Hakutulokset

  1. T

    nyt mä tein sen

    niin nyt mä sitten sain leikattua ne muru-kissan kynnet.. ensin ajattelin että siitä tulee kamala "tappelu", onnekai ei. tais raukka olla jo niin väsynyt että ei jaksanut ku olla vaan.. ukko piti kissaa sylissä ja mä sit näpsäsin kynnen päästä palan pois... :D hyvä minä.... :D
  2. T

    sisä kissa

    onko kenelläkään sisäkissaa? tai leikkaatteko kissalta kynsiä?
  3. T

    kissa

    on teillä muilla yhtä viisasta kissaa?? meillä se tekee tarpeensa vessaan (omaan astiaan), nukkuu makuuhuoneessa, syö keittiössä, muuten vaan on olohuoneessa ja pihalla, ja käy saunassa, suihkunkin puolella joskus.. :D
  4. T

    la marraskuussa

    terve vaan kaikille äippä ihmisille ja muillekin!! onkohan täällä odottajia joilla la marraskuussa? oletko kiinnostunut uudesta odottaja kaverista? itsellä la 19.11 laita meseen jos haluat juttu seuraa!! :D muutkin immeiset käy kamuksi.. =) morrimoykyt@hotmail.com
  5. T

    HALUAISIMME VUOKRATA

    Hei! Kohta kolmi henkinen perhe haluisi vuokrata omakotitalon, paritalon puolikkaan tai rivitalo kolmion. Min. 65m2 max. niin paljon kuin kehtaa ehdottaa. Vuokra saisi olla mielellään 500? luokkaa. Oma sauna aina plussaa. Sijainti mielellään Limingassa (+Tupos), Kempeleessä ja Muhoskin kyllä...
  6. T

    Mese/maili kamuja

    Täällä tuleva äippä etsii uusia ystäviä!! löytyiskö Maili on titu8@luukku.com.. Löytyy myös mese, osote on morrimoykyt@hotmail.com

Yhteistyössä