Hakutulokset

  1. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Heilolle tsemppejä ja jaksamista, jollei sietten ole jo ohi...:) ? On nämä jännittäviä aikoja...
  2. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Neila Meillä kans hevosia neljä,omia niistä pari,uusioperhe täälläkin molemmilla entisistä suhteista yksi ja toista yhteistä nyt odotellaan :). Että vakituisesti 5henkinen talous tuloillaan ja joka toinen vkloppu on sitte lapsia kotosalla neljä. Löytyy myös koiruus. Samoja tunnustuksia...
  3. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    NEILA: Heissan. Sinullakin hevosia.. Meillä myös. Miten sujunut tallihommat näin viimisillään:)? Onko sinulla lapsia ennestään? Minulla neljä hevosta ja kolmatta lasta ootellaan 38+5 viikoilla.
  4. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Hei. Sopiiko ilmoittautua vielä lokakuulaisiin :). La 20.10.2010, kolmas ja poikaolo SATKS
  5. M

    Unikoulusta.. Tyttö 1v3kk

    Heissan. Kiitos kovasti tsempeistä ja sympatioista... Olen noita neuvoja miehelleni jo hokenut puolenvuotta, kun itsellä kokemusta esikoisen unikoulusta vuonna 2004.. Mut miehellä ei mitään. Ja nyt meillä nukuttu jo VIIKKO suht hyvin :). Laskettu aika häämöttää ja supistuksiakin tulee jo...
  6. M

    Unikoulusta.. Tyttö 1v3kk

    Kiitos kaikille vastanneille.. Hukkasin tunnukseni ja nyt vasta pääsin uudestaan :). Meillä tilanne edelleen sama.. minä saanut jo olluksi hakematta maitoa mutta mies hakee sen ensi tilassa ja samalla vaihtaa vaipan. Laskettu aika ensiviikolla... APUA! Ja mies ei suostu ees keskustelemaan...
  7. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

    Laskettu aika siis 25.10 ja poikaa mahdollisesti odotetaan. Tämä on kolmas lapsemme ja Satks
  8. M

    Unikoulusta.. Tyttö 1v3kk

    Uusi täällä, enkä vielä paljoa kirjoituksia lueskellut.. Joten toivottavasti en täysin toista samoja ongelmia kuin täällä ennenkin on puitu.. Tilanne kuitenkin se että syksyllä tulossa perheenlisäystä ja pikkuneiti nukkuu yönsä hyvinkin vaihtelevalla menestyksellä.. Itsellä mennyt raskaus...

Yhteistyössä