoreton), pikkulapaset ja ihan ohut pipo. Todnäk riisuu leikinlomassa alta collegetakin kuumuuden vuoksi..
  11. C

    uusi mies liianko nopeasti

    no ensinnäkin a. miksi tästä uudesta miehestä tietää ex mies, saatikka hänen sukunsa. eikö tuo ole sinun asiasi? tai sinun äitisikään..? mä en ainakaan haluaisi hehkuttaa asioita, mitkä saattaa hetkessä kaatua ja olla histosriaa. parhaan ajan uuden löytämiselle tiedät sinä itse. minä tapasin...
  12. C

    mitä tänään syötäisiin?

    tänään meillä on kanakastiketta ja tummaa nuudelia + keitettyjä kasviksia ja salaattia Meillä syödään yleensä arkisin siinä kuuden-seitsemän maissa kolme ruokailijaa Kaikki syö samaa
  13. C

    Minkälaiset kengät mun kannattaisi ostaa 3-vuotiaalle näin syksyksi/alkutalveksi? Ja mistä hankkia!?

    meilläkin pelkät lenkkarit ja hyvin varpaat tarkenee 5v pojalla.. MEilläkään ei ole koskaan ollut erikseen välikausi kenkiä ja hyvin tarkenee.
  14. C

    Mies salarakkaansa facebook kaverina

    miksi sä et puhu asiasta miehellesi? Ilmoita että asia sinua vaivaa ja teette yhdessä jatkotoimenpiteet.
  15. C

    Lapsenne talviulkoiluvaatteet G:

    Mistä ostit? Stadium, ostan sieltä aina lapselleni talvivaatteet Paljonko maksoi? 70EUR Millä perustein ostit? Kirkas väri, hyväksi havaitttu ko merkki edeltävinä vuosina, hinta-laatusuhde kohdallaan, lämmin, kestävä Saiko lapsi ite vaikuttaa? Oranssiin väriin sai vaikuttaa ja siihen haluaako...
  16. C

    hyytelökakku vodkasta

    anteeksi vaan mutta älä tee.. Se on hirveintä mitä olen ikinä maistanut. Söin ko kakkua mieheni kolmekymppisissä kun hänen ystävät oli ko kakun tehnyt, enkä varmasti maista toiste.
  17. C

    Ruokaostosten maksamisesta galluppia

    Pankkikortilla aina. En muista milloin minulla olisi ollut käteistä. Luotolla ehkä kerran/pari vuodessa.
  18. C

    Kuinka itsestäänselviä sinulle ovat seuraavat päiväkotiin liittyvät asiat?

    Kuinka itsestäänselviä sinulle ovat seuraavat päiväkotiin liittyvät asiat? - Lapsen kädet pestään hoitoon tullessa ja lapsi saatetaan ihan sinne hoitajalle asti, ei jätetä eteiseen ja haihduta itse paikalta **ikinä en lasta ole eteiseen jättänyt, ei tulisi mieleenkään.. hoitajalle asti...

Yhteistyössä