Hakutulokset

  1. S

    minäminäminäminäminä!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=izOIK-FeqEw :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  2. S

    pölypussiton vai normi imuri???

    Dyson :heart: Pussiton eikä taatusti päästä mitään läpi.
  3. S

    miehen käytöksen muutos!!!!!!

    Hei, kuulostaa narsistilta. Googlaa narsistien uhrien tuki ja löydät heti 100 samanlaista tapausta. Lähde ennenkuin on liian myöhäistä.
  4. S

    Dyson imuria kellään?

    Kiitos! Taidan käydä kaupassa ja kiskoa muutaman hyllynvälin tuota imuria. En usko että meidän nykyistä imuria kankeampaa kivirekeä on olemassakaan. :D
  5. S

    Dyson imuria kellään?

    Uuden imurin hankinta olis nyt ajankohtainen ja mun tekisi kovasti mieli dysonia. Olis kiva kuulla kokemuksia onko se oikeasti niin hyvä imuri kuin mitä väitetään.
  6. S

    ootteko kaikki jo Facebookissa?

    Olen
  7. S

    Rahkaa täytekakun väliin?

    OMG - mä luin et "RAHAA täytekakuun väliin?" ja ajattelin et onpas omaperäinen tapa antaa lahja............. :laugh: :laugh: :laugh:
  8. S

    Ken kehtaa astua mukaan......:D

    merks
  9. S

    Maplestory

    http://www.maplestorymob.com/zone/maplestory/tools/l/444475/2
  10. S

    kukas on kaunein pastailija top 3!!!!

    :laugh:
  11. S

    Ärsyttää, huuto.netistä!!!

    Mulla on nyt ISO aukko sivistyksessä.... Mitä on crocsit? :ashamed: :D
  12. S

    Miten tän pääsee läpi? *aivopähkinää*

    Jatkoa tuohon minkä äsken aloitin..... Äiti + isä: isä takaisin poliisi + rosvo: äiti takaisin äiti + isä: isä takaisin isä + poika: poliisi ja rosvo takaisin poliisi + poika: poliisi takaisin poliisi + rosvo thats it
  13. S

    Miten tän pääsee läpi? *aivopähkinää*

    Poliisi + rosvo: poliisi takaisin Poliisi + tyttö: poliisi + rosvo takaisin Äiti + tyttö: äiti takaisin . . . .
  14. S

    Onko ok, jos meen tiskoon pailaamaan ja laitan

    Muista tarkistaa lonpakosta että on henkkarit mukana. Muuten käy niin ettet pääsekään sisalle....
  15. S

    inhottavin kotityö?

    |O Candide: MIKÄ sekaannus???
  16. S

    Mikä siinä tississä on niiiin ihanaa...

    Mun miehellä on ollut pari hammasta suussa jo syntyessään ja meidän kaikille (kolmelle) lapselle on tullut ekat hampaat jo 3kk:n ikäisenä. Aika äkkiä se pureminen kuitenkin loppuu.
  17. S

    Mikä siinä tississä on niiiin ihanaa...

    :wave: Samaan pinoon meidän pikku-ukon kanssa. Poju täyttää 2v marraskuussa ja olen saanut tissittelyt harvennettua vain aamutisseihin. (Tämä ihan omankin mukavuuden vuoksi niin saa viikonloppuisinkin pidennettyä aamu-unia ;) ) Ihan hirveä tissitakiainen. Yötissistä pääsin eroon kun oli...
  18. S

    Eikka vai maria

    Maria pois koska haluan pitää Eikan talossa. Itseasiassa olisin halunnut että Mariakin pysyisi talossa ja joku "värittömämpi" persoona lähtisi.

Yhteistyössä