Hakutulokset

  1. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

    Kiitti marrasmassu kommentista! Mulla on ollu vaan se eka neuvola silloin 9+ ja tiedän, et lekuri on sit 18+. No tavallaan tässä ei oo mikään hätä neuvolaan, mutta ois kiva saada joku tieto esim verikokeiden tuloksista jne.
  2. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

    Hello all!! Tää vaihe on tylsä, ei oikein mitään tapahdu moneen viikkoon tän raskauden kanssa :) Edelleen mietityttää pitääkö mennä neuvolaan ennen lääkäriaikaa joka pitää varata vkolle 18. Tiedän, et ensikertalaisilla on useammin aikoja, mutta tuntuu et jää ihan oman onnen nojaan, kun...
  3. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Toivottavasti Terp kaikki on hyvin! Mekin pyörähdettiin ultrassa. Kaikki kunnossa, kova meno päällä. Itse kyllä tunsin ultran anturaa vasten pienen liikkeet. Semmosia muljahduksiahan ne vielä on. Tänne ei ihmeempiä. Elo jatkaa kulkuaan. Milläköhän viikolla on seuraava neuvola..? Olen siis...
  4. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Me kestovaippaillaan ehdottomasti. Olen kestoillut aiempienkin kanssa, joten puuha on tuttua. Laitoksella en viitsi, mutta heti kun tullaan kotiin, niin aloitetaan. Liinan tarpeen katson sitten, kun vauva on syntynyt. Just esim. koliikkivauvan hoidossa se helpottaa. Aikaisempien kanssa ei oo...
  5. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Ihania ultrauutisia!! >3 Mulla on välillä poikaolo ja välillä tyttöolo, ota siis tästä selvää :D Aiotaan kysyä sukupuoli rakenneultrassa. Toivottavasti mini sen näyttää. Mäkin oon kuolannu Mutsyn vaunuja. Oon päässyt niitä työntämäänkin ja näppärät ovat. Mä olen kertonut töissä...
  6. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Mulla on halut makkarissa vähissä, väsyttää niin vietävästi. Onneks alakerrassa on nyt niin liukkaat oltavat, et miehen saa pidettyä tyytyväisenä kuitenkin ;) Viikko siihen ultraan, en jaksais odottaa.. Täytyykin joku päivä tehdä kanasalaattia, kiitos vinkistä! Mä oon alkanu...
  7. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    DiiDii, mä luulin juuri tänään tunteneeni ekat kaksi liikettä! En ymmärrä mitä muuta se vois olla, oikein sellanen iso muljahdus. Ajattelin, et pidän suuni kiinni, hulluhan mä oon. Mut sit luin sun kokemuksen ja nyt uskallaudun uskomaan itseeni :D Tsemppiä punktioon! Mua jännittää, et jos...
  8. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Laura, mun itsekuri ei riitä kuuriin, mut ois kiva lukea teidän menuista ja yrittää matkia :D Ylipainoa on jo valmiiks ja mullekin on se nelisen kiloa jo tullut.. Kai se on nukkumaan mentävä, että pääsee aamulla ylös :)
  9. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Saitko Saima heti tietoa downriskin määrästä sieltä ultrasta vai tuleeko kotiin myöhemmin tieto downin todennäköisyydestä? Mulla on ultra tasan 11+0 eli vielä saa odotella 1,5 viikkoa.
  10. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Tsemppiä sairastupaan ja edelleen pahoinvoiville! Täällä on olo alkanut helpottaa mutta kahvi ei vielä maistu ja väsymys on kova. Meillä ukkeli-kulta ei ole ultrissa käynyt ekan lapsen ultria lukuunottamatta. Hän on ilmoittanut, että kun ei siitä kuvasta mitään ymmärrä niin ei halua tulla...
  11. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Mulla kans muuttuu mielitekojen kohde. Juustoleivät, meetvursti, banaani, jugurtti, hampurilaiset, you name it :D
  12. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Mä löysin mun edellisen neuvolakortin, saa TH ottaa siitä ed. synnytykset uuteen korttiin. Lisäksi siitä on kiva kattoa miten paino kehittyy :) Mulla on kaikki raskaudet menneet parin kilon sisällä samalla tavalla. Ja niin, mun la on sama kuin kuopuksella oli. Heidän synttärit tulee olemaan siis...
  13. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Tervetuloa uusille! Kiva, kun porukkaa riittää. Ilman muuta jatketaan juttua sitten vielä toukokuun jälkeenkin :) Mun pitää kans näköjään päivittää tietoja, on jäänyt ilmoittamatta. mut en saa puhelimella tekstiä punaiseksi.. Jadey/37/4./? Tällä viikolla eka neuvola ja kolme viikkoa...
  14. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Mamime, onnea hyvistä uutisista <3 Toivottavasti Oodikas sulla tilanne säilyy hyvänä ja pieni jatkaa kasvamista! ON ei ihmeempiä. Pahoinvointi on alkanut hellittää ja kestän jo näläntunnetta. Tytöistä on ollu pahempi olo, joten oisko tuolla nyt sit meidän pojalle kaveriksi veikka :) No ei...
  15. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Jonsku, kiitti linkistä! Täytyypä tutustua :)
  16. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Voimia menetyksen kohdanneille ja sitä pelkääville!! Täällä vielä ilmassa pahaa oloa. Vähän on helpottanut. Kiloja tullut jo monta, se vähän masentaa. Mutta pakko syödä koko ajan, muuten tulee yrjö. Ja se, mitä tekee mieli, ei ole kevyttä salaattia :) Ens vkolla on eka neuvola. Ja kk...
  17. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Kannattaa Oodikas kysästä milloin siihen tippaan ois hyvä mennä. Ettet kuivu liikaa :| Tänään oli ar-ultra. Löytyi sykkivä sydän ja vastasi lähes päivälleen viikkoja. <3 Mua alkoi niin hymyilyttää kun näin sen sydämen sykkeen. Me rakennettiin vuosi sitten ja tähän aiotaan mahtua...
  18. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Toivotaan Leona et vuoto ois harmitonta! Kun itsellä oli ne valemenkat, niin vuoto oli kirkasta kuin haavasta vuotaisi, eikä sellaista limaista/klönttistä verensekaista niin kuin oikeasti menkoissa. En malttanu, tilasin varhaisultran. Sain sen heti huomiselle. Kiva päästä katsomaan onko...
  19. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Hitto mua ärsyttää! Ei oo mitään päälle pantavaa töihin. Kaikki vaatteet on nykypäivänä aika vartalonmyötäisiä ja kun on tota mahaa muutenkin, niin nyt se on oikeasti sen näköinen kuin oisin lihonnut 5 kiloa. Inhottaa jos jengi kuiskii ja ihmettelee lihoamista. Tulisi jo pian se oikea vauvamaha...
  20. J

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Nalat, toivottavasti pääset tarkistamaan tilanteen vaikka kyllähän tuo mainitsemasi r-testin haamu viittaa sit näihin viikkoihin. Itsellä on sellainen kokemus, et mulle tuli raskaana ollessa valemenkat ja kun luulin vasta yrittäväni raskautua ei niihin oireisiinkaan kiinnitä huomiota. Silloin...

Yhteistyössä