Hakutulokset

  1. A

    oudot oireet...

    Hei!:) Olen 27-vuotias kaksostyttöjen äiti. Tyttömme sai alkunsa inseminaatiolla, joka onnistui ensimmäisellä kerralla. Minulla on todettu pco, joten luomusti raskautuminen on aika mahdotonta. Vuosi sitten aloitin kuntoilun ja painonikin laski 17kg. Menkkoja minulla ei ole koskaan ollut, kuin...
  2. A

    Pelkään...

    Minun on pakko kirjoittaa ja saada vähän purkaa tuntojani. Olen 27 vuotias kahden pienen lapsen äiti, elämme mieheni kanssa avoliitossa. Nyt meitä uhkaa kodittomuus. Tiedän, tämä on ihan omaa syytämme, että olemme antaneet asioiden mennä tähän pisteeseen, mutta vuokran kasvaessa kahdessa...
  3. A

    monirakkulaiset munasarjat

    Hei vaan kaikki! En ollut varma mihin "osastoon" tästä kirjoittaisin..mutta ajattelin laittaa tänne, koska me olimme ennen lapsettomia ja ajattelin, olisiko täällä samaa kohtaloa omaavia naisia, kuin minä. Sillä välillä tuntuu, että ole ainoa koko maailmassa tämän asian kanssa :/ Minulla on...
  4. A

    kaksosten potalle opettelu

    Hei vaan kaikki ja erityisesti kaksosten vanhemmat! Minulla on huhtikuussa kaksi vuotta täyttäneet ihanat kaksostytöt. Noin kuukausi ollaan koitettu opettaa potalle, aluksi ruokailun jälkeen istutin, välillä onnistui välillä ei. Sitten annoin itse, kannustin menemään potalle, sitten kokeiltiin...

Yhteistyössä