Hakutulokset

  1. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Heippa, me käydään äiti-vauva jumpassa perjantaisin ja se on ollut tosi hauskaa. Oltais haluttu myös muskariin mutta tajusin sen liian myöhään ja ryhmät oli jo täynnä. Onneksi mulla on kaksi parasta kaveria yhtä aikaa nyt mammalomalla, meidän vavoilla on 5vkoa ikäeroa niin niiden kanssa voi...
  2. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Onnea Maija 8kk :) Hienot mitat! Pitkä tyttö :)
  3. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Tuntuu ihan pahalta lukea sun kokemuksista ja fiiliksistä :( Ei oo mitään niin kurjaa kun et jää miettimään asioita itsekseen päässä. Onneksi sulla on ollut tukena perhe ja ystävät, ne on varamsti ollut korvaamattomia :heart: Mitkä olivat Juhon mitat kun kävitte neuvolassa? Mä ihan unohdon...
  4. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Luojan kiitos olette Tuila hengissä ja voitte hyvin, sekä sinä että Juho. Aivan hirveä synnytys sulla kyllä! Ja vielä kaikki sen jälkeen, ei pysty edes kuvittelemaan miten peloissan ja huollissaan varmasti olit vastasyntyneestä pienokaisesta. :( Toivottavasti saitte koko perhe tarpoeeksi apua...
  5. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Tervetuloa munkin puolesta mukaan :) vaikka tosiaan harvemmin enään tänne muistaa tulla kirjoittamaan kun ollaan ruvettu kirjoittelee facebookissa. Tänään prinsessa täytti 8kk ja huomenna on neuvola ja lääkäri, jännää nähdä miten on kasvanut. Synnytystarinat on meille naisille varmaan vähän kun...
  6. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Kukkuuluuru, onko palstalla mitään eloa? :) Mäkin olen ollut ihan huono kirjoittaa, mökillä ollaan oltu jonkin verran (missä huono nettiyhteys) ja muutenkin en ole koneella jaksanut istua. Mitä teille kuuluu? :) Kirjoitin joskus silloin aikoja sitten että meillä oli unirytmit vähän sekasin ja...
  7. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Hei kaikki, pitkäst aikaa :) Mitä kuuluu? Eks olekin ihanaa kun on niin lämmin ettei pikkuselle tarvii enään pukee juuri mitään, kunhan suojaa hyvin auringolta jne. Ihanaa! Nyt passaa olla mammalomalla :) Mihin aikaan teidän murut menee nukkumaan ja milloin heräävät aamulla? Meillä mennään...
  8. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Kuulostaa kivalta s-h-h teidän tuleva reissu. Voin kuvitella että teidän äiti on hiukan innoissaan kun saa viettää paljon aikaa Viljamin kanssa :heart: Kerro sitten miten meni mutta varmasti menee tosi hyvin! Viljami kuulostaa rennolta tyypiltä kun nukkui läpi teidän voiton huudot ja kaikkee ;)...
  9. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Hei, meilläkin 4kk neuvola takana (viikon päästä täyttää 4kk) ja mitat olivat 6,1kg ja 62cm. Me vasta harjoitellaan vatsalle kääntymistä, yritys on kova ja välillä onnistuu mutta ei mikään selviö vielä :) Mutta kuten sprakle kirjoitit niin eihän tässä mikään kiirre ole. Vau Hansu teidän Jonni...
  10. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Kiitos samoin sparkle näin päivä myöhässä :hug:
  11. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Ihana puku sparkle, kiitos kun laitoit meille kuvia :) Toivottavasti kämppä on ihana ja saatte sen. Me saatiin 3kk rokotukset viime viikolla ja kuumetta nousi pienelle ja kesti pari päivää. Ja nyt sitten iski nuha flunssa ja yskä mutta en teidä voiko niitä enään laittaa rokotusten piikkiin...
  12. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Joo uskalsin imettää kaikkien edessä, mutta tiesin että vauvan hoitohuone on kaksi kerrosta alempana niin sinne olisin sitten syöksynyt jos homma olisi kussut :) Olen jännittänyt sitä sen takia ku on ollut kaikenlaisia raivareita rinnalla sun muuta niin pelkäsin et meen paniikkiin kun homma ei...
  13. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Hyvä että on parempi mieli s-h-h! Mä olen jo monesti meinannut luovuttaa kun tuntunut et hitto ei tästä tuu mitään eli tiedän todella miltä susta tuntuu. Kai tärkein on että yrittää sen verran mitä pystyy/jaksaa ja sit lopettaa kun paukut ei enään riitä. Iloinen äiti=iloinen lapsi ;) Ja jotkuhan...
  14. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Onnea sparkle :flower: s-h-h ikävää ettei imetys suju vaikka maitoa rittäis :/ Oletko pyytänyt apua neuvolasta? Niiden pitäisi auttaa just tollasissa tilanteissa ihan kotikäynnille tulla katsomaan miten imetys menee ja sitten auttaa siinä missä on tarvetta. Imetystuki sivujen kauttaa saa myös...
  15. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Kukkuluuruu, piiiitkäst aikaa. Kukaan ei enään ehdi kirjoittaa :) Mä olen aina välillä käynyt kurkkaa tapahtuuko täällä mitään mutta en sitten ole itse ehtinyt kirjoittaa. Eks niin että vauva AINA herää ku rupee kirjoittaa jotain vähän pidempää? Ei ole totta, nyt kuulen jo pientä kitinää.. :) :)...
  16. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Sparkle epistä painat VÄHEMMÄN kun ennen raskautta, grrr! :) Kivat sulle! Mulla kyllä pari kiloa vieä jäljellä.. Tosiaan hienosti teillä kasvaa pikkumies! Meillä sama meininki, varsinkin pituus lipoo yläkäyrää mikä tietty mahtavaa kun pikkunen oli vaan 48cm syntyessä :) Muuten menee ihan...
  17. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Mä ihan nopeesti kommentoin tota alkoholi asiaa kun itsekin on miettinyt sitä. Olen lukenut parista kirjasta ja myös netistä asiasta ja aika ristiriitaista tietoa löytyy. Mutta suunnilleen näin se menee: äidinmaidossa on melkein yhtä paljon promillea kun äidinkin veresä eli jos juo kunnolla ei...
  18. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Kirjoitin pitkän tekstin eilen ja se häipyi niin nyt en jaksa enään :) :) Kelaa mä olen ollut niin kauheen huono etten ole vielä antanut d-vitamiini ollenkaan... Meillä kärsitään niin hirveesti vatsavaivoista etten olen yjsinkertaisesti halunut vielä lisätä yksi varma tapa saada niitä lisää :(...
  19. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Palstalla on ollut hiljasta kun meillä mammoilla käy täysi hulina kotona :) Tänään meidän pikkunen täyttää tasan 1kk :heart::heart: Käytiin tänään neuvolassa ja mitat oli nyt 3,840kg ja 52,5cm eli kasvanut tosi hienosti ja muutenkin kaikki oli niin kun pitääkin. Sunnuntaina kävin kaupassa ja...
  20. M

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Sparkle tasan sama meillä, rauhottu ainoastaa tissillä muute itkua ja myös raivareita tissillä. naama punaisena huutaa, heiluttaa päätä, käsiä ja jalkoja ja on hysteerinen eli ei ees tissi aina rauhoita. Ja sit veilä päälle masu on kipeenä. No mä soitin sit tänään aamulla imetystuen...

Yhteistyössä