Hakutulokset

  1. P

    Huhtikuiset 2021

    Jaa, ei näköjään puhelimen omat hymiöt näy:unsure:
  2. P

    Huhtikuiset 2021

    Hei, täällä viikko sit plussannu, melkein oireeton odottaja. Vaikea uskoa todeks tätä LA olisi huhtikuun alussa. Meille neljäs tulossa ja pieni stressi et miten tää kaikki oikeen sujuu Face-ryhmä kiinnostaa
  3. P

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Hei kaikki:) Olen tällainen mattimyöhäinen vähän joka asiassa ja haluaisin liittyä joukkoonne näin viimetipassa! Jos vielä kerkeää? Ja varsinkin facebook-ryhmään tulisin mieluusti jos viel mahtuu??:unsure: Siellä kun tulee enemmän käytyä.. Tässä tietoni...
  4. P

    Mitä hammastahnaa 10kk ikäiselle!?

    Meillä suuhygienisti neuvoi ekalla hammaslääkärikäynnillä (1v.) että ei tarvii tahnoja käyttää ennenkuin on ekat poskihampaat puhjennu, pelkkä vesipesu riittää.
  5. P

    Oletko aito PORKKANAPÄÄ tai onko joku muu perheessäsi???

    Täälläkin on yks punapää ja ylpeä siitä (varsinkin näin aikuisiällä, lapsena erilaisuus hiukan vaivasi..). Eipähän tarvii niiden hiusvärien kans sotkea :) Pisamia ei ihan mahottomasti ole mutta iho erittäin vaalea ja näinollen palamisherkkä, se on huonoin puoli minkä keksin.. Minun...
  6. P

    Kääk!! Tytölleni 9kk kasvaa porkkanatukka!!!! Kääk!!!!!

    Totta (yhtälailla sun ja miehes ansiota)!! ja täytyy sanoa et se taitaa olla harvinaisin hiustenväri maailmassa, ole ylpeä lapsestasi kaikkine hänen piirteineen! just kun olet oppinut rakastamaan sitä väriä, niin saattaahan se sitten muuttua, kuten lapsilla hiustenvärin kans usein käy.. Ja...
  7. P

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Hei, itekki hieman myöhässä löysin tällasen sivuston :D Elikkäs olin tuolla joulukuun-odottajien puolella ku la oli (31.12) mut esikoispoika synty 5.1.2011. Poika on jo reilun n. 8,5kk ja painoa oli neuvolas 10 050g ja 74cm.. ryömiminen meillä opittiin (vasta) hieman ennen 8kk:n ikää ja nyt...
  8. P

    Kokkola

    Kokkolan keskustassa sijaitsee "chydenia-kauppakeskus", jossa paljon hyviä liikkeitä (mm. mick's, h&m, gina tricot, aleksi 13). Anttilan kauppakeskuksesta löytyy kappahl, lindex ja seppälä. Chydenian lähettyviltä löytyy (tiimaria vastapäätä) jimm&jill. Kirppareista ainakin kallentorilla...
  9. P

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    En ole ollut kovinkaan aktiivinen kirjoittelija, mutta lukemassa olen käynyt päivittäin juttujanne eli hengessä kovasti mukana :D Tulin kertomaan että minäkin viimein poksahdin 5.1, rv 40+5 ja sain komean poikavauvelin. Painoa löytyy 3840 g ja pituutta 52 cm, päänympärys 36 cm. :heart...
  10. P

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 SYYSKUUSSA***

    ennyli mulle voisit lisätä poikalupauksen tietoihini, kiitos =)
  11. P

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    Nimenhuutoon: Punaviini, K-PKS, LA 31.12, ensimmäinen, poika-lupaus Täällä kaikki menny edelleen ylltättävän hyvin ja voisiko sanoa helposti, ilman suurempia ongelmia.. Närästys on alkanut vaivata viime viikkoina ja toisinaan iskee kipukohtaus mahaan jolloin rajoittaa liikkumista...
  12. P

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    Jennyli mulle voi muuttaa etusivulle tyttö-olon poika-lupauksesksi :) Kiitos :flower:
  13. P

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    Kylläpäs tää 10.8 on suosittu päivä :laugh: Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumista ja tyttö/poika-lupauksista :) Elikkäs rakenneultrassa on nyt käyty ja poika näyttäis olevan tulossa (aika varma voi olla tuosta, sillä niin selvästi sukukalleudet siellä näkyi :D !!! Vaatii vähän vaan...
  14. P

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

    Sääliks kyllä käy niitä nytten viimesillään olevia, ku tuntuu et ihteeki ahistaa tuo hieman turhan kuuma ilma, mut ei saa valittaa se on kesä nyt =) Tänään alko loma!! B) kaikenlisäks neuvolaki tänään, pääsen kuunteleen pikkusen sydänääniä, jotta voi sitte hyvillä mielin lähtee lomaileen...
  15. P

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    Hei, päätin nyt viimein tulla mukaan jännittämään ja ihmettelemään tulevaa :heart: Elikkä esikoinen tulossa, laskettuaika ultran mukaan on 31.12 ja synnärinä K-PKS. Ja vahva aavistus että tyttö sieltä tulee :) Raskaus tuli täysin yllätyksenä, ja sitä sulatellessa menny ekat kuukaudet...
  16. P

    Ensimmäiset Verikokeet!!

    Hyvä nyt tuli selvyys asiaan, eli voin hyvillä mielillä mennä tekeen itelleni kunnon aamupalaa. Meinasinki jo hermostua ku näkä niin kurnii :D
  17. P

    Ensimmäiset Verikokeet!!

    Olen tänään menossa toista kertaa neuvolaan ja siellä otetaan ne ensimmäiset verikokeet (sukupuolitaudit ym.) ja nyt iski kauhee paniikki että saanko syödä mitään ennen verikokeita??? :o En muista että neuvolatäti olisi mitään asiasta sanonu joten olen nyt todella epätietoinen.. myöhästä...

Yhteistyössä