Hakutulokset

  1. L

    Äitikavereita Mikkelistä?

    Olen 30+ kahden pojan äiti (1/12 ja 5/14). Hakusessa suurinpiirtein samanikäistä kahvittelu/leikkipuisto yms. seuraa itselle ja leikkiseuraa pojille tai siis lähinnä vanhemmalle pojalle. Omat kaverit "haihtui" ekan raskauden aikana ja nyt varsinkin kun olen kahden lapsen kanssa kotona tuntuu...
  2. L

    Äitikavereita Mikkelistä?

    Olen 30+ kahden pojan äiti (1/12 ja 5/14). Hakusessa suurinpiirtein samanikäistä kahvittelu/leikkipuisto yms. seuraa itselle ja leikkiseuraa pojille tai siis lähinnä vanhemmalle pojalle. Omat kaverit "haihtui" ekan raskauden aikana ja nyt varsinkin kun olen kahden lapsen kanssa kotona tuntuu...
  3. L

    Onko oikeasti väliä mihin aikaan vuodesta syntyy?

    Itse olen syntynyt keskellä kesää enkä ole aiemmin ajatellut asiaa sen kummemmin, mutta nyt esikoisen la on 4.1. ja kaikki koko ajan hokee et toivottavasti syntyy ensi vuoden puolella. Jopa Kelassa mulle sanottiin suoraan kun kävin neuvolatodistuksen viemässä äitiyspakkausta varten et voi voi...
  4. L

    Mikä sointuu Aarre nimen kanssa?

    Pojan nimi siis kyseessä ja itellä lyö ihan tyhjää. Pojalle tulis toiseks tai kolmanneksi nimeksi Aarre (kulkee miehen suvussa) nyt tarviis vaan keksiä muut nimet. Kaikki omat ehdotukset tuntuu vaan niin tökeröiltä, ja sukunimestä johtuen etunimi ei voi alkaa S kirjaimella.

Yhteistyössä