Hakutulokset

  1. wesuwius

    Kissan pidon plussat ja miinukset?

    Hahahah, ei pasko sänkyyn, ja jos paskoo, joku on vialla (kissa stressaa tai olet laiminlyönyt sitä). Miinuspuoliks laittaisin karvat joka paikassa ja jos ottaa raapimapuuksi vaikka sohvan niin ei kiva. Muita huonoja puolia en kissoista keksi oikein, ja kyllä noikin sietää jos kissan...
  2. wesuwius

    Tarvitsisin esimerkkejä

    Lapsen isä ei ole melkein 5 kk nähnyt lasta (1v) eli lapsi ei tunne isäänsä. No, isä haluaisi kuitenkin nähdä lastaan, mutta äiti ei halua nähdä isää eikä halua häntä kotiinsa katsomaan lasta, koska ei luota häneen. Miten näissä tilanteissa toimitaan? Käskenkö isää soittamaan lastenvalvojalle...
  3. wesuwius

    Olen 3-kymppinen ja äsken viiltelin itseäni saksilla

    Et parane et. Älä ulkoista itseäsi, eli koita parantaa ongelmaa jonkun muun asian avulla, ainakaan sen mikä sen on aiheuttanut. Jos pääset tästä ongelmasta yli omin voimin, tietenkin jonkun ammattilaisen avustuksella, olet entistä vahvempi ja parempi äiti sitten kun on sen aika :)
  4. wesuwius

    millä viikoilla synnytit, ikä ja painon äidillä myös

    Rv. 40+5, ikä 24 vuotta, paino 79 kg.
  5. wesuwius

    kuolemanhalu

    :hug: Sie tajuut itestäs nyt jo paljon asioita ja lisää voisit oppia kun pääsisit juttelemaan jonkun kanssa :) Olet potentiaalinen ihminen, mihin tahansa. Toistaiseksi vielä rikki, mut jos et hae apuja nyt, niin myöhemmin kadut, NYT on just oikea aika siihen. Heti maanantaina!!!! Tsemppiä! :)
  6. wesuwius

    viilikset ja pillimehut 1-2v:lle?

    On niitä terveellisiä ja hyviäkin vaihtoehtoja. Ei tarvi syöttää viilejä tai antaa mitään synteettistä paskaa. Ne on niin kaukana luonnollisesta hyvästä ja samalla lapsen makuaisti vääristyy. Sama tapahtuu kun syöttää pienestä asti purkkiruokaa aitojen vihannesten, kasvisten ja marjojen sijaan.
  7. wesuwius

    Upeaa, viimeinkin! *abortti-asiaa*

    Nii ja ei se varmaan oo mikään piisofkeikki että sanot vaan työnantajalle et "hei, meitsi ei tee enää aborttei, mun moraali sotii sitä vastaan", vaan luultavasti jos näin olis mahdollisuus tehä, pitäis siitä tehä laajempi selvitys ja ei siihen kuka tahansa jaksais ryhtyä jos ei oikeesti olis...
  8. wesuwius

    Huh - mä en tiedä miten päin olisin

    Niinjust, avaudu, se jo helpottaa :)
  9. wesuwius

    Miks ei vaan voi jo tärpätä?!?!!? *turhis*

    Yks sana: Maca.
  10. wesuwius

    Mulla on kaksisuuntainen mielialahärö, en halua lääkkeitä, koska hypomania on kivaa

    Hittoon koko diagnoosi, ei semmosta oo oikeesti edes olemassa, se on vaan syy määrätä lääkkeitä ihmisille. Kelle tahansa vähänki epätasapainoiselle yksilölle voidaan diagnosoida toi. Jotkut ei vaan osaa käsitellä asioita niinku pitäis ja se voi johtua taas tasapainottomasta kasvatuksesta tai...
  11. wesuwius

    Kivoja tyttökissan nimiä, kiitos!

    Kiara tai Kiana :)
  12. wesuwius

    Te ketkä olette olleet viisaudenhammasleikkauksessa...

    No pääasia on ettei ite leikkaus satu!! :) Se lohduttaa jo huomattavasti. Mulle se lääkäri lisäs puudutusta kesken kaiken lisää ku kuumotin niin paljon sitä et koht vihlasee!
  13. wesuwius

    Tiedostojen tilavuuksista kysymys, auttakeehan

    Eipä mitään ;) Ja samaa olen ihmetellyt, aina joku luulee sanovansa jotain tosi nasevaa mut tosiasiassa on ite ihan vitun LAME.
  14. wesuwius

    Tiedostojen tilavuuksista kysymys, auttakeehan

    No mahtuu, monta kertaa :D
  15. wesuwius

    Te ketkä olette olleet viisaudenhammasleikkauksessa...

    Nii ja mulle määrättiin Ibumax 600mg 3 x vuorokaudessa. En tiiä sit nouseeko toleranssi tässä että auttaako kohta enää ku niitä on pakko ottaa toi 3 x päivässä...
  16. wesuwius

    Te ketkä olette olleet viisaudenhammasleikkauksessa...

    Niin tai ainaki se on harvinaista et ne ryhtyy paikkailee. Oon kuullu et sellastakii joskus käy, mut yleensä ne leikataan pois. Tää on hyvä tietää sitte et kipu voi kestää niinkin kauan, että se on normaalia. Ja on multakin poistettu viisaudenhammas ylhäältä, mut se on tosiaa ihan eri juttu...
  17. wesuwius

    Te ketkä olette olleet viisaudenhammasleikkauksessa...

    Nii.. ku sitä tulehtumista mietin, mut luulis et se näkyis siitä haavasta et punottelis tai olis naama turvoksis tai jotain. Haava on ainaki parantunu nätisti. Ja kovin kipu oli kyl parina ekana päivänä, mut siks just epäröin ku tuntu siltä et eka se helpotti vähä ja nyt sit vähä taas tulee...
  18. wesuwius

    Te ketkä olette olleet viisaudenhammasleikkauksessa...

    Holy shit! Eli se voi kestää niinki kauan :( Hammaskipu/poskikipu on just tällästä kipua et kun se on päällä, kaikki ärsyttää.
  19. wesuwius

    Te ketkä olette olleet viisaudenhammasleikkauksessa...

    Miten pitkään kesti jälkikivut? Mulla on leikattu viime maanantaina hammas ja vieläkin koskee aika pahasti, en voi olla ilman särkylääkkeitä. Nyt ois maanantaina jo tikkien pois niin pelottaa et kuuluuko sen sattua näin pitkään kun luulin että parissa päivässä helpottaa :(

Yhteistyössä