Hakutulokset

  1. D

    Maalismammat 2013 :)

    Nonnih mullapa olikin eilen se ensimmäinen neuvola. Epätoivo meinasi vallata minut, mutta pitkän etsinnän jälkeen sydänäänet kuului :heart: Alkuun neuvolatäti ei niitä millään meinannut löytää ja käski minun sitten käydä tyhjentämässä rakko ihan tyhjäksi. Vähän aikaa se joutu senkin jälkeen...
  2. D

    Maalismammat 2013 :)

    anteeks kaikki kirjotusvirheet kun nopeesti yritin kirjottaa :)
  3. D

    Maalismammat 2013 :)

    Täällä hieman levollisemmin mielin. Soitin eilen minun neuvolatätille ja hän sanoi että turhaan vielä huolestun ollenkaan kun vuoto on niin minimaalista. Sanoi että luultavasti vaan limakalvot ärtyneet. Itse kuitenkin epäilen että kroppa rupes varoittelemaan, koska olen hullun lailla myllästynyt...
  4. D

    Maalismammat 2013 :)

    Täälläpä myös pelko että onko mennyt kesken vai onko tuulimuna raskaus. Mulla alko siis ruskea vuoto ja sitä on tullu kahtena päivänä joka toinen päivä. Ja siis ihan vähän vaan on tullu. Mutta ihmetyttää nämä muut jutut. Mulla oli jo ihan raskausmasu(tai sitten vaan hirveetä turvotusta) mutta...
  5. D

    Maalismammat 2013 :)

    Ja niin oksettaa ketään muuta värit? Meillä tässä läheisellä naapurilla on älöttävän värinen aita ja se saa yökkäämään joka kerta. Pitäisköhän käydä naapurille sanomassa että voitko maalata aidan eri väriseks niin ei tartteis yökkäillä ;D
  6. D

    Maalismammat 2013 :)

    Rva R Pahoittelut sinne, uskomattoman positiivisin mielin kuitenkin olet liikenteessä ja kovin moni siihen ei pystyisi :) Onnea siis seuraavaan. Täällä on kyllä niin älytöntä kuvotusta että huh! Eilen jopa rekan jarruvalot sai tosi pahoinvoivaks ja autossa istumista vältän viimeseen asti...
  7. D

    Maalismammat 2013 :)

    Ompas tänne tullu paljon juttua lisää. Oon hieman pudonnut kärryiltä kun on ollu niin paljon kaikkea tekemistä ettei pahemmin ole kerenny koneella istua. Mutta onnea nille jotka on jo ultraan päässy. Ja tuolla julkisella puolella on minusta ensimmäinen ulta rv 12 paikkeilla. Nyt on kyllä...
  8. D

    Maalismammat 2013 :)

    edelliseen raskauteen verrattuna on ehkä hieman vähemmän ollu oireita. palelu on kylläkin ollu aivan järkyttävää iltaisin ja tuo turvotus. Huhhuh, ei pitkään pysy salassa tää raskaus. Ja edellisessä raskaudessa mulla näkyi selvästi verisuonet rinnassa mutta tässä taas ei. Että onhan näissä...
  9. D

    Maalismammat 2013 :)

    NamNam: mulla kävi juurikin niin pillereitten jätön jälkeen et kierto huiteli miten sattui. Ensimmäiset menkat tuli niinkuin pitikin mutta toinen kierto olikin 62 päivää, joten heitti aivan häränpyllyä. Puol vuotta meni ennenkuin sit raskauduin kun ensimmäistä yritettiin. Nyt meni sitten 3...
  10. D

    Maalismammat 2013 :)

    Työnnämpä minäkin nokkani pinoon. plussailtu on jo kohta kaksi viikkoa sitten ja viikot on jossain päälle 6 kohta seitsemän. Faelivrinin kanssa taidetaan olla tasan samoilla viikoilla, mitä nyt olen tätä keskustelua lukenut :) Neuvolaan en ole edes vielä soittanut, jospa tänään kerkiäisi siihen...
  11. D

    Hyvät matkarattaat?

    Etsiskellään siis hyviä matkarattaita 11 kk ikäiselle tytsylle. Vaatimuksena olis että olisi kevyet, mahtuisi suurinpiiirtein pieneen tilaan, työntöaisa olisi yhtenäinen, ns "turvakaari" pitäisi löytyä ja käydään paljon raveissa joten pitäisi sielläkin jollain tavalla kulkea. Mitä rattaita...
  12. D

    Kesävauvat 2011

    Meillä myös esikoinen( tai siis minulle, miehellä kaksi entuudestaan) tulossa. Laskettuaika on 20.6 mutta sektio edessä joten syntyy luultavasti 2 viikkoa aikasemmin. Nyt lopumalla puolen rakautta on ruennut supistelemaan melko hyvästi. Jalat turvoksissa ja selkä kipeä, mutta muuten kaikki ihan...
  13. D

    Vauva käännetty perätilasta-millainen synnytys?

    Minulla myös vahvasti sellainen tunne että vauvalla joku syy miksi ei käänny itse. Kai se täytyy vaan sitten olla topakkana neuvolassa ja sanoa ei kääntö yritykselle.
  14. D

    Vauva käännetty perätilasta-millainen synnytys?

    Itsekkin haluaisin tietää tästä asiasta enemmän. Olen tällä hetkellä viikoilla 33+4 ja vauva on koko raskauden ajan istunut eikä ole missään vaiheessa yrittänytkään kääntyä. Nyt sitten tuli synnytystapa-arvioon aika joka on viikolla 35. Sanoivat että jos vielä silloin istuu laittaavat kuopioon...
  15. D

    Kesä/ Heinäkuu vauvat 2011 :) ?

    ikää on 21 ja pohjois-savosta ollaan. Ensimmäinen minulle miehelle kolmas, pikkuruisen laskettu on 20.6. parin viikon päästä tiedetään kumpi tulee :)
  16. D

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Kyllähän tämä vähän harmittaa, mutta toivon kovasti ettei ole mitään vakampaa. Ärsyttää vaan kovasti kun täällä päin on yksi eukko jonka ei tarvii nähä kun ukko ja PAM se on paksuna.Sitten se putkauttaa pennun ulos ja antaa millon kenellekin hoitoon kun ei itse viitti hoitaa.Moni ihminen onkin...
  17. D

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Tänään kävin sitten veriraskaustestissä ja negatiivinenhän se oli. Varasin samalla lääkärin ajan joka meneekin yli kuukauden päähän. hip hei hurraa!!
  18. D

    Ekat raskaus oireet??

    Huomenna ois sitten mentävä veriraskaustestiin. Tunnin sain soittaa terveyskeskukseen että pääsin kertomaan vaivani. Meinas epätoivo jo tulla. Jospa nyt sitten sais varmuuden. Negaahan se tulee näyttämään...
  19. D

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Niin ja onneksi olkoon sane =)
  20. D

    Ekat raskaus oireet??

    Iloksi: Kyllä on toinen kierto ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Ensimmäinen luomukierto oli niin normaali kun olla voi. Ja nyt sitten tosissaan alkaa pelko persauksessa olla että mikä vialla. Diane novat oli käytössä jotka kylläkin apteekissa vaihdon cypretyliks. Eniten kyllä ihmetyttää nuo...

Yhteistyössä