Hakutulokset

  1. H

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    joku tossa jo aiemmin kysykin et missä sitä vauvaa pidetään uimahallissa sen aikaa kun ite peseytyy?? mäki halusin tietää :D Mä ajattelin et me otetaan rokotteet kaikki erikseen.. tietää sitte ainaki et mistä rokotteesta tulee mitäkin!
  2. H

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    vaippagallup, meillä käytössä liberon 3, mut nyt viimeaikoina varsinkin öisin on alkanu tulee läpi jostain reunasta! En tykkää pamperseista kun tuntuu et ne on niin pletkuja ja ihan ku olis jo valmiiks märkiä! Yöllä on pakko vaihtaa vaippa ainakin kerran vaik olis vaan pelkkä pissa kun tulee...
  3. H

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Tanya, meillä poika ei osaa nukkua vieraassa paikassa, joten aika usein kyläileminen on kitinää tai huutoa. En oo kauheesti sit ees viittiny käydä kylässä, ehtii sitä sitte parin kuukauden päästäkin! Esim. jouluaattona kun oltiin 3 eri paikassa ja ei käyty kotona lainkaan niin aamulla poika...
  4. H

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Meillä kans on koliikki! Poika on nyt 7vk ja pikkuhiljaa on alkanu huudot vähentymään! Mut aluks kans kun huutaminen alko niin miehen kans vaan tapeltiin. Mies olis huljuttanu poikaa vaan setterissä eikä tajunnu et vaikka vauva huutaa niin silti se tarvii lohdutusta ja läheisyyttä vaik siitä ei...
  5. H

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Täällä tuntuu et seinät kaatuu päälle :( Tuo poika ei oo viimisen viikon aikana paljon muuta tehnyt ku syöny, nukkunu ja huutanu.. Hyvä jos päivässä sen puolen tuntia on hyvällä tuulella!!! Tän lisäks meille on tullu imetyksenki kans ongelmia, poika saa tissillä kauheita raivareita! Reilu...
  6. H

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Mitä eroa on Cuplaton ja Disflatyl tipoilla? Ja onko tääl moni jolla Cuplaton ei oo oikeen auttanu mut toi toinen on? Tanya: Mitä muita oireita teil tuli siit allergiasta kun se huutaminen?
  7. H

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    muutama lisäys vielä.. ulkoilusta me alotettiin ulkoilut heti kun kotiin päästiin mut nyt kun pakkasta on niin paljon ni sekin on tauolla.. en kyllä uskalla viedä ulos jos on yli -10 astetta! masuvaivoista täällä on aika inhottavat masuvaivat. Kun poika täytti 2 viikkoa niin se huusi 5...
  8. H

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    jospa minäkin tuon korteni kekoon... :) eli meillä poika synty jo 3.11 klo 23.11 ja mitat oli 3715g ja 53,5cm.. Ensimmäiset 4 päivää poika vietti lastenosastolla matalan hb:n ja sokereiden takia! nukkumisesta meillä poika on tosi huono nukkumaan päivisin. Nukahtaa tissille tai syliin ja...
  9. H

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    pikkumies syntyi 3.11 klo 23.11. Mittaa miehellä oli 53,5cm ja 3713g. Synnytys oli tosi rankka ja kesti 17h. Poikakin oli lastenosastolla toipumassa 3 päivää ja maanantaina päästiin kotiin :) nyt kuitenkin kaikki hyvin ja täällä harjoitellaan perhe-elämää kun isukkikin tän viikon lomalla :)...
  10. H

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Marraskuun kunniaksi limatulppaa bongattu! :D kaks oikeen kunnon klönttiä tullu, tosin ei mitään veriviiruja oo ollu vaan ihan kirkkaita limapalluroita ja jotain peukalon kokoisia... eihän tää voi olla mitään muuta, eihän? :) Voiko yks lima tehdä näin onnelliseks, ehkä mulla sittenki on viel...
  11. H

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Noniin, se on tosiaan MARRASKUU :heart: Kyllä tätä on odotettu ja nyt onkin ihan juhlallinen fiilis!!! :) Kertokaa mulle mitkä olis hyvät matkarattaat, jossa vauva vois olla ihan pienestä asti? Ei sellaset mihin saa kaukalon kiinni vaan iha tavalliset! Meillä kun vaunut ei mahdu kumpaakaan...
  12. H

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    harsoista, meillä on äippäpakkauksen harsojen lisäks yks ikean paketti ja name itin paketti, et olisko niitä sitten yhteensä se 15kpl.. Varmaan riittää kyllä vaikka en aio joka päivä edes pyykkiä pestä :) lakanoista, mun kummitäti on ommellu melkeen kaikki lakanat! Isosta aluslakanasta saa...
  13. H

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Onnea kaikille pienistä miehistä :) Nyt niitä vauvoja alkoi oikeen urakalla tulemaan ja aika poika voittoista on toistaseks :) Mulla oli viime viikko kyllä niin kiireinen, olin haalinu koko viikoks ohjelmaa itelleni aamusta iltaan! Jos nyt tän viikon ottas sitten vähän rennommin! Täällä...
  14. H

    Marraskuun muruset *lokakuussa*<3

    Huhhuh, olipa lukemista.. En oo ehtiny lukee viimiseen viikkoon mitään ja syyskuun pinon viimiset sivut jäikin lukematta, mut nyt on lokakuun pino kahlattu läpi :) Ollu siis ihan mieletön kiire pari viikkoa ja en oo ees mitään tänne kirjotellu, fb:n puolelle kuitenkin muutaman sanan! Täällä...
  15. H

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    sadepäivää täälläkin vietetään :( en ehtiny ees koirien kanssa lenkille ennen ku alko sataa!! Tässä nyt vähän siivoillu ja koittanu saada kämppää järjestykseen kun huomenna tulee vieraita :) Ja nyt pieni tauko jätskin merkeissä :D Eilen vietettiin oikeen laatuaikaa miehen kanssa jääkiekon...
  16. H

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    jaahas, se olis sitte vapaapäivät lusittu ja huomenna töihin :) Tuli mieleen et puutuuko jollain jalat liikkuessa? Kun mulla puutuu, varsinkin tuo oikee jalka. Jos oon esim. istunu jossain hetken vaik ajanu autoo ja sit kun pitäs lähtee kävelemään niin muutaman askeleen jälkeen jalka tuntuu...
  17. H

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Täällä todella huonosti nukuttu yö takana! Menin nukkumaan vasta illalla kahdentoista aikaan ja heräsin jo viideltä ja siinä välissäkin piti kaks kertaa käydä vessassa! :( Sit kun mies lähti 8 töihin niin menin viel huilaamaan ja nousinki vast puol 12 ylös :D ja nyt olo on muuten tosi energinen...
  18. H

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Kyllä meilläkin noi lapsilisät menee käyttöön! Mä en edes jaksa ajatella 18 vuotta eteenpäin vaan elän päivä kerrallaan kun eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan! :) se on sittte sen ajan murhe millä maksellaan ajokortit ja muut menot. Mun äiti ja isä eros kans kun olin joku...
  19. H

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    viisaudenhampaista mulla ei oo vaivannu kun niitä ei oo ollu :) mut joku kuukaus sitten huomasin et ensimmäinen viisaudenhammas on puhjennu :laugh: en sitte tie onko raskaudella sen asian kanssa mitään tekemistä! Mulla noi viisaudenhampaat on näkyny ihan pinnassa röntgenkuvissa ainakin 4 vuotta...
  20. H

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Tanya hienoa että kaikki oli kunnossa! Muakin ärsyttää suuresti kun ihmiset kommentoi mahan kokoa yms. Ja viel enemmän ärsyttää se, jos joku tulee koskettelemaan mun mahaa.. Vaik onki raskaana niin mun mielestä se ei oo mitään "yhteistä omaisuutta" kaikkien sukulaisten kanssa.. En mäkään ny...

Yhteistyössä