Hakutulokset

  1. M

    TAAS se anoppi haluaa meidät mökille juhannuksena!!!

    E tietenkään ole pakko mennä :) Keskustele vain miehesi kanssa, ja sanokaa anopille että haluatte olla keskenänne :)
  2. M

    mies kertoi exän olleen kauniimpi ja seksikkäämpi - loukkaannuinko turhaan?

    No hyi, en haluais moista kuulla omalta mieheltä :( Kurjasti sanottu! Mies olisi voinut olla kertomatta eksästään, ja hänen niin hyvistä puolistaan :( Kerro miehellesi kuinka hän pahoitti mielesi. Sinulta tuo ajatus oli kiva, että kerrotaan toisista hyviä asioita. :) näköjään se menee niin...
  3. M

    Näin eilen kaupassa oikein kunnon white trash -perheen, järkytyin!

    Hullua minkälainen hässäkkä tuollaisesta tulee. :) En ymmärtänyt täysin selvästi mikä tämän kirjoituksen pointti oli? Mutta jos kysymys on siitä, että vanhemmat laittoivat lapsensa vöihin ja polttivat tupakat ulkona niin hieman yliammuttua allekirjoittaneelta. :) Ei se odottelu lapsille ole...
  4. M

    voiko ilmavaivat tuntua kuin vauvan liikkeiltä :O

    Kyllä voi! :) Olen itsekin monesti kummastellut moista, ja niinkuin Littledeath jo aikaisemmin sanoi niin en minäkään ole kiinnittänyt siihen aikaisemmin huomioita. :)
  5. M

    Ikävä, ahdistava olo rahattomuudesta...

    Painiskelen itse juuri samojen asioiden kanssa! Paitsi että vanhempainrahani loppuu tässä kuussa, enkä ole vielä kodinhoitotuella. Arvaan vain että aikamoinen puotus, vanhempainrahasta.. Meillä kuitenkin saa kuntalisää, ja se tulee tarpeeseen koska mitään säästöjä ei ole! Ostimme mieheni...
  6. M

    Sopiva summa rippilahjaksi?

    Kyllä 30 euroa on oikein sopiva mielestäni :) Ja voittehan te käydä sen pankissa tekemässä shekiksi. Tuo shekki tuli mieleeni vain siitä, kun joskus olen kuullut että pelkkää rahaa on kylmä antaa tai jotain! :D Mutta oikein hyvä noinkin :)
  7. M

    Kumpi parempi, Libero vai Pampers?

    Meillä myös Liberot sopivat paremmin, kuin Pampers. Pamperseissa vaipan "vanut" tuppautuivat pakkautumaan yhteen kohtaan kovaksi vanutolloksi. :/ Sekä olen kokenut, että Liberossa on neutraalimpi tuoksu kuin Pampersissa! Meillä Pampersit aiheuttivat vaippaihottumaa, mutta sekinhän on niin...
  8. M

    aamuisin silmät liikuttelu arat ja lihakset jäykät.

    Juothan tarpeeksi esim. vettä? joillekkin nestevajaus saattaa ilmetä niin
  9. M

    Miten teidän miehet osoittaa rakkauttaan?

    Kertomalla rakastavansa ja muutenkin kauniilla sanoilla. Huolenpidolla, teoilla, läheisyydellä ja yhteisellä ajalla jolloin on oikeasti läsnä..
  10. M

    19-Vuotias poikani..

    Voithan sä muka "erehdyksissäss" luulla niitä räkäpapereiksi ja sanoa että muistaa seuraavan kerran laittaa noi räkäpaperit roskiin :)
  11. M

    Miksi abortti on asia, jota pitäisi vähän hävetä tai mikä joudutaan salamaan?

    Onko se teiltä pois jos joku siihen päätökseen tullut ihminen abortoi? Entäs miten se vaikuttaa teidän elämäänne? Onko oikeutta silloin tuomitakkaan..
  12. M

    Miksi abortti on asia, jota pitäisi vähän hävetä tai mikä joudutaan salamaan?

    ...ja sitten mietitään miksi aborttia hävetään ja salaillaan, kun suoraan osoitetaan sormella ja haukutaan lapsen murhaajaksi? oioi...
  13. M

    Onko raskauden alussa menkkamaisia kipuja?

    Minulla oli pientä menkkamaista jomotusta alaselässä sekä alavatsassa
  14. M

    Miksi abortti on asia, jota pitäisi vähän hävetä tai mikä joudutaan salamaan?

    Kuules, nyt haiskahtaa jo syylistäminen. En usko että kukaan abortin tehnyt oikeasti kaipaa syylistystä vielä kaikkien omien ajatusten päälle. En ainakaan itse näe, että minun pitäisi vielä kantaa huonoa mieltä ja omaatuntoa kaikista maailman ihmisistä jotka eivät voi saada lasta ja minä menen...
  15. M

    Mitä kaikkea porukka harrastaa?

    No erikoisista en tiedä mutta harrastelen mm. suunnistusta, uintia, pilatesta, joogaa
  16. M

    Mun abortti

    Teit aivan oikean ratkaisun, ja uskon että kiität useasti sitä että se lähete silloin hukkui :)
  17. M

    Miksi abortti on asia, jota pitäisi vähän hävetä tai mikä joudutaan salamaan?

    Minun mielestäni tuossa ei ole mitään itsekästä. Hölmöä ajatella että toiset ihmiset päättää puolestasi mitä sinun pitää tehdä. Kun kuitenkaan ne eivät koskaan ole eläneet tai tule elämään sinun elämääsi.
  18. M

    Miksi abortti on asia, jota pitäisi vähän hävetä tai mikä joudutaan salamaan?

    Jouduin itse sellaiseen tilanteeseen 4 vuotta sitten, olin 16 vuotta ja täysin yksin. Näin omaksi ja etenkin lapsen parhaaksi tehdä abortin, koska en olisi ollut valmis huolehtimaan lapsesta kun en itsestänikään aina... Asia hävetti minua..kovasti. Nyt on neljä vuotta kulunut ja minulla on...
  19. M

    Maahanmuuttajia lisää Suomeen - mitä mieltä?

    Vähän rajaa jo! Onko tän palstan tarkoitus loukata toisia tietentahtoen vai keskustella asiallisesti?

Yhteistyössä