Hakutulokset

  1. E

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Muillakin siis isohkoja vauvoja tulossa. :) Meillä oli tänään äippäpolikäynti ja neljäs koko arvio. Ihan yläkäyrällä on menty koko ajan. Nyt 35+5 vauva painaa jo ruhtinaalliset 3250. :| Tänään sain seuraavan ajan rv 39+0, ajatuksena että ota sairaalakassi mukaan ja varaudu jäämään silloin...
  2. E

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Tervehdys! Äitiyslomalla ensimmäistä viikkoa, ja ehkä nyt riittää aikaa muuhunkin kuin palstan seurailuun. Liityin mukaan jo alkuraskaudesta, jolloin kirjoittelin joitain kertoja. Nyt siis mennään loppusuoralla, rv 35+4, onneksi. Viime pe oli neuvola rv 35. Painoa nyt 63.5 (lähtöpaino 55)...
  3. E

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Voi, apua.. nyt kun pahoinvointi on väistynyt niin millä tämän roskaruuan himoitsemisen saa kuriin. Ei hyvä. Nyt olen parin viikon ajan antanut itselleni armoa ja nautiskellut herkuista, mutta nyt sen on loputtava, kun raskausdiabetes on varmasti tässäkin raskaudessa. :| Enkä muutenkaan himoitse...
  4. E

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Toivotaan innoM! Tuo on niin raastavaa, ja itsekin koin useasti saman "peli on menetetty -tunteen". Epätoivossa ajattelin, että menisi nyt sitten kesken jos on mennäkseen, mutta viikkojen epävarmuus kävi hermojen päälle. Nyt täällä on kaikki hyvin, mutta takaraivossa koputtelee "mitä jos???"...
  5. E

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Taivaallista, ensimmäinen pahoinvoimaton päivä viimeiseen kolmeen viikkoon :D . Sitä täytyy tuulettaa. Kolme viikkoa menikin väsymyksen ja etovan olon uuvuttamina, ja toivo alkoi jo loppua. Ehkä elämä taas vihdoin voittaa, ja jaksan muutakin kuin kiukutella ja nukkua. Toivottavasti teillä...
  6. E

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Pahoinvointirannkkeita saa tosiaan ilman reseptiä, jotkut lastentarvikeliikkeetkin kuulema myyvät. Minä luulin ihan humpuukiksi, mutta päätin kuitenkin kokeilla, ja ensimmäisen päivän perusteella olen positiivisesti yllättynyt. Maksavat pikkasen alle 20? ja toimivat tosiaan n. 70% tuotetta...
  7. E

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Ei tarvitse siis syyttää postimiestä, kaapelikorjaajaa jne. .
  8. E

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Toivon todellakin Pikkuliisi, että siullakin olisi kaikki hyvin. Mulla olisi nyt kuukautisista laskettuna rv 6+6, mutta ultran mukaan vasta rv 6+0. Nyt äkkiä uimaan pienen miehen kanssa. Haiseeko muuten muualla pahalle, täällä on ainakin sitä Venäjän metsäpalojen savua, ja aamulla...
  9. E

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Oi-joi-joi-joi.. =) Uusintaultra meni hyvin, siellä pieni sydän väpätti. Nyt kaikki näytti olevan hyvin. Ovuloin myöhään, ja ihmisen alku onkin sitten tietenkin hieman kuukautisista oletettua pienempi. Vajaan viikon olen kärsinyt ällötyksestä, jatkuvasta etomisesta. Aamulla kipaisin...
  10. E

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Jännä päivä edessä, seurantaultra. Viime viikolla ei näkynyt vielä kuin ruskuaispussi ja heikkoja sikiökaikuja, mutta nyt pitäisi näkyä jo enemmän mikäli kaikki on kunnossa. Vuodot ovat loppuneet, ja etovaolo saapunut ilokseni, joten toivoa on. :D Liikunnasta. Vaihdoin tupakoinnin urheiluun...
  11. E

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Moikka! Tämäkin uskaltautuu mukaan maaliskuisiin, vaikkakin tuore raskaus on herättänyt huolta kahden viikon tiputteluine ja runsaampine vuotoineenkin. Eilen kävin ultrassa, ja viikon päästä uusintaan. Nyt kaikki vaikutti olevan ok, mutta näin varhaisessa vaiheessa ei näkynyt kuin ruskuaispussi...

Yhteistyössä